Ik moet dus ook steeds denken aan de ouders en zus van Nicky Verstappen. Zij hadden zo’n sterke band met hem, hij was helemaal deel van de familie geworden door de jaren heen. Wat moeten die nu ook vreselijk intens verdrietig zijn….
Vandaar, mijn man zag de stille politie auto's met zwaailicht, als gekken rijden richting de A4 (N weg bij K&Z) tijdens het uitlaten van de honden. Hij wist toen nog niets van Peter.
Mijn man heeft hem ook gekregen, zal wel via de voetbal app gegaan zijn. Hij heeft t verwijderd (maar wel gezien).
Voldoet volledig aan de beschrijving en is door een getuigen gemaakt. Desalniettemin stuur ik dat soort dingen zelf nooit verder door, maar dat komt omdat ik daar gewoon te lui voor ben.
Ik kreeg het door in de groepsapp van het werk. 23 bouwvakkers in 1 groep, zit er altijd wel 1 tussen.
De eerste die mij zoiets door zou sturen die krijgt een levenslange block... ongelooflijk dat mensen dit delen.
Ah ja dat wist ik niet zeker. Ik weet wel zeker dat hij bij de zaak van het grote geld betrokken is. Voor zoveel geld willen mensen hun mond vast sneller open doen. Ik vraag me af of we er ooit achter komen wie dit gedaan heeft, denk eerlijk gezegd niet dat de politie dat naar buiten gaat brengen, jullie wel?
Uhm ja ik vind dat ook wat overdreven ? Het is een bekende van me, heb hem gezegd dat het respecloos is om dit te blijven doorsturen, maar daarmee ook klaar.
Mijn man had hem ook via een groepsapp, ook met een grote groep mannen. Is blijkbaar iets wat snel rond gaat bij van die grote app groepen. Verschrikkelijk
Maar ja, weet je dat zeker? Iemand die zegt dat. Maar bij dat bericht van olvg stond ook dat diegene er werkte en het bevestigde.