Peter R. de Vries neergeschoten

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Adje, 6 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.019
    5.229
    113
    #381 Amberxx, 7 jul 2021
    Laatst bewerkt: 7 jul 2021
    Volgens de nos en diverse kranten (waaronder uit Polen) blijkt dit gewoon een beroepscrimineel (een veelpleger). Die gezocht wordt in eigen land en is veroordeeld voor diverse diefstallen en overvallen. En afgelopen week nog is opgepakt voor een gewapende bedreiging.

Je kan mij niet vertellen dat die vrouw totaal van niets heeft geweten. De enige waarvoor dit verschrikkelijk is is het daadwerkelijke slachtoffer en zijn familie.

siriel, citroenrasp, Anna009 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik vind het nogal heftig, de gedachtes die je hier ventileert over de situatie. Ik snap dat het hersenspinsels zijn en begrijp dat dit op basis van je True crime passie wat ervaring is?!
    Dan gooi ik mijn tegen argumenten als dokters/ziekenhuis serie fan er maar tegen aan. De eerste 24 uur na een trauma ingreep zijn cruciaal. Er is waarschijnlijk niets naar buiten gebracht omdat er niets zinnigs te zeggen valt. Daarnaast als hij echt aan zijn hoofd is geraakt en ze hebben hem daaraan moeten opereren zullen ze hem kunstmatig in coma houden om de druk van de hersenen zo laag mogelijk te houden / weinig hersenactiviteit / betere kans op herstel. Zo lang dat zo is (wat ik niet zeg maar dit zijn tegen argumenten tegen jouw denkwijze) zal er dus niets te vertellen zijn. Daarnaast heeft ook Peter recht op privacy net als zijn familie. Wie weet weten ze wel al meer maar hebben ze niet de behoefte om dit te delen en dat is hun goed recht. Maar geen nieuws is slecht nieuws zoals jij nu redeneert klopt in mijn ogen absoluut niet. Ik

Juul75, citroenrasp, Kanarie en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.462
    8.616
    113
    Vrouw
    Dat zou kunnen, maar als ik hier al soms verhalen lees over vrouwen die zo bang zijn voor hun man, niet weg durven gaan, opgesloten zitten, enz… dan blijf ik er toch bij dat ik ook medelijden heb met zijn gezin. Ik ken de situatie nu verder niet, dus dit is mijn eerste gevoel.

Syane, NiVa0230 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  4. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.952
    33.621
    113
    Ik weet niet hoe oud ze was toen ze m’n kleuterjuf was, maar ik denk 20 of zo? Ze is weggegaan nadat ze een doodgeboren kindje kregen. Ze was hartstikke lief, maar ook vrij streng. Ze heeft nog een poosje groep 3/4 gedaan en daar had ik haar ook. Volgens mij mijn zus ook een jaar later.
    Wij mochten toen allemaal op hun bruiloft komen. De meisjes met een sluiertje en de jongens met een hoge hoed. Toen was John nog politieagent.
    Hij heeft jaren later nog een affaire gehad en daar is sowieso één kind, maar het zouden er ook 2 (tweeling) kunnen zijn, uit voortgekomen. Zijn vrouw heet Mariëtte.

Bijgevoegde bestanden:

5. Palomino

Palomino Actief lid

18 mei 2021
    203
    329
    63
    Vrouw
    Ik zeg alleen dat op basis van mijn true crime ‘ervaring’ , zoals jij het gekscherend noemt, ik weet dat slachtoffers regelmatig een schotwond door het hoofd overleven.

Daar onder noem ik idd de optie dat hij bijv hersen zou kunnen zijn of in coma (wat jij hierboven beschrijft, dat mag dan wel…?)

Snap ook niet waar je de privacy vandaan haalt. In dit topic worden voortdurend dingen gezegd als: het kan ook dit, of het kan ook zo gegaan zijn. Zowel over de dader(s) als over Peter.
    Ik heb gewoon mijn gevoel erover uitgesproken, net als dat iedereen dat mag. Voor de rest ben ik een grote liefhebber van Peter en zijn jarenlange diensten en wat hij betekent voor slachtoffers, families en veroordeelden.
    ik reageerde enkel op iemand die beweerde dat je dat je na een schot in het hoofd wel dood bent. (Ook die aanname mag blijkbaar wel gemaakt worden in dit topic.)
    Dat de familie wel of niet kiest om dingen naar buiten te brengen (of de politie) snap ik ook volledig, ik heb het dan ook nergens in mijn tekst gehad over dat ik vind dat de familie ons maar op de hoogte moet houden of dat ik alles wil weten.

Spectre vindt dit leuk.
  6. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het wel met @GossipGirlxoxo eens ben.

Het is de toon en de uitgebreidheid van de tekst die nogal sensatie belust overkomt. Alsof het voor jou een true crime show is.

Wellicht bedoel je het niet zo, maar zo komt jouw stuk tekst wel op mij over.

Al die bla bla over true crime shows was helemaal niet nodig om te vertellen wat je wilde vertellen.
    Je had het met een zin kunnen zeggen.

