zat er dik in als hij er wat mee te maken zal hebben dat hij pleite is... snap het allemaal nog niet zo maar zal ik wel blonT voor zijn snap gewoon niet waarom hij heef verteld dat hij de oplossing heb.. lijk mij toch als jij zelf weet als je er wat mee te maken heb dat je ervandoor gaat! nou en zoals je ziet is hij ervandoor dat snap ik gewoon nog steeds niet.. afwachten dan maar.. het zal allemaal wel.. ik zie het zondag wel
Ik kan me wel voorstellen dat hij nu niet voor iedereen te vinden is. Echt ver weg zal hij niet zijn denk ik... de hele wereld kent hem. Maar als je leest wat er allemaal op 'zijn' hyves geschreven staat, dan kan ik me wel voorstellen dat je even een veilige plek opzoekt . Btw: neemt overigens niet weg dat ik zou geloven in zijn onschuld, integendeel. Maar ik kan het me dus wel voorstellen dat hij zich nu ff rustig houdt en niet in de openbaarheid verschijnt.
Hij was aan de telefoon bij Pauw en Witteman, dus spoorloos is hij niet echt! Hij verklaarde dat hij: heeft gezegd wat "zijn vriend wilde horen" en ontkent het nog steeds, daarnaast... Het laten verdwijnen van een lijk is wel een misdrijf, maar niet ernstig genoeg om een aanhouding buiten heterdaad mogelijk te maken. Dat is kort gezegd alleen mogelijk als er vier jaar of meer als strafmaximum op staat in dit geval is het twee jaar... Reden dus, dat Joran, mocht Natalee nooit gevonden worden en het tegendeel niet bewezen wordt, en dat de huidige verklaring van Joran NIET weerlegd wordt, Joran niet opgepakt en veroordeeld kan worden Lang leve de wetten... niet te geloven!
Begrijp me niet verkeerd, ik wil niets liever dan dat die hufter achter slot & grendel verdwijnt, maar is een verborgen cameraopname geen onrechtmatig verkregen bewijs?
Nee dat is het niet. Als burger zijnde mag je opnames maken, iets dat de politie ed niet mag. Zie dit artikel http://www.ad.nl/holloway/article2019128.ece Groetjes Vera
jah dat klopt peter r de vries mag veel verder gaan, ben echt benieuwd naar morgen. Toen joran van de sloot bij Jensen was had ik al zo'n raar gevoel hij vertelde het allemaal zo vaag alsof hij niet alles vertelde ik hoop dat de zaak snel wordt opgelost en afgesloten voor de moeder en familie en kennisen van nathalie maar ik vindt wel dat een beetje raar is om dit tot morgen geheim te houden het gaat hier om een moord en om een mens niet om 1 of andere spel programma maja we zien het morgen wel
Het gaat bij deze verklaring niet om moord maar om een natuurlijke dood en het laten verdwijnen van een lijk. Hetgeen Joran zich schuldig aan heeft gemaakt!
dames............... ff geduld nog en lekker wachten tot morgen met welke onthullingen peter komt. misschien heeft het allemaal wel een reden waarom hij wacht met de ware toedracht en zullen we morgen allemaal verzuchten "logisch dat hij iedereen nog even in spanning hield" je weet maar nooit wat er zich intussen allemaal achter de schermen afspeeld om dit tot een goed einde (althans voor de moeder van nathalee) te laten komen zonder dat er weer juridische blunders worden gemaakt! en met een goed einde bedoel ik dus dat de ware dader(s) hun straf niet ontlopen en berecht zullen worden.
Tuurlijk wilt Peter R scoren met kijkers. En waarom niet? De belangrijke mensen (moeder, OM etc) weten de uitslag al en nu kan hij weer wat kijkcijfers innen...
Zoals je het zou kunnen bekijken is ze door een ongeluk om het leven gekomen want volgens mij zijn er geen mensen opgepakt en dat zou wel moeten zodra het OM weet wie het gedaan zou hebben. Hoe dan ook, zelfs al zou Joran & aanhang enkelt het lijk hebben weg gewerkt is zijn naam voor altijd ononsmakelijk verbonden met de dood van Natalee..... Ik heb ook alweer ergens gelezen dat ze gestikt zou zijn in haar eigen braaksel....maar goed, ik kijk morgen niet....vind peter r de vries een vreselijk man die via dit kijkcijfers wil trekken. Ik lees het de volgende dag ongetwijfeld wel op teletekst of hier op het forum.
