Jammer! Ik las de titel en dacht gelijk; YES! Maar helaas is het (nog) niet zo ver... Maar wie weet met de nieuwe aanwijzingen...
thnx elmo ik weet niet ik neem het over van de tv, sbs6 kopt er mee, kwam dwars door het beeld heen zetten. 18.00 of 18.15 volgt er een uitgebreide uitzending
Dit is wat er op nu.nl staat Nieuwe aanwijzingen in zaak-Holloway Uitgegeven: 31 januari 2008 16:49 Laatst gewijzigd: 31 januari 2008 16:50 ORANJESTAD - Justitie op Aruba onderzoekt nieuwe aanwijzingen over de verdwijning van de Amerikaanse tiener Natalee Holloway in mei 2005. Novum Nieuws Het Openbaar Ministerie (OM) op Aruba liet donderdag weten onder meer informatie van misdaadverslaggever Peter R. de Vries te hebben ontvangen. Belangrijke informatie "Deze informatie kan in belangrijke mate bijdragen aan de oplossing van het mysterie rond de verdwijning van Natalee Holloway", aldus justitie. De zaak-Holloway werd in december gesloten, maar het OM is sindsdien doorgegaan met het onderzoeken van relevante informatie. Ik heb verder buiten 1 2 en 3 geen NL tv..
maar het is niet de eerste keer, dat justitie eerst afhoud, en later het alsnog blijkt te kloppen. en of verborgen cameras mogen worden gebruikt als bewijsmateriaal dacht het volgens mij niet. maar het moet wel heel duidelijk zijn wil de vries zo naar buiten komen we zullen moeten afwachten. ik hoop voor die ouders dat er een einde aan de onzekerheid van hun komt, want in wat voor hel leven die mensen.
hahaha (valt mee dat je niet over zwangerschapdementie begint) ik nam alleen het eerste bericht van tv over. maar potverdorie wou toch eens dat die zaak werd opgelost sbs heeft de uitzending, en geeft natuurlijk nog geen details weer. ben benieuwd of de advocaten van de verdachten nu proberen het uitzenden te voorkomen
even gekeken op sbs site, en dit is wat er staat 31 Januari 2008 (17:01 uur) Peter R. de Vries lost verdwijning Natalee Holloway op Misdaadverslaggever Peter R. de Vries lost zondagavond, vanaf 21.30 uur in een speciale, extra lange uitzending op SBS 6, de verdwijning van Natalee Holloway op waar Nederland, Aruba en de Verenigde Staten al bijna drie jaar van in de ban zijn. De Vries is afgelopen week teruggekeerd van Aruba, waar hij de justitie-autoriteiten heeft ingelicht over zijn onthullende bevindingen. Het Openbaar Ministerie is direct een nieuw onderzoek begonnen. Verborgen camera-actie De oplossing van de zaak is te danken aan een ingenieuze verborgen camera-actie, waar door het programma van Peter R. de Vries maanden aan is gewerkt. SBS 6 zendt zondagavond vanaf 21.30 uur een speciaal ingelaste, extra lange uitzending van bijna twee uur uit, waarin de ontknoping van dit verdwijningsmysterie gedetailleerd uit de doeken wordt gedaan. Moeder Natalee bij Peter De moeder van Natalee Holloway, Beth Twitty, is op uitnodiging van Peter R. de Vries in Nederland en is door hem vandaag op de hoogte gebracht van de doorbraak. Tot de uitzending, zondagavond 3 februari a.s. om 21.30 uur op SBS 6, zullen er geen aanvullende inhoudelijke mededelingen worden gedaan.
jeetje ik ben benieuwd hoe of wat precies! ik hoop dat er nu eens een einde aankomt en duidelijkheid.
Ik hoop echt dat hij het opgelost heeft. Hoewel de zelfgenoegzaamheid dan waarschijnlijk meer dan ooit van zijn gezicht af te lezen is...
http://www.nu.nl/news/1416544/13/'Joran ... oway'.html http://www.telegraaf.nl/binnenland/3177 ... html?p=2,1
'vanavond geeft hij een persconfertie dus ben heel benieuwd wat hij dan gaat zeggen. maar wat ik begreep uit de log van P. d vries zou het echt opgelost zijn.
In Boulevard (jaja, die brengen meer dan zwangerschappen van BN'ers ) zit Peter.... Ben heel benieuwd zondag! Ik ga het zeker kijken zeg. Hij komt zeer zeker over, zelfs haar ouders zijn hier...dus zal ook echt wel een doorbraak zijn! Bravo PETER!
gaat hij gewoon huilen. Ik heb het echt niet op hem... maar goed, voor die ouders gun ik het zo dat het opgelost is!
Heb ik weer half gekeken...wie gaat huilen? Peter? Moet toch eens GOED kijken....en niet forummen tegelijk ben ik bang...