peter r de vries lost verdwijning nathalee holloway op

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by noura, Jan 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    okee, wie o wie wil er zo lief zijn voor mij om het in het kort te vertalen :) sorry schaam me maar ben heel slecht in engels althans kan het gewoon niet;) was niet zo oplettend op school.. haha.. maar aangezien ik hoor wat eng :$ word ik ook nieuwsgierig..

2. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    een korte vertaling:
    'onzinnige tekst over een of andere droom (paranormaal_) over natalee die werkelijk nergens op slaat'

zoiets?

3. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    haha okee, dus onzin zal maar zeggen?

4. nicole26

nicole26 Niet meer actief

:) :) tja na dat stukje over die stam verloor ik ook mijn intresse ..

5. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    die brian waar het over gaat zou ook weten waar maddy is.. Ik heb ooit op zn site gekeken, en natalee zou van huis zijn weggelopen, dr haar zwart geverfd en kort geknipt en een kind hebben gebaard....dus

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    huh.. ik snap dit ff niet :oops: blond he ;) maar is dat waar? of word dat verteld hier in het verhaal?... word steeds benieuwder naar vanavond, dan is eindelijk 'hoop ik'de waarhed boven water..

7. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    deze 'brief' is gericht aan brian
    brian heeft een site, weet het adres alleen niet, zal em eens googlen

8. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
  9. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    weet je ;) ik kijk vanavond wel..
    als ik het zo lees voglens mij inderdaad onzin..

we zullen zien vanavond:)

10. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Ben erg benieuwd naar vanavond!

11. tweeling

tweeling Fanatiek lid

Sep 9, 2006
    3,579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    zeker niemand op t forum vanavond ;)

ik zit ook voor de buis!

12. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

Aug 7, 2006
    2,015
    0
    0
    Ik kijk het niet hoor [-(

13. tja ik twijfel ook. die peter r de vries die wil alleen maar geld verdienen. met zn 'allemaal kijken om .... uur op .... . :(

14. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    ik denk zelf of je nu wel of niet kijk, als hij nu de werkelijk de echte oplossing heb dat hij toch wel binnen is...

en ik denk maar zo, hij heeft wel waarshcijnlijk 'het'verhaal hoe het gaat, dan mag te toch wel beetje trots zijn op jezelf :) maar dat vind ik :)

15. is ie toch wel.
    de aflevering is voor miljoenen verkocht aan een amerikaanse zender.

16. Kiki

Kiki Fanatiek lid

Jul 8, 2005
    4,364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    En hoe ga je geld verdienen? Ik hoef geen geld over te maken naar de heer PR de Vries...
    En ja ik zal vanavond gekluisterd aan de buis zitten, PRdeV is misschien mijn type niet, maar als hij echt het raadsel rondom de verdwijning heeft opgelost, dan vind ik dat weer een knap staaltje werk. Af en toe is hij erg irritant als hij aan het sporen is, maar hij heeft toch maar een paar bijzondere dingen aan het ligt gebracht. Bv de Puttense moordzaak, waarin hij 2 onschuldige mannen na enkele jaren gevangenisstraf weer vrij kreeg. Petje af en een groot applaus voor PRdeV!

Groet van Kiki

17. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

Aug 7, 2006
    2,015
    0
    0
    Ik kijk niet omdat ik de manier waarop dit gebeuren wat eigenlijk het dieptriest is wordt gebruikt door peter om kijkcijfers te trekken voor zijn show, ook al heeft hij de oplossing.....ik vind het hele spektakel van hem die erom gebouwd is walgelijk.
    Ik lees het morgen want tuurlijk ben ik wel benieuwd maar kijken naar aflevering doe ik niet

18. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

Jan 10, 2007
    1,081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Nou ik ga zeker wel kijken. Volg het vanaf het begin en tel echt af tot de uitzending!

19. pluys

pluys Fanatiek lid

Jul 30, 2006
    4,587
    1
    36
    Harderwijk
    ik twijfel nog of ik zal kijken. Word een beetje achterlijk van al die voorstukjes! Snap het wel hoor, vind het heel erg knap als hij echt de zaak heeft opgelost. Maar word er echt misselijk van.

20. Krokus

Krokus Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    3,080
    0
    0
    Grubbenvorst
    peter r de vries is beroemd zat hij heeft deze uitzending helemaal niet nodig. ik keek altijd al en dus vanavond ook, ik vind het een topvent

Share This Page