Wij gaan over 2 weken lekker een weekje weg en dan is daar ook een zwembad bij. Maar ik heb een vreselijk oud badpak en ik zou graag een nieuwe kopen. Nu ben ik vanavond gaan winkelen, maar nergens een badpak te vinden. Ben bij de Honkemoller, Livera, C&A naar binnen gegaan maar nog geen badpak te zien. Is dus duidelijk nog niet het seizoen. Maar waar kan ik dan wel een badpak kopen? Online ben ik niet zo'n fan van, want ik wil het graag passen. Oh ja, en het moet niet zo'n klein maatje zijn, want dan past het niet.
Oh ik heb net gister mijn bikini gekocht bij de hunkemoller, nieuwe collectie.. Wellicht dat ze nog niet in elke winkel hangen?? Er hingen hier ook een paar badpakken nml..
Décathlon?? Ik moest vorig jaar ook buiten seizoen een badpak hebben. Ben uiteindelijk online bij hunckemuller geslaagd. Koop ook vaak bij wehkamp.
Bij de scapino hebben ze altijd badkleding. Hier teminste wel! En ik werk bij Henk. Wij hebben ook nog badkleding in de winkel. Alleen de grote maatjes zijn we wel uit nu.
Bij een (grote) sportwinkel. Hier zit een Topshelf Megastore en daar hebben ze weet ik hoeveel badpakken.
bij de hunkemoller! erg mooie badpakken en tankini's! als het er niet hangt, naar vragen want dan hangt t nog achter!
Ik had deze gekocht vorig jaar: Beachwave corrigerend badpak? Bestel nu bij wehkamp.nl Al die corrigerende badpakken zijn fijn.
Ik zou ook online kopen via wehkamp. Dan bestel je meerdere badpakken en kun je ze thuis passen en weer terug sturen. Je betaald toch maar 1x verzendkosten dus gewoon een stuk of 10 badpakken bestellen in verschillende maten