Peter r. de vries heeft alles wat hij weet vorige week al ingeleverd bij de justitie. Ik denk niet dat zij dan gelijk iemand kunnen aanhouden, en moeten zoiezo alles goed uitzoeken voordat ze tot een arrestatie komen. Voordat de verdachte vrijkomt door een fout'je'. Misschien mag Peter R. wel niet eerder zijn programma laten zien dan as zondag ivm onderzoeken.
Ik hoorde net op het nieuws op Q-Music dat een Amerikaanse advocaat heeft gezegd dat Joran van der Sloot in elk geval niets te vrezen heeft.... Hij heeft er blijkbaar dan toch niks mee te maken.... Hmmm, dat maakt me wel nieuwsgierig.....
nou als ik de dingen uit de media lees en hoor, dan ben ik er van overtuigd dat er een dader gevonden is. en denk ook dat die vader er wat mee te maken heeft, van joran dan. en wat peter betreft, tja hij is misdaadjournalist, dus het is zijn werk om misdaad en alles erom heen in de media te brengen. maar voor mijn gevoel heeft hij ook goed werk verricht en al veel dingen door zijn programma aan het licht gebracht. (denk maar eens aan de pedofielen die door hem ontmanteld worden, en die door de politie anoniem gehouden worden! dat vind ik een hele goede zaak!)
Kan me zo boos maken om die Peter R de Vries. Beetje kijkcijfers willen scoren met de verdwijning van een meisje. En walgelijk uit de hoogte doen zo van ik heb het opgelost. Bah En Joran heeft haar niet vermoord. Als dat zo was, was zijn advocaat in opperste paraatheid, had OM meteen actie ondernomen en hem opgepakt. Die lopen echt niet het risico dat Joran het land uitgaat. Ik denk dat Nova heel goed gelijk kan hebben. Dus dat ze dood is door een ongeval (dronken zee in gelopen en verdronken bijvoorbeeld) en dat Joran enkel het lichaam heeft laten verdwijnen. Als dat het geval is, is dat ook heel kwalijk. Moeder weet al ruim 2 jaar niet wat haar met haar kind gebeurd is. Vind die moeder trouwens wel heel erg mediageil vind, wanneer rouwt die nou eens. Dus Joran had het moeten zeggen. Maar hij krijgt hier in Nederland echt niet meer dan 2 jaar voor, min voorarrest... blijft niet veel van over. Daarnaast denk ik dat de 2 uur durende uitzending 1,5 uur herkauwen bestaande info is en maar 30 minuten wat er nou echt gebeurd is. Hij moet zijn kijkers natuurlijk wel tot het einde vasthouden wil hij Boer zoekt vrouw verslaan....
joran blijkt gisteravond naar het nieuws lekker te zijn gaan "stappen" in arnhem en tot de vroege uurtjes te hebben gefeest. en verder word druk gekeken of er echt iets met het bewijs gedaan kan worden, stel je voor dat het niet rechtsgeldig is of zo. er word natuurlijk volop gespeculeerd, maar niemand weet meer. dus het is allemaal horen van, en het word zoals het er nu naar uitziet toch echt afwachten tot zondag wel is er vanavond weer een extra nieuwsuitzending om 18.00 over de zaak
Ik ben het deels met je eens.... Ik vind het ook maar raar dat we per se tot zijn uitzending van zondagavond moeten wachten... Dat kan maar 1 reden hebben: kijkcijfers... En dat vind ik ook belachelijk. Maar ja, misschien heeft hij daar ook wel opdracht toe gekregen van zijn werkgever, SBS6. Dat weet je ook niet.... TV-zenders gaan soms over lijken om maar kijkcijfers te scoren, BAH! :x Ik ben wel van mening trouwens dat als hij de zaak daadwerkelijk heeft opgelost, best wel trots mag zijn op zichzelf hoor. Als het de gewone politie en justitie niet lukt en hem wel, mag je toch wel een beetje trots zijn? Natuurlijk moet je het dan ook niet weer gaan overdrijven....
