Dat is omdat ze geen harde bewijzen hebben voor moord en dergelijke, ze hebben Joran al 2 keer eerder vastgehouden, dat kunnen ze niet "blijven" doen!
toch hoop ik dat ze die gaan vinden want iedereen weet het toch zo goed als zeker dat hij het is.... maar ja afwachten maar las net dat er iets was met dat vissershutje dat er ingeborken zal zijn ben benieuwd of dat er wat mee te maken heb? hopelijk komen ze ooit nog achter de echte waarheid... ben alleen bang van niet
Hoi, Dat er bij die fishermanhuts ingebroken zou zijn kan niet! Het zijn nl alleen maar cabanas. Dus geen ruimtes die afgesloten kunnen worden! Niemand laat daar spullen achter! (heb zelf 3 jaar op aruba gewoond, tegenover de fishermanhuts). Ben ook van mening dat er een te grote hype over dit wordt gemaakt! Er lopen zoveel engere mensen op de wereld waar je nooit wat over hoort, en deze knul staat met zijn kop op elke pagina van elke krant. Moet je eens aan een amerikaan vragen wie dutroux is! Dat weten ze echt niet, maar Joran kennen ze allemaal! Ik denk dat hij haar niet heeft vermoord! Het lijk heeft die vriend weggewerkt! Dus kunnen ze hem nog weinig in de schoenen schuiven behalve obstructie van de wet!
hebben ze al achterhaald of die vriend werkelijk in nederland zat zoals hij beweerd... misschien naait joran hem er wel gewoon bij. op msn heeft joran toch zijn excuses aangeboden aan hem. ik vind t allemaal maar erg vreemd. misschien zit natalee wel ergens in de prostitutie en is ze helemaal niet in zee gedumpt... ik weet wel dat joran een vreemde vogel is die er ook nu nog niet wakker van ligt... hij heeft totaal geen geweten
Ik sta aan niemands kant....maar er wordt hier wel heel gemakkelijk gepraat over schuld terwijl niemand weet wat er gebeurt is. Allemaal vooroordelen over zijn gedrag of uiterlijk "hij is eng", "hij kijkt eng uit zijn ogen" allemaal dingen die hier te vinden zijn.....terwijl niemand hem ook echt kent.... Ik geloof pas dat hij schuldig is als dit onomstotelijk bewezen is, dus misschien wel voor 200% zonder vooroordelen...en nee ik zeg niet dat hij onschuldig is want ik denk dat hij wel schuldig is aan iets maar wat.....dat weet ik niet.
nou ik weet eerlijk gezegd nog steeds niet wat ik er van moet vinden. ik kwam net dit filmpje tegen http://video.google.nl/videoplay?docid=6192575384273936337 waarschijnlijk wist de moeder van Natalee dat ze niet meer terug zou komen
hmm raar dat ze dat dan schrijven, zal mijn moeder eens vragen welke krant... heel vreemd dat filmpje, van welke datum is dat?
Beetje vreemd is het wel inderdaad , vraag me af waarom ze er nu pas mee komen ... beetje laat naar mijn idee ..
als ik die 2 mensen zie zie ik leugenaars hoe ze overkomen bah! ze doen net of ze niet alles willen zeggen maar ondertussen kijken ze elkaar aan van zullen we het zeggen of niet! als er iets is wat je niet ken zeggen dan doe je het ook niet dek ik dan maar!
vind de bekentenis van joran geloofwaardiger.. heb ook wat andere filmpjes bekeken van die mensen, wel een beetje vreemd, maar wat kom je ook veel tegen op dat youtube
Nee dat zal dan wel zo zijn, maar jij zei in je andere bericht dat hij pas 17 was en dat hij misschien niet wist wat hij deed omdat de meeste 17 jarige volgens jou niet veel weten. En dat wij zouden doen als we in zijn plaats stonden nogmaals dan zou ik haar niet in de zee dumpen. Ik ben nu wel benieuwd of jij dat wel zou doen dan?
Voor de belgische dames die het willen zien , as zondag op vijf tv om 19.00 uur wordt het uitgezonden.
Ongeacht of hij schuldig is aan de verdwijning van Natalle of niet, de gevoelloze manier waarop hij over Natalee praatte en er min of meer over opschepte dat hij iedereen om de tuin heeft kunnen leiden.. sorry, maar dan spoor je gewoon niet. Punt. Ongeacht of hij voor een rechter schuldig wordt bevonden of niet, levenslang heeft hij sowieso. Want hij wordt door iedereen uitgekotst en ik denk dat hij in Nederland of Amerika zeker de eerste 10 jaar geen normaal leven op zal kunnen bouwen. En dat heeft hij echt aan zichzelf te danken!
'Joran in psychiatrische instelling' Uitgegeven: 28 februari 2008 08:31 Laatst gewijzigd: 28 februari 2008 08:34 AMSTERDAM - Joran van der Sloot heeft zich laten opnemen in een psychiatrische instelling in Nederland, meldt de Arubaanse krant Bon Dia. De krant baseert zich op een bron uit de nabije omgeving van Joran. Zijn familie ontkent dit echter in alle toonaarden. Volgens de krant zou Joran 'geflipt' zijn door de recente media-aandacht en daaropvolgende bedreigingen in de zaak rond de verdwijning van de Amerikaanse tiener Natalee Holloway.