net in het interview met sbs werd hij ook emotioneel, hij had het moeilijk om tegen de moeder te vertellen wat er is gebeurd. Ik zelf persoonlijk denk dat het heel anders is gegaan dan wij altijd dachten. Joran heeft er wel mee te maken maar ik denk dat zij is overleden aan een overdosis van drank en drugs gebruik, joran is er denk ik wel bij geweest en bang geweest dat hij de schuld zou krijgen en heeft het lijk (met behulp van zijn vader) laten verdwijnen. Ik denk dat het zo is gegaan. Ik geloof er wel in dat er een oplossing is voor de zaak anders komt peter r de vries niet zo stellig naar buiten met dit nieuws, het wordt nu over de hele wereld uitgezonden. Zelfs dr. Phil is al met de zaak bezig geweest.
ja inderdaad.. zit al vol spannng te wachten ben benieuwd of die joran het gedaan heeft... maar wat ik me afvraag haar lichaam is toch nog niet gevonden? zal zondag wel te horen zijn dan.. nu hopen dat de kleine dan lief slaap en we rustig kunnen luisteren en kijken.. komt wel goed
he ik heb hier geen sbs , hopelijk komt het op het internet te staan, ben reuze benieuwd waar hij achter is gekomen die P.r. de .V
Nou, ik ben alert hoor Hoop zo dat er een einde aan komt, dit is toch vreselijk voor de ouders, die onzekerheid.... Ben je je kind waarschijnlijk kwijt is je hele leven al naar de **** weet je ook nog niet wat er met je kind gebeurd is. Verschrikkelijk gewoon
Nou idd die onzekerheid van die ouders ! Peter moet zich ook maar storten op madeline die is verdwenen, wie weet komt hij daar ook achter.
http://www.vkmag.com/ uitgelekt stuk uit het report van peter r. de vries joran schijnt bekent te hebben op verborgen camera;s
je kan zeggen wat je wil over peter r de vries maar hij lost t toch maar mooi weer op he, waar ze dus als 3 jaar mee bezig zijn...
Ik vond net een site waarop staat dat ze de peter de vries site engelse versie binnen waren gekomen. http://www.vkmag.com/ Hij schijnt bekend te hebben op camera en er staat een uitgeschreven gesprek tussen. Ben benieuwd of het een echt interview is.
Moet heel eerlijk zeggen dat ik echt had gehoopt dat joran het niet had gedaan! Die jongen is echt verschrikkelijk slim of verschrikkelijk dom! Wij zijn het hiet op de antillen wel een beetje zat! Ik heb ook niet vernomen of joran dan ook is gearresteerd! Ze laten hem toch niet op vrije voeten tot zondag als hij het echt heeft gedaan? Dat lijkt me een beetje vreemd! Neemt ie straks nog de benen! Dus ik heb goede hoop maar twijfel toch aan de vries!
nou de vries zegt dat t is opgelost van de justitie moet er nog naar kijken he.. dus volgens mij is t nog niet helemaal rond toch?
Ja maar als het mysterie echt opgelost was, had Aruba toch allang een bericht eruit gegooid. En die moeder van haar zou toch ook haar mond niet kunnen houden. Twijffels hier. Ik snap niet dat het dan tot zondag geheim moet blijven. Zijn het dan toch speculaties, of feiten. Ik wacht zondag af, ben wel heel nieuwsgierig.