Er gaat een foto rond van een jongeman met een donkergroene camouflage jas, die heel relaxt en lachend in de camera lijkt, als zijnde de dader. De politie heeft het bij het signalement over een zwart petje. Deze man heeft een donkergroen petje. Dus tja, lijkt mij ten eerste niet dat hij zo door getuigen is vastgelegd op de foto. En ten tweede klopt het petje al niet. Het is dus vooralsnog gewoon een foto van een man die een beetje aan het signalement voldoet. Ik vind die foto verspreiden en hem neerzetten als dader, terwijl dat niet zeker is, zeer kwalijk... Edit: de verspreiding van dat soort foto's moet je gewoon aan de politie overlaten.
Heel dat ziekenhuis is zo zwaar beveiligd. Zou toch gek zijn als ze dan toch vertellen dat hij overleden is. We horen het zo; hopelijk niet dat hij is overleden.
https://www.nu.nl/288010/video/driehoek-reageert-in-persconferentie-op-neerschieten-peter-r-de-vries.html?redirect=1
Ja, en die joint. Gaten in zijn zwarte broek. Zelf had ik de foto dus al niet verder doorgestuurd en heb nu ook tegen die vriendin gezegd dat dit niet heel slim was om te verspreiden. Mocht deze foto door de politie bevestigd worden (wat ze denk niet snel zullen doen), dan mag deze van mij overal in Nederland geprojecteerd worden.