'Van der Sloot ondergedoken' Uitgegeven: 2 februari 2008 13:17 Laatst gewijzigd: 2 februari 2008 13:41 AMSTERDAM - Joran van der Sloot is volgens zijn oma ondergedoken op een adres waar niemand hem kan vinden. Dat meldt de NOS zaterdagmiddag. ANP Bekentenis in zaak-Holloway De oma van Van der Sloot zegt dat hij niet van plan is de pers nog langer te woord te staan totdat de uitzending van misdaadjournalist Peter R. de Vries zondagavond is geweest. Zijn ouders zien vooralsnog geen reden om naar Nederland te komen en blijven in Aruba. Vuur Van der Sloot kwam de afgelopen dagen flink onder vuur te liggen nadat De Vries onthulde dat hij de zaak Holloway had opgelost middels in het geheim gemaakte opnamen. Deze onthullingen doet hij in zijn show. Van der Sloot erkende dat hij tegenover 'een vriend' had verteld dat hij het lichaam van de tiener Natalee Holloway had laten verdwijnen. Vrijdagavond, in een uitzending van het televisieprogramma Pauw & Witteman, zei hij dat die uitspraak een leugen was. Advocaat Jorans Amerikaanse advocaat Joseph Tacopina liet eerder weten te vinden dat zijn cliënt had moeten ophangen toen hij werd opgebeld door het televisieprogramma. "Maar dat deed hij niet. Duidelijk is dat zijn ouders hier niet blij mee zijn." Onduidelijk is of Van der Sloots voornemen om dit weekeinde te zwijgen op dringend advies van zijn advocaat volgt.
Ik vind niet dat je joran een hufter moet noemen! Vergeet niet dat hij ook nog maar een jonge jongen is! We hebben allemaal een uitgespoken mening, maar wij zouden ook niet weten hoe we zouden reageren in bepaalde situaties! Ik ben erg benieuwd naar het hele verhaal. Helaas moet ik tot maandag avond wachten om het hier te kunnen zien!
Ik ben ook erg benieuwd naar morgenavond!Ik denk echt dat Peter wel een gegronde redenen heeft om het pas morgenavond allemaal uit te leggen.Ik vind hem zelf een topper,want hij heeft er toch maar voor gezorgd dat er een aantal grote misdrijven zijn opgelost,die al door politie en justitie in de doofpot gedaan waren.Als het om je familie of bekenden gaat,dan wil je dat een zaak opgelost wordt en Peter zal toch alles op alles zetten om zoiets dan toch uit te zoeken.Zelf zie ik Joran echt wel als een dader.Hij heeft iets engs over zich en ook al heeft hij haar niet vermoord,iets verzwijgen wat een hele familie 3 jaar lang in onzekerheid en vol verdriet heeft gelaten vind ik ook een hele erge misdaad!Ook vind ik het vaag dat je met verschillende verhalen komt.Als je iets NIET gedaan hebt,dan hoef je toch maar met 1 verhaal te komen.En bij Paul Witteman ging hij nog lachen ook om een foto die een vriend van hem bewerkt had van hem en Nathalee.Sorry,maar dan ben je toch ziek in je kop als je zoiets grappig vindt.Nee,ik hoop echt dat ze hem toch lekker vast mogen zetten en dat morgen eindelijk de puzzelstukjes op hun plaats vallen en dat ook dit mysterie is opgelost.
Hij is schuldig omdat hij iets engs over zich heeft daar zal geen rechter hem op vast zetten Als hij werkelijk Natalee vermoord zou hebben dan had hij al vastgezeten.
Ik vind hem wél een hufter! En als ik ooit in zo'n situatie zou komen zou ik een lichaam zeker niet koelbloedig dumpen zodat niemand erachter zou komen. Om zoiets te doen ben je niet goed bij je hoofd.