peter r de vries lost verdwijning nathalee holloway op

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by noura, Jan 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ze gaat met drie vreemde jongens mee in een auto om zeker een potje te klaverjassen op het strand :(

2. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

Aug 7, 2006
    2,015
    0
    0
    Iedereen is aan het speculeren en niemand weet wat de waarheid is behalve Joran zelf.....ik vind het ook een heksenjacht hoor.
    Waarom krijgt deze zaak zoveel aandacht terwijl er heel veel mensen vermist raken of dood gaan, waarom Nathalee....begrijp me niet verkeerd als het mijn dochter zou zijn dan zou ik ook de waarheid willen weten maar ik vind dat dit buiten proporties geblazen wordt.
    Ik ga niet zeggen dat Joran wel of niet schuldig is want dat weet ik niet....ik was er niet bij.

3. joepies

joepies Bekend lid

Oct 9, 2007
    579
    0
    0
    quote:
    Ze gaat met drie vreemde jongens mee in een auto om zeker een potje te klaverjassen op het strand

wat een rare kwetsende opmerking!
    ook van ghb gehoord en bacardi151

4. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ze was Amerikaanse he, daarom die hype ;)
    Als onze kinderen worden vermist, kan je misschien 20 politieagenten met honden krijgen..maar NL stuurde gelijk tig apache vliegtuigen naar aruba. Niemand wil de hete adem van Amerika in zijn nek hebben.
    Jaarlijks verdwijnen mensen op vakantie, jaarlijks worden mensen vermoord en gedumpt..maar dit is hot news he.
    En waarschijnlijk ook omdat Aruba niet groot is, en zij is niet te vinden was..groot mysterie

5. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja je maak het allemaal wel rooskleurig, alsof Natalee op het strand zandkasteeltjes aan het bouwen was..en ontvoerd is :(
    Wil niet zeggen dat ik achter Joran staat, want hij mag zijn straf niet ontkomen..maar dat meisje is ook niet erg snugger geweest, voor iemand die gestudeerd heeft. Tuurlijk alle tieners drinken en flirten op vakantie, maar het is om problemen vragen als je met 3 puberjongens midden in de nacht in de auto stap zonder je vriendinnen te vertellen waar je naartoe ga.

6. Laika

Laika Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    2,334
    3
    38
    Inderdaad. Hoe dronken ik ook ben geweest vroeger, ik stap niet zomaar met allerlei jongens in de auto. Daar kan niks goeds uitkomen. En die vriendinnen van haar hebben haar nog gewaarschuwd, maar ze wou niets horen.

7. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

Aug 7, 2006
    2,015
    0
    0
    Dan nog vind ik het vreemd......voor de ouders is het fijn dat er gezocht blijft worden maar nee, het is toch buiten proporties.
    En over alleen op vakantie sturen....tja, ik sta niet te wachten dat mijn dochter straks gaat zeggen met 16/17 dat ze op vakantie wil, ik zou het niet goed vinden maar ja...dat zeg ik nu.....ik ben nooit een echte puber geweest....het is hetzelfde met drinken, mijn dochter mag niet drinken als ze 14/15/16 is maar ja....hoe is het daadwerkelijk als zij die leeftijd heeft, ik hoop haar bij te brengen dat ze respect heeft voor eigen leven en lichaam maar goed dan nog.........moeilijk hoor.

8. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    dus als je veel hebt gedronken en met jongens meegaat is het "logisch" of niet zo erg dat je vermoord word? of heb je er dan om gevraagd?

goh al die dames die nu al dagen aan het carnaval vieren zijn, met de nodige alcoholische consumpties, vragen er dus ook om? of het zou in hun geval te rechtvaardigen zijn?

ik schrik soms van bepaalde reakties, of hoe ze over komen als je ze leest. maar ik vind dat niemand het recht heeft een ander iets aan te doen.
    ik ben ooit eens uitgeweest met een vriendin en die viel flauw (ook te veel op), ik had haar mischien ook in een vlaag van angst in de ijssel moeten gooien.
    maar even terug naar het onderwerp, hij liegt en liegt en liegt, en ik blijf erbij dat ze echt niet zomaar bibberen ging en dood leek.
    maar ik vraag me af of de echte hele waarheid ooit boven "water" gaat komen.

9. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

Aug 7, 2006
    2,015
    0
    0
    Drank/Drugs blijft gevaarlijk, helaas zien mensen dat maar heel weinig in...is echt zonde, ik heb gezien wat zowel drank als drugs met een mens kan doen.
    Maar dat je dan vraagt om lastig gevallen te worden of zelfs vermoord is natuurlijk van de zotte om dat te beweren, niemand vraagt erom.

10. Laika

Laika Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    2,334
    3
    38
    Tuurlijk vraag je er niet om als je dronken bent, dat zegt niemand. Maar het gebeurt wel vaker op zo'n manier en als jong meisje moet je gewoon voorzichtig zijn. ben je dat niet, dan weet je dat zulke dingen kunnen gebeuren...

11. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    2,391
    1
    36
    Nederland
    Ik weet niet wat ik er allemaal van moet denken. Spreekt hij de waarheid? Liegt hij? Het blijft voorals nog een raadsel denk ik.
    Maar als de beelden kloppen die we hebben gezien op tv dan denk ik niet dat hij het bewust heeft gedaan.

Hij is fout geweest door haar in de zee te (laten) dumpen. Maar zo als ik er nu over denk, ben ik van mening dat hij gewoon harstikke bang is geweest en gewoon niet wist wat hij met haar moest doen.

Maar goed, dat ik er nu zo over denk is op basis van de beelden die we nu hebben gezien. Wie weet wat er allemaal nog meer boven waten gaat komen.

12. joepies

joepies Bekend lid

Oct 9, 2007
    579
    0
    0
    joepies schreef:
    quote:
    Ze gaat met drie vreemde jongens mee in een auto om zeker een potje te klaverjassen op het strand

wat een rare kwetsende opmerking!
    ook van ghb gehoord en bacardi151

Ja je maak het allemaal wel rooskleurig, alsof Natalee op het strand zandkasteeltjes aan het bouwen was..en ontvoerd is

Ik maak niks rooskleurig staat er ook niet toch.

Ik vind het ronduit belachelijk en kwetsend om te suggereren dat ze had kunnen weten wat er zou gebeuren.
    Alsof wij weten wat er gebeurd is.

En alsof iemand dan ook maar ergens omvraagt , nee dus.

Ik vind dat ook hele rare kwetsende reacties

13. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Deze mening kan ik helaas niet delen. Stel dat hij zo doodsbenauwd was en haar daarom had gedumpt (wat ik dan nog raar vindt), dan had hij allang gepraat. Want dan wordt je helemaal gek omdat je iets verschrikkelijks hebt gedaan. In geen enkelen intervieuw heeft hij iets van spijt getoond.

En dat meegaan met jongens in de auto, is inderdaad dom. Mijn ouders hebben mij altijd geleerd nooit met vreemden mee te gaan ;). Maar kan niet zeggen dat het haar schuld is dat ze dood is (dan zouden vrouwen met korte rokjes het uitlokken om verkracht te worden, zelfde vergelijking) omdat ze misschien bewusteloos is gedumpt. Joran had haar dat drankje ook niet mogen aanbieden, hij wist wat het was en weet ook dondersgoed wat zo'n drankje kan doen, vooral omdat ze ook al had gedronken.

Maar goed, ik denk nog steeds dat die jongen er meer vanaf weet. En die schoenen hebben denk ik heel veel antwoorden.

Hij zal toch niet praten bij de politie (ja leugens). Hij zal het verhaal wel zo vertellen zodat hij niet opgepakt kan worden. Hij heeft allang een mooi verhaaltje kunnen verzinnen eventueel samen met zijn papa. Echt, uit dat verhoor verwacht ik niks helaas.

14. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    2,391
    1
    36
    Nederland
    saartje27 schreef:

Hij is fout geweest door haar in de zee te (laten) dumpen. Maar zo als ik er nu over denk, ben ik van mening dat hij gewoon harstikke bang is geweest en gewoon niet wist wat hij met haar moest doen.

Deze mening kan ik helaas niet delen. Stel dat hij zo doodsbenauwd was en haar daarom had gedumpt (wat ik dan nog raar vindt), dan had hij allang gepraat. Want dan wordt je helemaal gek omdat je iets verschrikkelijks hebt gedaan. In geen enkelen intervieuw heeft hij iets van spijt getoond.

@Bloem: Daar geef ik je volkomen gelijk in. Hij toont inderdaad totaal geen spijt en respect.

15. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Uit dat verhoor verwacht ik ook niets Inderdaad.

En ik vind sommige reacties ook echt wel hard. Ik denk dat iedereen eerst maar eens even moet wachten tot zijn/haar eigen kind in de pubertijd komt. Je kunt een kind niet eeuwig blijven verbieden uit te gaan en te drinken en je kunt ook niet zelf mee wanneer ze zelf gaan.

Ik heb een vriendin die heel erg beschermd (zo noem ik het) is opgevoed en niet mocht drinken enz. tot ze 18 was. Nou toen zij de eerste keer alleen met ons op vakantie ging was ze de ergste...en heeft later ook geexperimenteerd met van alles en nog wat. '' Gelukkig' weten haar ouders dat tot op de dag van vandaag niet. Oogkleppen?

En ook ik heb weleens meegemaakt dat een vriendin van mij op de ehbo terecht kwam tijdens het stappen omdat ze teveel op had (combinatie van). Ik had haar dus ook wel ergens in een gracht kunnen dumpen, want stel dat ze mij verdenken...

Ik vind het heel erg dat een meisje van 18 is overleden. Wat nog een heel leven voor haar had, ze had moeten nog studeren, trouwen en kinderen krijgen en lol maken met vriendinnen. Wat maakt het uit dat ze met drie jongens is meegegaan, dat ze sex wilde en teveel gedronken had? Ze is dood! Ik praat het niet goed en zou het zelf nooit doen maar het is absoluut niet haar eigen schuld en dat is mijn mening.

16. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

Aug 7, 2006
    2,015
    0
    0
    Ik ben helemaal niet beschermd opgevoed, toch mocht ik absoluut geen alcohol of drugs gebruiken en toen ik 21 was ben ik uit huis gegaan en gaan samenwonen en toen heb ik helemaal geen alcohol of drugs gebruikt, tot op de dag van vandaag weet ik niet eens hoe aan drugs te komen, oogkleppen?!?! nee gewoon respect voor mijn eigen lichaam, dus ook al heb je zogezegd een beschermde jeugd of je mag om andere redenen geen alcohol/drugs gebruiken wil niet meteen zeggen dat je dan maar alles over de reling kan gooien als je "volwassen" wordt, dit is echt per persoon verschillend hoor.......ik ben helemaal geen super iemand want ik maak ook fouten met vanalles....

17. Mili

Mili VIP lid

Feb 23, 2007
    6,199
    0
    0
    Pfff ja hoor in paniek in paniek.. :rolleyes:

Aaaargh, daarom vertelde hij nu ook het hele verhaal in tranen en had hij enorm veel spijt van wat hij gedaan heeft met haar [-X .

En paniek heeft ie dan toch maar even heeel erg goed nagedacht om:

- niet met zn mobiel te gaan bellen maar met een betaaltelefoon.
    - haar lichaam in de bosjes gelegd
    - een vriend gebeld ipv nooddiensten
    - op de computer gegaan toen ie thuis was
    - een vriend een sms verzonden dat ie thuis was
    - zn schoenen weggegooid, is ook heel logisch als je in paniek bent :(

Tsja als ik dat allemaal zo opsom en zie staan is het echt een plaatje van iemand die helemaal in paniek is..overduidelijk!

Kom op zeg, wie hou je voor de gek!

Hij heeft dr gewoon laten dumpen en wie er verder ook bij betrokken was, ze hebben niet echt goed een check gedaan of ze uberhaupt dood was of niet. Das toch verschrikkelijk :confused: :evil:

Geen goed woord voor de jongen over, hoe jong die ook mag zijn geweest en hoe bezopen zij ook geweest mag zijn, geeft hem niet het recht om zo met haar om te gaan!

Maar ja, zo zie ik het ;) ;)

18. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,509
    0
    0
    Toch blijf ik het vaag vinden over zijn schoenen. Waarom heeft hij ze verstopt, er moet dan meer aan de hand zijn met die schoenen anders ga je toch niet naar huis lopen op je blote voeten.

En dat hij gelijk naar huis ging achter msn zodat de politie zou zien dat hij snel weer thuis was enz. Hij heeft het wel allemaal goed gedaan iig.

En over dat zij dronken was, hij gaf haar nog een shot drinken die gelijk staat aan 70% alcohol als je weet dat iemand zo dronken is dan ga je toch niet nog meer geven.
    En bijna iedereen gaat weleens veel zuipen, helemaal als je op vakantie bent omdat je geslaagd bent. En als je zo dronken bent dan had ze wel meer in bescherming genomen mogen worden door haar vriedinnen want die lieten haar toch ook gewoon gaan, mijn vriendinnen zal ik nooit zomaar bij een gozer in de auto laten instappen. Ze heeft domme dingen gedaan maar ik denk dat ieder mens dat wel doet in zijn leven.

Als hij zo onschuldig is waarom gelijk haar lichaam willen dumpen? 112 bellen en zij komen zo wel achter waaraan ze overleden is. Hij houdt naar mijn idee nog veel achter.

19. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Het was ook niet persoonlijk of aanvallend bedoeld, sorry als dat zo overkwam. Ik wilde alleen een voorbeeld stellen dat Natalee niet perse een dom onnadenkend wicht is dat thuis niets meegekregen heeft. En dat het soms (dus niet altijd) niks zegt wat voor opvoeding je geniet beschermd of juist niet. En in het geval van haar (mijn vriendin) ouders zijn het echt oogkleppen. ;)

Overigens mocht ik ook geen drugs en overmatig alcohol gebruiken thuis en moest ook altijd op gezette tijden thuiskomen als mijn vriendinnen nog aan het feesten waren. Maar heb weleens stiekem wat teveel gedronken en ook weleens een blowtje gerookt. Nu ben ik veel serieuzer bezig ook met de gezondheid van mijn lichaam en ben absoluut tegen drugs en overmatig alcoholgebruik, ik ben daarin veranderd. Dat wilde ik gewoon ook even aangeven dat het leeftijdsgebonden KAN zijn. En dat ik dus niet vind dat dit haar eigen schuld is of dat ze dit verdiend.

Nogmaals excuus als het voor jou verkeerd overkwam, wil niemand veroordelen of een stempel opdrukken. :D

20. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,509
    0
    0
    Tuurlijk is het niet haar eigen schuld, hoeveel jongens en meisjes mannen en vrouwen weleens iets teveel op hebben en een one-night stand hebben, moet je eens voor de grap op het strand lopen 's avonds bij bijv. Lloret of Salou. Ze liggen daar allemaal in een rij sex te hebben. Ik wist niet wat ik zag :confused:

Share This Page