die joran komt er toch wel weer goed mee weg ben ik bang.. las net op teletekst dat hij NIET gearesteerd word ze vinden het nog te weinig bewijzen.. ik snap het allemaal niet meer hij heeft echt verteld daar! al vind ik het nog steeds raar dat ze schijnbaar een aanval heb gehad.. sorry maar iedereen belt dan toch een ambulance .. denk ook dat het nog niet de hele waarheid is.. maar al met al hij komt er tot nu toe nog mee weg! word nog niet opgepakt tot er nog meer harde bewijzen zijn.. niet normaal !
er is veel meer gebeurd als het zo is gegaan als hij zegt dan had hij gewoon de politie kunnen bellen en was er waarschijnlijk niks aan de hand geweest met hem dan, ik geloof ook niet dat ze op zee gedumpt is en ik denk dat er meer mensen hem geholpen hebben oa zijn pa, denken jullie niet? groetjes
Ja ik heb net ook gelzen dat hij niet opgepakt wordt omdat de bekentenis niet voldoende is. De zaak wordt wel weer opnieuw heropend pfff ze blijven aan de gang
hmm waarom zou hij door een ander mens de dood in moeten gaan? Ooit komt er een punt in Joran's leven. Dat Hij dagen niet meer kan slapen. Dat hij gek in zijn hoofd wordt, dat hij Natalee in elke hoek van elke kamer ziet. Dat hij dagdromen krijgt over wat er gebeurd is die nacht... steeds en steeds als hij zijn ogen maar dicht probeerd te doen.. En dat hij zichzelf van kant maakt..! Want waarschijnlijk gaat hij de bak niet in..! Waarom jouw leven verpesten en jezelf de enkeltje naar de bak geeft..! terwijl hij zich zelf ooit wel kant maakt..! Niemand moet hem meer hebben
Ik vond het schokkend! En hoe hij erover sprak... alsof het stoer was. Het deed hem echt niets. Net of ik een film zat te kijken. Vooral het stuk dat hij zei dat hij boven haar had gestaan en had gekeken en daaruit de conclusie had getrokken dat ze dood was. Terwijl je tegenwoordig zoveel verhalen leest over coma-drinken. Ongelofelijk! Las net wel ergens dat het gerucht gaat dat die Patrick en Joran samenspeelde om Peter R de Vries voor schut te zetten en er ieder 12.500 euro aan over te houden. Dat zou helemaal ziek zijn!
huh samen spelen... het moet allemaal toch niet gekker worden ? ben benieuwd wat er nu wel écht'helemaal waar is ben alleen bang dat de waarheid nooit helemaal boven water zal komen...
Ik zou er ook geen kwaad in zien ALS hij meteen een ambulance had laten komen! Dan was er nooit zoveel poeha over geweest en hoefde de moeder van Nathalee niet zo onnodig te lijden! Maar door zijn domme actie's heeft hij heel wat mensen verdriet en pijn gebracht en dat is zeker een kwalijke zaak. Zou jij er ook "geen kwaad in zien" als het om jou kind zou gaan? Daarmee is het niet eens zeker of hij d'r wel of niet heeft vermoord. Aangezien er geen bewijs is dat ze nog leefde of niet. Dat zal er helaas misschien ook wel nooit komen. Maar daar kon zelfs Joran niet duidelijk over zijn. Die jongen verdient zo en zo straf! Of ze nou al dood was of niet. Al is het alleen maar om waar hij haar ouders door heen heeft laten gaan terwijl dit niet nodig was! En dat is mijn mening
Je bent ook verplicht iemand in nood te helpen. Hij wist niet eens of ze wel echt dood was. Mss is ze wel levend in de oceaan gedumpt. Dan is het wel degelijk moord. Dus hij zegt dat hij haar niet vermoord heeft, maar dat weet hij helemaal niet. Radeloos en dronken misschien wel, maar hij had wel de tegenwoordigheid van geest om zijn acties zo te plannen dat het leek alsof hij niets gedaan heeft. Dus zo dronken was hij ook niet. (Ik bedoel bijv bellen met die payphone ipv zijn mobiel, gelijk op internet gaan, gewoon naar school gaan de volgende dag etc)
als het zo gelopen is als hij zegt blijf ik bij m'n mening. ik kan me niet zo goed meer inleven in mensen behalve familie en vrienden. ben zwaar verbitterd door heel m'n leven heen. neem me het niet kwalijk maar ik heb te veel meegemaakt.
