Klopt en Peter R gaf aan dat hij zich af vroeg of Joran wel eerlijk was, en niet zomaar een naam noemde. Dat hij hulp heeft gehad is duidelijk, maar van wie en hoe das de vraag. En Peter R gaf ook duidelijk aan dat dat verder uitgezocht moest worden en dat hij er niet van op zou kijken als Joran de naam Daury gewoon noemde om een dwaalspoor uit te zetten. Omdat hij eerst zei dat hij de naam mee het graf in zou nemen om hem de volgende dag herhaaldelijk te noemen... Dus wat Daury betreft was er volgens mij wel een slag om de arm en dat zal hij heus ook wel genoemd hebben tegen de moeder. Al hebben wij vermoedelijk niet alles gezien wat hij met haar besproken heeft
Enneh trouwens dat 151 wat hij aan haar aangeboden heeft dat is iets wat eigenlijk helemaal niet puur gedronken mag worden, wat niet voor "beginnende"drinkers is en wat in sommige landen zelfs verboden is omdat het geschikt is voor coma-drinkers! Pff en dat heeft hij haar aangeboden terwijl hij al wist dat ze erg dronken was.... Hij wist dat et 75% alcohol bevatte en dan nog dat aan haar geven, wetende wat er van kan komen vind ik ook erg verdacht
Ten eerste heeft die smeerlap haar gewoon eerst ghb gevoerd of zoiets om haar op het strand ff flink te kunnen verkrachten , toen is het meisje out gegaan en daarom heeft hij geen ambulance of zo gebeld want dan zouden ze ontdekken dat hij haar iets in haar drankje heeft geduwd .. ik denk persoonlijk ook dat er iemand anders in het spel is , want hij sprak ook in meervoud af en toe over degene die hem geholpen hebben .. denk ook zn pa of zo .. hij heeft het gedaan dat staat vast , hij sprak ook zo raar met zo'n stemmetje dat ik echt het idee kreeg dat hij niet goed bij zn hoofd was maar misschien is dit ook wel weer verzonnen , hij speelt het wel slim want in principe kunnen ze nu nog steeds niet tegen hem , hij heeft haar niet vermoord in zijn verklaring het was een ongeluk EN hij heeft haar niet gedumpt want dat heeft die daury gedaan ... dus wat kunnen ze hem maken , nog niets ..
ik weet het niet hoor, ik denk dat als ik zie hoe totaal onverschillig de hele boel hem het laat, hij lijkt er zelf een vorm van genot in te zien om mensen te laten leiden dan denk ik dat het hem niets uitmaakt. horend hoe zijn levensstijl is, drugs gokken, en dat op zo`n jonge leeftijd denk ik dat die financieel ook geen zorgen heeft. nee deze jongen word aangetrokken door het "foute" leven, en geniet daar van. het is beangstigend dat dit zo maar vrij rond blijft lopen op straat! verder denk ik dat justitie weinig kan en durft te doen omdat de familie van de sloot connecties heeft en weet hoe de rechtsgang werkt. houden ze hem aan met te weinig bewijs, dan kan dat straks nog in hun voordeel werken, zoals joran kwijlend zei "het kon hem nog eens veel opleveren"
@Noura: daar kan je nog weleens groot gelijk in hebben. Waarschijnlijk geeft hem dit een grote kick... hoe freaky dat ook is!