peter heeft wel dat hele onderzoek uit eigen zak betaald, ik geloof niet dat hij over de rug van een dood meisje geld wil verdienen, ik geloof wel dat deze zaak hem aan het hart gaat. vanavond om 18.00 uur is er een extra nieuwsuitzending op sbs 6 omtrent natalee. ik geloof niet in de onschuld van joran
Of.... ik zeg het nogmaals.... Mag hij de uitzending niet eerder doen, ivm onderzoeken. En Jannes: Kunnen ze (als het Joran betreft) hem misschien nog niet aanhouden ivm onderzoeken. Kijk eens hoeveel mensen er vrij zijn door een een lullig rotfoutje :S ik denk dat ze nu alles wel 10x nakijken willen ze tot een arrestatie overgaan. Die jongen is volgens mij al 2x in staat van beschuldiging gesteld, hoe vaak mag je dat bij iemand doen? Stel je vvoor dat dat maar 3x mag (mij verbaast niks meer) dan moeten ze het nu wel heeeeel goed hebben willen ze Joran weer oppakken Van Peter R. de Vries was het toch wel uitgelekt dat hij meer zou weten want hij haalt niet voor niets de moeder van Nathalee op van Schiphol. en dan was er wel een andere journalist of een oplettende burger in de buurt die de media had ingelicht. Nu wordt er maar weer voor het gemak met het vingertje gewezen, terwijl Peter R. misschien nog helemaal niks mag vertellen. Zou hij dit wel doen bv, kan hij zelf gearresteerd worden voor het belemmeren van de onderzoeken waardoor de eventuele dader vrijgepleit kan worden (vormfoutje) Tuurlijk is Joran gesignaleerd in het nachtleven, stel dat het om hem draait (hij weet dat zelf het beste) zou hij wel gedacht hebben: dit zijn misschien de laatste dagen in vrijheid. Tuurlijk wil Peter R. hoge kijkcijfers (het is wel zijn baan natuurlijk he), maar volgens mij is er voor hem wel eerder een programma afgeweken omdat hij iets had gevonden. Dan had sbs gisteren toch ook wel een paar programma's kunnen laten vallen voor Peter R.?
Ow ja nog 1 ding: Waarom is haar moeder media geil? Zou jij ook niet alles op alles zetten als jouw kind weg was? Wanneer kun je als moeder nou rouwen? Als je weet wat er is gebeurd, en wat gaan sommige mensen dan doen, de media opzoeken. Je gaat als ouderzijnde toch kapot als je kind weg is en de onderzoeken gestaakt worden omdat ze niet verder komen. Je hele leven afvragen wat er gebeurd is.
Ik zou ook alles op alles zetten, maar me op een gegeven moment ook neerleggen bij het feit dat ze na 2 jaar echt niet meer terugkomt. Ik zou mezelf (maar ook mijn man en andere kinderen!) rust gunnen. En tijd gaan maken om het een plekje te geven.... En als Joran wist dat hij haar vermoord had zou hij nu peentjes zweten en het land uitgaan... Ik denk dat die jongen heel goed weet dat hij haar niet vermoord heeft, Peter R wellicht wel materiaal heeft, maar niet dergelijk materiaal dat hem echt kan pakken. Het OM wacht echt niet met een arrestatie als deze gegrond zou zijn tot na de uitzending. Die hadden na bezichtigen materiaal meteen op de stoep gestaan.
Hoop voor de ouders dat ze nu eindelijk duidelijkheid hebben die mensen leven al zo lang in onzekerheid bah moet er niet aan denken. Als mijn kind vermist zou worden en ik krijg de kans om het in de media te gooien dan zou ik dat ook doen al zou het elke dag zijn kan het me heel goed voorstellen want op een gegeven moment weet je het als ouder ook niet meer en zoek je naar alle mogelijke manieren om je kind te vinden dus ook via de media. Het werk van peter vind ik helemaal top en hij moet lekker zo door blijven gaan hij heeft al zo veel zaken opgelost en ik ook hoop ook echt dat het hem nu gelukt is. En of het nu voor de kijkcijfers is dat zal niemand weten maar het is natuurlijk wel zo hoe meer mensen er naar kijken hoe meer tips enz er binnen kunnen komen. Vind het ook helemaal niet verkeerd allemaal en hoop dat hij hier nog jaren mee door gaat. Jannes ik zou ook echt niet rond kunnen lopen terwijl mijn kind nog steeds verdwenen tuurlijk je moet op een gegeven moment verder met je leven maar de rust kun je als ouders nooit terug vinden zolang je niet weet wat er met je dochter is gebeurt en de zaak onopgelost blijft
Is ook zo. Zeker. Maar wij hebben bij ons in het dorp meegemaakt dat ook een meisje verdween en haar moeder heeft ook heel lang gezocht en vanalles gedaan. Dit had zoveel invloed op haar huwelijk en andere kinderen. Die kinderen voelde zich geheel gepasseerd. Hele leven draaide alleen maar om het verdwenen zusje... was heel verdrietig voor de andere kinderen. Die hadden naast verdriet ook geen gezinsleven meer. Misschien dat ik daar mijn gevoel ook op baseer.