Zolang ze haar lichaam niet vinden kunnen ze niets....en ik denk dat haar lichaam nooit gevonden wordt. Maar wat zijn we nu wijzer......niets want iedereen wist al dat hij er iets mee te maken had.....en vervolgt word hij nog steeds niet.
nou daarom zei ik ook ik zie het kwaad er niet van in omdat ik echt dacht van dat hij haar vermoord had en er een hele arrestatie kwam en rechtspraak enzo maar nou gebeurt en nog niks.
Joran schijnt zich schuil te houden in drachten waar ik woon. Nog geen twee kilometer bij mij vandaag. Echt een raar idee vind ik dat...
Ik las net op de pagina van de Telegraaf dat die Daury zegt dat Joran lult. Die bewuste avond schijnt hij in Nederland te zijn geweest. En Joran heeft vandaag in een andere krant gezegd dat hij maar wat lulde tegen Patrick... Hoop echt dat de echte waarheid snel achterhaald wordt..
ja lijkt me inderdaad ook een raar idee dat hij inn je buurt zal ztiien... maar las net dat die patrick en hij het allemaal in scene hebben gezet? zal toch niet? is er hierr al wat meer over bekent! en al met al ik vind dat die jingen vast hoort te zitten! hij had gewoon ambulance moeten bellen en wat hij nu heeft gedaan vind ik net zo erg dat als hij haar vermoord zou hebben... want dit vind ik net zo hard moord... en ik vind ook als je zo vee lieg en zo ziek in je hoofd bent doe hem dan gewoon in 1 of andere kliniek voor gekken! want niet normaal.. en zijn ouders? pff zal je kind maar zijn? en zijn vader ook ngo raar verhaal en zijn moeder zal die de waarheid hebben geweten? 1 ding weet ik wel ik weet het niet meer! maar weet wel dat hij niet vrij mag rond lopen
Kan me haast niet voorstellen dat het in scene is gezet. Hij loopt daarmee wel een enorm risico. Iedereen vind hem nu al hardstikke gestoord en hij kan nooit met zekerheid bewijzen dat het (allemaal) gelogen is.
joyce schreef: nou ik zal toch eerlijk m'n mening geven maar hij zegt dat hij haar niet vermoord heeft. oke de manier waarop hij haar heeft laten verdwijnen is natuurlijk nogal wat. maar ik had er meer van verwacht ik dacht dat hij haar vermoord had. hij was gewoon radeloos en dronken bla bla bla. ik zie de kwaad er niet van in, als hij haar vermoord zou hebben dan wel. mijn mening. mijn mening dan, als je dit niet erg vind, tuurlijk heeft hij haar als dit de waarheid is, vermoord! De kans is groot dat hij haar bewusteloos in zee heeft laten gooien. En het is zoals blijkt een heel eng ventje. En dat je je niet kan inleven in andere mensen vind ik zeertriest voor jou, maar als dit jouwdochter was dan?/? heel raar
Tuurlijk gaat deze leugenaar niet toegeven dat hij echt een bekentenis heeft gedaan. Tuurlijk ontkent hij alles. Hij draait overal zijn kont onderuit. Hij is zich doodgeschrokken denk ik. Wat die Daury betreft weet niet wat daarvan waar is. Vind het wel apart dat hij juist die naam noemt. Maar misschien wel gewoon om een naam te noemen zodat Patrick niet verder zou vragen. Die Daury zegt in Nederland geweest te zijn destijds. Dat moet makkelijk te bewijzen neem ik aan. Dus als er harde bewijzen zijn geloof ik hem. Maar goed Joran kan ook iemand anders in bescherming hebben genomen dus dan betekent het niet dat het per definitie niet waar is dat ze in de zeeis gedumpt. Wat ik al eerder zei vind het alleen zo raar dat ze niet gevonden is dan.