ORANJESTAD - Het Openbaar Ministerie (OM) op Aruba verdenkt Joran van der Sloot nu formeel van moord op de verdwenen Amerikaanse Natalee Holloway. Dat liet justitie maandag weten. Rechercheurs van het Korps landelijke politiediensten (KLPD) hebben in het onderzoek naar de verdwijning van Holloway op twee adressen in Arnhem doorzoekingen gedaan. Dat gebeurde maandag op verzoek van het Arubaanse OM. In een persconferentie op Aruba meldde justitie dat het gaat om woningen waar Joran heeft gewoond of verbleef. Het OM kondigde maandag ook aan dat Joran zal worden gearresteerd als hij voet op Arubaanse bodem zet. Justitie verwacht deze week nog een uitspraak over het hoger beroep dat is ingesteld tegen de beslissing van de onderzoeksrechter dat Joran van de Sloot niet in voorarrest mag worden genomen. Het OM benadrukte maandag verder dat het politieonderzoek naar de verdwijning van Natalee nooit is stopgezet, ook al werd de vervolging van Joran geseponeerd. Zo hebben in de tussentijd duikers in de zee gespeurd naar sporen van het Amerikaanse meisje en andere aanwijzingen die met de zaak te maken hebben. De Arubaanse justitie liet verder weten dat 80 procent van de informatie die naar voren kwam in de geheim opgenomen gesprekken met Joran van der Sloot, overeenkomt met de resultaten uit het onderzoek van het OM naar de verdwijning van Natalee Holloway. stond hier http://jorangepakt.hyves.nl/
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=70938 hebben we met zn allen toch wel goed gezien dan!
dat betekend volgns mij dat hij hier gewoon op vrije voet rond mag lopen en waarschijnlijk nooit meer naar aruba zal gaan
hoor je gister dat zijn huis is doorzocht, na 3 jaar, wat denken ze daar nog te kunnen vinden? dit hadden ze ook eerder moeten doen, lijkt wel of ze grote steken hebben laten vallen. en ook het gevoel hebben dat jorans vader met zijn contacten mischien wel een vinger in de pap heeft gehad. maar ja, dit zijn allemaal gevoelens. het blijft gewoon een k*t zaak en het is eng dat hij over een jaar mischien weer gezellig in het uitgaansleven loopt en wie weet welke meisjes meeneemt naar zijn huis
Volgens mij was Natalee ook aardig onder invloed...laat het ook een eye opener zijn voor alle ouders die hun kids op vakantie sturen met vrienden. Joran zij dat ze aan de coke zaten...nou kan dat natuurlijk niet waar zijn maar goed het was een rijk meisje dus waarschijnlijk had ze er wel het geld voor. Maar natuurlijk op het moment dat Joran haar in zee laat deponeren is hij schuldig aan moord. Want ze had ook nog in leven kunnen zijn en in zo'n geval bel je toch een ambulance lijkt mij. En al was zij dood, dan nog lijkt het mij dat je in minder shit komt als je gewoon aangeeft dat jij als laatste bij haar was. Dan hadden ze haar lichaam kunnen onderzoeken en misschien een doodsoorzaak kunnen vaststellen. Ben blij dat Peter R. de Vries de boodschapper in dit verhaal is. Mensen denken nogal met gemengde gevoelens over hem maar ik heb zelf zoiets van wees blij dat hij zijn energie hierin gestoken heeft. Wie weet wat dit kan gaan betekenen. Die mediahype eromheen; och met een beetje verstand kijk je daar doorheen toch!
Die mediahype is misschien nog wel ergens goed voor. Er hebben zoveel mensen gekeken dat er wel wat gedaan moet worden door justitie. Als hij vrijuit gaat ligt heel Amerika op z'n kop. En Nederland ook denk ik...Nederland is niet heel erg blij met Joran. Dus misschien is dat wel een drijfveer..wie weet.
