peter r de vries lost verdwijning nathalee holloway op

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door noura, 31 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Owww wat spannend!

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ja hij ging huilen..

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Whahaha....dussssss

We zullen zien!

4. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    net in het interview met sbs werd hij ook emotioneel, hij had het moeilijk om tegen de moeder te vertellen wat er is gebeurd.

Ik zelf persoonlijk denk dat het heel anders is gegaan dan wij altijd dachten. Joran heeft er wel mee te maken maar ik denk dat zij is overleden aan een overdosis van drank en drugs gebruik, joran is er denk ik wel bij geweest en bang geweest dat hij de schuld zou krijgen en heeft het lijk (met behulp van zijn vader) laten verdwijnen.

Ik denk dat het zo is gegaan. Ik geloof er wel in dat er een oplossing is voor de zaak anders komt peter r de vries niet zo stellig naar buiten met dit nieuws, het wordt nu over de hele wereld uitgezonden. Zelfs dr. Phil is al met de zaak bezig geweest.

5. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Jammer dat we tot zondag moeten wachten :( :(

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ja inderdaad.. zit al vol spannng te wachten ben benieuwd of die joran het gedaan heeft...
    maar wat ik me afvraag haar lichaam is toch nog niet gevonden? zal zondag wel te horen zijn dan.. nu hopen dat de kleine dan lief slaap ;) en we rustig kunnen luisteren en kijken.. komt wel goed:)

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    wie weet komt justitie eerder met nieuws naar buiten.

het word in ieder geval wel spannend gemaakt

8. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    he ik heb hier geen sbs , hopelijk komt het op het internet te staan, ben reuze benieuwd waar hij achter is gekomen die P.r. de .V

9. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Volgens mij wordt dit het kijkcijferkanon van 2008

10. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Nou, ik ben alert hoor ;)

Hoop zo dat er een einde aan komt, dit is toch vreselijk voor de ouders, die onzekerheid.... Ben je je kind waarschijnlijk kwijt is je hele leven al naar de **** weet je ook nog niet wat er met je kind gebeurd is. Verschrikkelijk gewoon :(

11. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Nou idd die onzekerheid van die ouders !

Peter moet zich ook maar storten op madeline die is verdwenen, wie weet komt hij daar ook achter.

12. joepies

joepies Bekend lid

9 okt 2007
    579
    0
    0
    http://www.vkmag.com/

uitgelekt stuk uit het report van peter r. de vries

joran schijnt bekent te hebben op verborgen camera;s

13. je kan zeggen wat je wil over peter r de vries maar hij lost t toch maar mooi weer op he, waar ze dus als 3 jaar mee bezig zijn...

14. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik vond net een site waarop staat dat ze de peter de vries site engelse versie binnen waren gekomen. http://www.vkmag.com/

Hij schijnt bekend te hebben op camera en er staat een uitgeschreven gesprek tussen. Ben benieuwd of het een echt interview is.

15. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Hihi, je was me net even voor terwijl ik aan het typen was..
    Wat denk je, is het echt?

16. joepies

joepies Bekend lid

9 okt 2007
    579
    0
    0
    ja, denk het wel.

Hij zal binnenkort wel weer opgepakt worden.Gelukkig

17. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Moet heel eerlijk zeggen dat ik echt had gehoopt dat joran het niet had gedaan! Die jongen is echt verschrikkelijk slim of verschrikkelijk dom! Wij zijn het hiet op de antillen wel een beetje zat! Ik heb ook niet vernomen of joran dan ook is gearresteerd! Ze laten hem toch niet op vrije voeten tot zondag als hij het echt heeft gedaan? Dat lijkt me een beetje vreemd! Neemt ie straks nog de benen! Dus ik heb goede hoop maar twijfel toch aan de vries!

18. nou de vries zegt dat t is opgelost van de justitie moet er nog naar kijken he.. dus volgens mij is t nog niet helemaal rond toch?

19. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ja maar als het mysterie echt opgelost was, had Aruba toch allang een bericht eruit gegooid. En die moeder van haar zou toch ook haar mond niet kunnen houden. Twijffels hier.

Ik snap niet dat het dan tot zondag geheim moet blijven. Zijn het dan toch speculaties, of feiten. Ik wacht zondag af, ben wel heel nieuwsgierig.

Deel Deze Pagina