Nee de vermissing vond plaats op Aruba, dus daar moet hij veroordeeld worden. Het was toevallig een Amerikaans meisje, maar meer dan dat is het ook niet.
De wereld is ook krom...als je nagaat dat een 17 jarige jongen drie landen voor de gek kan houden. Aruba, Nederland en Amerika is het niet gelukt om te achterhalen wat er met haar is gebeurd..en dat allemaal door een 17 jarige jongen, dat wil ook wel een hoop over het rechtssysteem in de wereld vertellen. Ze kunnen hem "heel misschien" iets maken als het lijk te vinden is, maar na drie jaar in het water..is het vergaan OF de haaien hebben het opgegeten..dus tsja of hij ooit terecht zal staan voor zijn daden
Ik denk dat hij haar vermoord heeft. En zijn schoenen weg heeft moeten gooien ivm sporen ofzo. Van mij mag hij branden en hem langzaam voeren bij de haaien. want het is wel heel wat als je 3 jaar lang allemaal verschillende leugens hebt verteld
hebben ze trouwens wel een gezocht naar het lijk? kan me er even niks van herinneren maar denk inderdaad nu na 3 jaar vinden ze dat nooit meer... en komt joran er vanaf met niks let maar op.. in ieder geval het is hier inderdaad een raar krom systeem niet normaal als je een agent uitscheld zit je ondertussen al een jaar en voor dit nou niks!
Ze hebben meerdere keren gezocht naar het lijk, in de zee en op het land met allerlei apparatuur. Maar dat vinden ze nooit meer en geen lijk geen bewijs.
ik vond het echt een onbeschofte zak zeg! bij praatprogrammas komt hij soms nog intelligent over maar ik zat met open mond te kijken wat een galbak!
Ff een reactie. Ja ze hebben 3 maanden gezocht naar het lijk (een van mijn vrienden werkt bij de politie in aruba en was duiker bij het opsporen van haar lichaam). Maar er is niets gevonden. Waarschijnlijk liegt Joran weer over wat er gebeurt is! Want daury was in nederland, en je kan nog steeds niet op 2 plekken tegelijk zijn. Dat hij respectloos over vrouwen praat is tegenwoordig heel normaal. Als ik die jongens af en toe hoor praten over vrouwen gaat mijn haar recht overeind staan. Als daury echt in nederland was, is peter r de vries een lul dat hij dat niet heeft laten uitzoeken voordat dit uitkwam. Dan is haar moeder opnieuw niets verder. Ach, Joran zal wel altijd "verdacht" blijven, alleen vind ik hier de dames wel erg aggressief zijn en veroordelen ze iemand zonder dat daar bewijzen voor zijn (dat betekent niet dat hij niet schuldig of verdacht is).
Ik vraag me 1 ding af: waarom zou Joran telkens liegen als hij er niks mee te maken heeft? Mijn vader heeft het idee dat hij die naam van die Daury zomaar genoemd heeft als diegene met de boot die Natalee heeft gedumpt. Hij denkt dat Joran iemand de hand boven het hoofd houdt: zijn vader misschien? Dat hij in plaats van "een vriend" zijn vader heeft gebeld en dat die Natalee in zee heeft gedumpt. Ik veroordeel niemand, maar Joran maakt zich qua gedrag wel heel erg verdacht. Maar dat is misschien mijn mening!
Daar ben ik het 100% mee eens! Hij doet raar, gedraagt zich verdacht! En misschien heb je wel gelijk! Dat hij niet helemaal spoort is erg duidelijk!
Lijkt me niet echt logisch als joran en patrick samen zouden hebben gespeeld voor het geld. Joran heeft nu voor de hele wereld verklaard dat hij weet wat er is gebeurd en dat ze gedumpt is in zee. Hij gaat voor dat geld echt niet toe geven dat hij schuldig is.
peter r de vries heeft ook uitgelegd waarom er nog geen navraag is gedaan naar die jongen, omdat dat het onderzoek in gevaar zou brengen. Als hij op aruba navraag zouden doen voor de uitzending dan zou er weer een hoop geroddeld worden en een verkeerd beeld gebracht worden.
Die jongen is idd ziekelijk gestoord!Toch heb ik nog steeds mijn twijfels,denk niet dat die vriend er iets mee te maken heeft denk ook dat zijn vader het was.Verder denk ik ook niet dat het helemaal gegaan is zoals hij het verteld heeft als het idd een ongeluk was dan bel je toch een amulance en dump je haar niet in zee.Om nog maar te zwijgen over het feit dat hij niet eens zeker van was of ze wel dood was :-& En het trieste van dit alles is dat hij er waarschijnlijk nog zonder straf vanaf gaat komen.
Je kan wel op zoek gaan naar een lichaam op zee, maar er zijn zoveel haaien daar. Dat is een lekker hapje hoor, en dan blijf er weinig zoeken over.. Bij de vorige aflevering, had ik al een vermoeden dat haar iets was overkomen en niet was vermoord. Maar ik denk ook nog steeds dat zijn vader hier iets mee te maken heeft, hij zeg gisteren meerdere keren "mijn ouders hebben hier niets mee te maken" tegen die Patrick. Maar hij verteld wel dat zijn vader een prepaid telefoon de gevangenis heeft ingesmokkeld. Denk dat het wel zo is gebeurd, maar hij wilde die naam al niet noemen maar door aandringen van Patrick heeft hij alsnog een naam gegeven..dus kan best dat het een andere vriend op Aruba is met een boot
Joh, Joran heeft niet de waarheid gesproken in de uitzending, dat is el weer duidelijk Ik denk ook al de hele tijd dat die vader heeft geholpen. Joran geeft het meisje drugs of verkracht haar oid waardoor ze bewusteloos raakt maar ik denk eerder om het leven. Hij belt zijn vader in paniek op wat hij moet doen en die zegt: rustig blijven ik kom eraan. Om zijn eigen hachie (vader dus) te redden omdat ie een hoge functie heeft kunnen ze geen alarmlijn bellen. Vader zegt: Joran, ga naar huis en doe dit en dat wat jou vrijpleit, ik regel de rest. En zo doet Joran wat zijn vader zegt. Maar goed, dit is ook maar weer speculeren he En als de jongeren zo tegenwoordig over meiden praten? Sorry hoor, maar alleen de aso's :S Ik ken geen jonge jongens die over sletjes en hoeren ed praten.....
Hallo, Wat ik vreemd vind, is dat die interviewer (je weet wel, die zgn vriend) niet gevraagd heeft aan Joran waarom hij geen ambulance heeft gebeld. Hij vroeg wel een paar keer of Joran zeker wist dat Natalee dood was, maar vroeg volgens mij geen enkele keer waaróm Joran geen ambulance had gebeld. Ik had graag de redenatie van Joran op die vraag gehoord. Wat vinden jullie?
vind het maar weer een raar verhaal.... :-k de volledige waarheid zal dan ook nooit boven water komen denk ik.....Duidelijk is wel Dat Joran himself te maken heeft met de verdwijning.....Maar over het precieze hoe en wat dat weet alleen hij................
Hahah nou ja intelligent . ..hihi hij zei nu ook weer een paar keer: gezwogen..."ja en ik heb gewoon gezwogen toen de agenten mij dingen vroegen"