Tuurlijk moet je het op een gegeven moment loslaten, maar sommige mensen kunnen dat niet. Je weet pas hoe je reageerdt wanneer je het meemaakt denk ik Als Joran wist dat hij haar vermoord had of laten verdwijnen, wat voor zin heeft het voor die jongen om te vluchten. Bijna de hele wereld kent die jongen, weet hoe hij eruit ziet. Het zou dan betekenen dat hij jaren moet onderduiken. Misschien is zijn vader nu bezig te onderzoeken of er fouten gemaakt zijn waardoor hij alsnog vrij is. Wie zegt dat ze wachten met een arrestatie tot na de uitzending, voor hetzelfde geld staan ze nu bij hem op de stoep of hebben ze hem al gearresteerd ALS het Joran is. Het zijn allemaal speculatie's. sim: Bedankt
Vind het allemaal maar heel vreemd , kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat de politie zo gepasseerd word door peter r de vries , het kan toch niet zo zijn dat hij een zaak oplost en bewijsmateriaal daar heeft liggen dat ervoor kan zorgen dat er iemand gearresteerd word en er 3 dagen niets mee gedaan word .. denk niet dat als hij bewijs heeft dat joran het heeft gedaan dat dat zo lang verzwegen word door peter r de vries ... denk dat we het in een heel andere hoek moeten zoeken ...
Snap wel waar jij je gevoel op baseert Jannes en je hebt daar ook gelijk in. Maar toch denk ik dat je dit als moeder eerst zelf meegemaakt moet hebben voor je kunt oordelen. En alle mensen zijn verschillend iedereen verwerkt het op zijn of haar eigen manier. Overigens kan ik het niet laten te vermelden dat de uitzending van Peter R de Vries om half tien begint en Boer Zoekt Vrouw dan net afgelopen is. Dus hoeven ze BZV niet te verslaan. Ikzelf ga ook eerst BZV kijken en dan afstemmen op Peter. En ja hij mag wel trots zijn op zichzelf vind ik. Zou ik ook zijn als ik hem was. En het raakt hem echt wel. Hij wordt niet voor niets emotioneel. Verder heb ik er niet echt een gevoel bij dat ze geld willen verdienen over de rug van Natalee. Ouders hebben zelf ook media aandacht gezocht en er zijn ook uitzendingen uitgezonden om te proberen uit te vinden wat er gebeurd is en proberen tips te krijgen. Alle mensen achter de schermen moet ook betaald krijgen en wat dacht je van al die vliegreisjes. Tuurlijk verdient SBS er genoeg op maar ja niemand werkt voor niets.
Hij heeft zijn bewijsmateriaal al een week geleden ingeleverd. Het volk zeg maar moet wachten tot zondag Tenzij er een arrestatie komt natuurlijk, dan komt dat gewoon op het journaal lijkt mij
dat zei ik al, peter r heeft dat hele onderzoek zelf betaald, dus ik vind het niet erg als er wat terug wordt verdient via de kijker. en als iemand dat echt een groot punt vind moet je gewoon niet kijken zondag en wat natuurlijk ook zo is, met die uitzendingen, is dat er kijkers tussen kunnen zitten met een tip, die dat anders misschien niet eens wisten dat het van belang was, ik noem maar wat. en dat er ook fouten van justitie aan het licht komen, die anders in de doofpot worden gestopt.'