peter r de vries lost verdwijning nathalee holloway op

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door noura, 31 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik ook! ga dus ook zeker kijken :D

2. Smurfje02

Smurfje02 Lid

5 apr 2007
    42
    0
    0
    Als het sluitend bewijs zou zijn, lijkt het mij dat Joran al wel opgepakt zou zijn inmiddels...

Ben benieuwd!

3. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ja ik snapte het inderdaad ook neit helemaal.. ik zei ook al als het rond is neem ik aan dat er al 1 is opgepakt en al dat geheime gedoe nog waarom mogen we het neit gelijk weten.. ben benieuwd een zondag

4. hardloper

hardloper Niet meer actief

ik ga niet kijken. vind het een vreselijke man. ben wel erg nieuwsgierig, dus ik lees het hier wel 8)

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik vind het echt ontzettend raar dat de hele wereld moet wachten op de pimeur tot zondag bij sbs6 :rolleyes: Het kan toch niet dat die smiechtige Joran bekend heeft en dat niet eerder uitkomt. Dan moet er toch een ander bericht komen en niet 'kijk allemaal over 4 dagen naar sbs want Peter R. heeft de zaak opgelost' ? En intussen is er een wereldteam aan recherche vanuit Amerika, Aruba en Nederland bezig met deze zaak :rolleyes: Best apart.

6. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik krijg hier eerlijk gezegd een beetje een "storm in een glas water" gevoel bij....

En zeker nu ik hier lees dat Joran nog niet opgepakt is... Ik vind het vreemd... Maar goed, voor hetzelfde geld heeft hij het niet gedaan en is hij daarom niet opgepakt...

We wachten het maar gewoon af.... Ik ga in elk geval niet kijken, ik zie het wel op het journaal... Ik krijg echt de kriebels van Peter R de Vries... Brrrr...

7. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    zou het niet kunnen dat joran onschuldig is en dat het misschien zelfmoord is geweest?

speculaties maar misschien is het wel heel anders gegaan dan wij denken, waarom ze tot zondag wachten is puur kijkcijfers en publieke bekendheid in het buitenland. Die moeder is twee weken geleden bij oprah geweest en zoekt ook steeds de media op.

8. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Ik denk dat als het mijn dochter geweest was, dat ik ook elke gelegenheid om haar te kunnen vinden zou aangrijpen. Ik zou dan ook elke vorm van publiciteit opzoeken denk ik.

9. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik vind het kouwe kak van die peter r de vries.....als hij het opgelost heeft waarom zegt hij dan niets....zit er wel iemand vast wegens die moord?!?!?! of wil hij dat alles zondag gedaan wordt......kijkcijfers trekken over de rug van een dood meisje....walgelijk
    Ik mag hem echt niet, als hij het heeft opgelost is het goed voor haar ouders maar nee, de manier waarop :rolleyes: :rolleyes:

10. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    als het opgelost is zou er toch iemand opgepakt moeten zijn?

dit lijkt mij ook een storm in ene glas water!
    Alhoewel ik hoop dat deze zaak eindelijk eens opgelost kan worden.

P.s hoewel mijn gevoel enormmmmm zegt dat Joran schuldig is

we zullen het zien zondag

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Peter R. is niet gek. Als zondag blijkt dat het allemaal 'broodje aap' dan verliest Peter R al zijn geloofwaardigheid.
    Ik weet wel zeker dat hij met iets spraakmakends gaat komen.

12. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik denk zelf dadt jroan het niet is geweest dan... anders hadden ze het niet bekend gemaakt.. denk zelf inderdaad dat de daer al zelfmoord heeft gepleegd eerlijk gezegd.. ben benieuwd

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    justitie moet wel iemand kunnen oppakken met de bewijzen die ze hebben. gister was peter te gast bij pauw en witteman en daar vroeg een man ook waarom er tot zondag gewacht moest worden, aangezien de dader tot die tijd alle tijd had om te vluchten. waardoor ik me afvraag of hij zijn materiaal ook al heeft laten zien aan justitie? neem aan dat dat moet, maar toch

en wat betrefd de waarheid, ik vind het een verschrikkelijke man, maar ik denk dat hij toch echt niet een spelletje kan gaan spelen, dan zet hij zijn reputatie goed op het spel. en denk ookniet dat hij met de gevoelens van betrokkenen gaat spelen.

je zag ook een stukje opnamen van de moeder waarin ze net had vernomen wat er gebeurd was, "what have they done to nathalee"
    het zet je aan het denken, maar we kunnen niets anders dan afwachten

14. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik hoorde nu ook op tv dat het een ongeluk was, en dat hij haar lichaam heeft weggemaakt. Als het idd een ongeluk was, dan zou dat kunnen verklaren waarom hij nog niet opgepakt is.

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik word gek van nieuwsgierigheid. Wat je nu in de pers hoort moet je niet al te serieus nemen want iedereen is nu aan het speculeren.

Ik vind Peter R de Vries soms ook wel iirtant overkomen maar dat is wel een deel van zijn werk, reacties uitlokken. En laten we eerlijk zijn dit zou niet de eerste zaak zijn die hij heeft opgelost.

Justitie faalt weer.

Waarom er nog niemand is opgepakt? Misschien is justitie nu aan het onderzoeken of alles klopt.

Ik zit in ieder geval voor de buis zondagavond.

16. Sahara

Sahara Niet meer actief

hoihoi

ik ga er echt voor zitten zondag of laat het opnemen en kijk het later op de avond.
    zelf hoop ik dat er nu veel meer duidelijkheid komt en dat iedereen maar vooral de ouders een 'echt' beter beeld krijgen van wat er is gebeurd.
    zelf vind ik peter r de vries een goede persoon met goed werk er zouden meer mensen als hem moeten zijn op zijn vakgebied die zich als een pitbull vastbijten in een zaak.
    het zou je eigen kind maar betreffen en iemand sluit het "dossier" omdat ze niet veder komen voor hun is het een dossier maar voor jou dan zoooveeel meer het is je kindje dan is zo,n p r d vries een uitkomst naar mijn mening.
    over de manier ja dat is voor iedereen verschillend over hoe hun het doen maar als er echt veel duidelijkheid uitkomt of zelfs dat het echt is opgelost dan vind ik wel dat hij zijn credit verdiend!en als hij dat zo wil prima dan .iedereen zijn ding ;)

laten we hopen op een goed einde dames.

liefss

17. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik begreep dat er nog niemand kan worden opgepakt omdat Aruba eerst de zaak moet heropenen, en vervolgens nog een eigen onderzoek in moet lassen. Volgens mij kan er dan pas iemand gearresteerd worden

18. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Volgens mij heeft Peter het gedaan.
    Of anders de butler.

Ik ben ook heeeeeeel nieuwgierig, en zit zondag ook aan de buis geklampt!
    Het zou geweldig zijn als hem gelukt is, wat Amerika niet lukte.

19. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ja met de kandelaar, :D

Als Joran het wel gedaan heeft is het denk ik erger dan gevangenisstraf dat de hele wereld weet dat ie een crimineel is. (En terecht)

Deel Deze Pagina