Vind het nu allemaal wel een beetje te ver gaan mensen die bedreigt worden enz vind ik echt niet oke. Neem die jongen die johan heeft iemand verstaat joran en die johan wordt bedreigt enz dat vind ik echt veel te ver gaan. Denk wel dat ze joran heel snel op moeten pakken want ben bang dat het anders te laat is er zijn echt veel mensen op zoek naar hem en niet allemaal met goede bedoelingen. Er word vind ik nu teveel door gegaan in de media over joran en wat hij gedaan heeft is echt gruwelijk en zeker niet goed te praten maar er zijn mensen die door de media op hele verkeerde ideen komen en voor je het weet is het boem. Laten ze hem maar mooi achter slot en grendel zetten zodat de mensen die voor de tv op de hoogte blijven ook weer de rust krijgt. En er geen heksenjacht meer kan komen want op deze manier zie ik nog een hoop narigheid komen allemaal.
dat ben ik ook helemaal met je eens, het is niet zon lief blond Amerikaans meisje als in de media werd gespeculeerd. Meisje die al vanaf 's morgens aan de alcohol zat, een jongen aan het verleiden is, en vervolgens bij 3 wildvreemde jongens in een auto stap terwijl haar vriendinnen riepen uit te stappen Het is absoluut niet goed te praten wat er is gebeurd, maar hij heeft haar niet van straat gesleept en ergens in de bosjes aangerand. Dat meisje is zelf dronken geraakt, ongetwijfeld drugs gebruik, en dan vrijwillig met wildvreemde jongens mee. Dat het allemaal zo is afgelopen is verschikkelijk en ik hoop dat ze ooit achter de waarheid komen, al is het maar voor haar ouders
Ik vind het eigenlijk zeer triest dat 'iedereen' naar hem op zoek is en hem wat aan wil doen... Ik weet dat hij veel gelogen heeft en er zeker iets mee te maken heeft, maar hij was pas 17, en veeeeel jongens nemen een dronken meisje mee om even te ne*ken. En stel dat ze echt zomaar is overleden, kan hij toch in paniek gereageerd hebben want misschien heeft ze idd drugs gebruikt en zouden ze hem daarvoor pakken. Maar het blijft vreemd dat hij geen ambulance heeft gebeld. Hij kwam wel heel respectloos over en alsof het hem niks doet. Maar er zijn veel meer mensen die ergere dingen gedaan hebben, zoals kinderverkrachters, echte moordenaars, laten ze die maar pakken met zijn allen. Ik vind wel dat Joran straf verdiend hoor, al zou het alleen maar voor zijn liegen zijn.. heb net gehoord dat hij deze week nog gaat praten met de politie, ben benieuwd wat hij dan weer te zeggen heeft
Die hele heksenjacht op Joran vind ik ook walgelijk. Mensen moeten het recht niet in eigen hand nemen. Hij was inderdaad pas 17 en als dan een meisje in je armen bezwijkt schrik je je kapot en gaat er van alles door je heen. Hij zei zelf dat hij bijna begon te huilen. Hij doet wel heel stoer maar oh wat is hij bang geweest. Maar je kunt mij niet vertellen dat een gezonde menselijke geest denkt "lijk wegmoffelen' je belt dan tch een ambulance! Misschien was ze alleen maar in coma. Wat betreft dat ze niet zo'n lieverdje was: volgens mij is een groot percentage van de jeugd dat niet. Als je die leeftijd hebt ga je je grenzen verleggen. Het is natuurlijk dom om dat met drugs en alcohol te doen maar dat maakt je nog niet slecht. Ze was geslaagd, ging studeren en wilde een paar dagen feesten. Ik ben een aantal keer met vriendinnen op vakantie geweest en wij dronken en flirten ook. Is dat zo'n zonde? Maar goed dat is mijn mening. Moet oppassen dat ik niet geobsedeerd raak...
quote: Het is absoluut niet goed te praten wat er is gebeurd, maar hij heeft haar niet van straat gesleept en ergens in de bosjes aangerand. Dat meisje is zelf dronken geraakt, ongetwijfeld drugs gebruik, en dan vrijwillig met wildvreemde jongens mee. Dat het allemaal zo is afgelopen is verschikkelijk en ik hoop dat ze ooit achter de waarheid komen, al is het maar voor haar ouders _________________ misschien heeft hij haar dus wel verkracht en misschien ook wel vermoord(wie weet waterwaar is?) en heeft haardaarom laten verdwijnen.