peter r de vries lost verdwijning nathalee holloway op

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door noura, 31 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    nee dan spoor je niet hoor vind ik.. en hoe hij praat over haar als hoer enz niet normaal en hij zit er zo relax bij en gewoon heel rustig alles te vertellen zal allemaal wel.... al wonder boven wonder dat ik ngo wakker ben met al die reclames

2. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Het is gewoon die joran!
    Kan bijna niet anders.
    Hij praat erover alsof hij er nog trots op is ook!
    Vind hem maar een griezel...bah

3. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Echt een vreselijke jongen..... het schijnt dat die Daury alles ontkent heeft. Er staat een interview met hem op dag.nl

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    waarom loopt hij dan nog vrij rond...? appart allemaal weer beginnen nu :)

5. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Het is idd echt erg dat hij zo respectloos over haar praat bah echt een naar ventje is het :x

6. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    wanneer het om bewijzen heeft dan kan ie gepakt worden
    als hij nu tegenover de politie ontkent dan kunnen ze niets..ze moeten met bewijzen komen helaas..echt een rotsysteem dus!
    arme moeder...ze is echt van slag begrijpelijk natuurlijk

7. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    okee, vind het nederland hier maar raar dan en die daury dan? waarom hebbie ze die nog niet.. had zelf eerlijk gezegd meer verwacht van zijn aflevering en waarom is het liijk nooit gevonden? de haaien? zitten die dan zo ondiep... vind nog steeds raar en ben nu moe dus straks maar even naar bed toe als ik nog naar hart van nederland heb gekeken...

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ja inderdaad, wat een smerig, respectloos, walgelijk mannetje zeg.... :-&

9. Wie kan mijn een up 2 date geven,zit momenteel in het buitenland en ben benieuwd naar wat er aan de hand is..

10. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    joran heeft meerdere keren bekend
    ze kreeg een epileptische aanval en hij zegt dat een vriend van hem dat meisje in zee heeft gedumpt..
    hij wist niet eens zeker dat ze dood is en hij was erg respectloos....

11. Jeetje zeg.... dacht wel dat het iets gruwelijker zou zijn,maar ook om dit zo te horen is niet normaal...Arme kind.

12. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    tja vond dit ook best heftig...ze hebben haar ws gewoon levend gedumpt! ergste vind ik die arrogante en respectloze blik! maar ja nu zeggen ze dat hij onder invloed was en daarom van alles kon zeggen maar ja!
    dit krijgt nog wel een staartje!

13. JA ik hoop dat hij snel gepakt wordt niet normaal. Arme kind is al door de haaien opgegeten. Arme ouders kunnen niet eens normaal afscheid nemen van haar.

14. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Wat een vreselijke gozer zeg die Joran.

15. Kleine

Kleine Actief lid

17 dec 2007
    194
    0
    0
    :evil: :evil: :evil:

Wat een Verschikkelijke Asociale respectloze SUKKEL!

hoe die over haar praatte niet te geloven en hij had het maar over zijn schade vergoeding blabla en hoe hij praatte f*ck hier f*ck daar en dat ie zij kheb dat wijf lope schudde patrickkk nou toen wou ik hem eg een pak rammel verkopen.

ik weet het aan de andere kant niet of hij de waarheid verteld of weer een deel niet verteld, ik vindt nog zoveel dingen raar : hoe ze is gestorven, het weg werken van haar lichaam.

ik vindt het echt zo erg voor haar moeder echt verschikkelijk.

ALS joran hier onderuit zal komen geloof me zijn leven is toch al naar de maan, hij zal nooit meer werk krijgen, hij zal nooit meer gelukkig worden met een vrouw ( nu de halfe wereld dit weet )
    ik hoop dat ie echt nooit meer rustig zal slapen.

ik hoop dat ie zich dood schaamt na wat hij gisteren heeft gezien

PFFFF

:evil:

16. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    shit ik ben in slaap gevallen :(

17. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Omdat voor het 'wegmaken' van een lichaam de straf niet hoog genoeg is om hem nu op te pakken :evil:

18. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ik heb de aflevering ook gekeken, tjeetje werd er helemaal stil van..
    Vooral toen de beelden aan haar moeder werden getoond, bah ik heb er slecht van geslapen, het zal je dochter maar zijn :(

Ik vind wel dat de bekentenis te vroeg is uitgezonden, die Daury loop nog vrij rond, ze gaan nu dat lichaam waarschijnlijk zoeken,en alle punten van zijn betekenis nalopen..en die Patrick heeft nu dus laten blijken gewoon hem te verraden door die verborgen camera,neem aan dat hij ook niet meer rustig thuis zit?! Want volgens mij zat Joran gewoon ondergedoken toen de aflevering werd uitgezonden.
    Ik heb niet meer het nieuws daarna gezien, dus misschien heb ik het wel helemaal mis.

19. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Die Daury heeft alles al ontkent. Dus tenzij ze enig bewijs hebben, kunnen ze hem niks maken. En ik denk ook niet Joran zich druk maakt, hij zal zeggen dat hij zo stoned was dat hij dingen ging verzinnen... Ik denk niet dat die jongen ooit opgepakt wordt, tenzij ze daadwerkelijk een lichaam vinden.

20. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Jeetje..zo heeft de uitzending wel die Patrick in gevaar gebracht zeg.
    Heb net even snel de krant doorgebladerd, maar de rechter zal waarschijnlijk de beelden ook afwijzen in de rechtszaak want je mag helemaal niet in het geheim iemand filmen en uitzenden als bewijs.
    Nou als dat allemaal zo is, is dit geen goede stap van P R de vries geweest, in Aruba krijgen ze blijkbaar max 6 mnd straf voor het wegwerken van een lichaam :(

Deel Deze Pagina