Laten we vooral met zn alle hopen dat hij dit overleeft en vooral ook weer kwaliteit van leven terug kan krijgen.

GossipGirlxoxo en TotalBella vinden dit leuk.
  7. Palomino

Palomino Actief lid

18 mei 2021
    203
    329
    63
    Vrouw
    Wauw. Dit is gewoon mijn manier van reageren.
    Nu gaat iemand mij vertellen dat ik het in een zin had kunnen zeggen? :p
    Ik typ precies zoals ik het zou zeggen, en daar komt geen sensatie bij kijken maar beredenering.
    Snap niet dat er op mijn post zo gehakt wordt en dat zeggen ‘dat je na 1 schot door je hoofd echt wel dood bent’ blijkbaar wel oké is:thumup:
    Ik verlaat het topic. Over ‘de toon’ van berichten gesproken… meerdere mensen die in blijven hakken terwijl ik mij al meerdere keren verklaard heb hoe ik het bedoelde (en hoe ik het niet bedoelde)
    En vervolgens gaan mensen ook nog voor mij bepalen hoe ik mijn berichten moet typen. :confused:
    Ik ga wat anders doen, geniet van de dag dames! De zon schijnt:D

Lizoe, Roosje35, Spectre en 13 anderen vinden dit leuk.
  8. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Nou ik moet eerlijk zeggen dat ik niks raars aan je bericht lees hoor. We zijn het niet per definitie met elkaar eens, maar je bericht hoeft niet zo uit elkaar getrokken te worden hoor. Kom, gaan we samen in de zon liggen :cool:

Spectre, jessy77, hummeltje5 en 10 anderen vinden dit leuk.
  9. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Klopt, ik zei het verkeerd. Er zijn signalementen verspreid door de Politie, daarom zei die vriendengroep dat die knul het was. Er zijn geen foto's verspreid en die zijn ook niet nodig.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  10. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Ik één zin, dat is toch een makkie? Het was een uitdaging geweest als je het in één woord had moeten samenvatten. :roflmao:

Geniet van het zonnetje, hier is het bewolkt. :o:

11. Wondertje2020

Wondertje2020 Fanatiek lid

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    apart bericht dit.. wat voegt de informatie dat John en zijn vrouw een doodgeboren kind hebben gehad en hij een affaire heeft gehad.. toe aan dit topic?

jessy77, hummeltje5, YaelStone en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.474
    6.089
    113
    Vrouw
    Haha ik lees het vanuit haar enthousiasme en herinnering ophalend. :roflmao: Verder heb je wel gelijk, het voegt inhoudelijk niets toe aan dit topic, maar moet er wel een beetje om lachen.

Neuzeke, heidiane en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  13. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.952
    33.621
    113
    Helemaal niks :roflmao: Sorry.
    Beetje enthousiast. :)

Cindy1977, Zuremat, heidiane en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

#394 GossipGirlxoxo, 8 jul 2021
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 jul 2021
    Was ook totaal off topic maar ik vroeg erom dus meer mijn schuld dan die van jou. was misschien meer een gesprek voor PB.

Edit. En dan klopt mijn leeftijd schatting van John toch wel denk ik haha. Had even niet bedacht dat de kleuterjuf zo jong was (hier zijn het allemaal half bejaarden :p)

Iertje81 vindt dit leuk.
  15. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.952
    33.621
    113
    Ja nou ja. Soms gebeurt dat gewoon even en daar hoef je niet gelijk op afgerekend te worden toch.
    Maar goed; nu doe ik het weer.

OT dan maar.

Cindy1977, Beausecret, Robijn89 en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. heidiane

heidiane Fanatiek lid

5 jul 2010
    1.724
    1.647
    113

Idd!! Je mag gewoon medelijden hebben. Natuurlijk kan het dat die vrouw achter hem staat maar er is ook een kans dat die vrouw ook slachtoffer is van die man. Ik kon geen baas hoor over mijn ex.

Syane, einad en Bloempjelief vinden dit leuk.
  17. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik vind jouw aannames ook wel meevallen eerlijk gezegd... Vind het helemaal niet als aannames oid klinken. Wordt een beetje uit z'n verband gerukt, nergens voor nodig.

Ik zei dit als antwoord op jouw eerdere post.

Als iemand gereanimeerd moet worden, is iemand dood. Als iemand dood is van een enkel schot in het hoofd, heeft reanimeren geen zin. Iemand gaat immers alleen dood van een schot in het hoofd als de hersenen zijn geraakt die de vitale delen aansturen en dat is on omkeerbaar. Iemand die dus overlijdt aan een schot in het hoofd, zal niet meer worden gereanimeerd en met hartslag naar het ziekenhuis gaan, dat is onmogelijk.

Maar laten we het hier aub niet meer hebben over letsel oid, we weten niets. Laten we gewoon met zn allen hopen dat Peter het overleefd en dat áls hij het overleefd dat hij er ook goed uit komt. Ik denk er serieus elke dag aan.

Syane, Bailey07 en Hemeltjelief vinden dit leuk.
  18. Palomino

Palomino Actief lid

18 mei 2021
    203
    329
    63
    Vrouw
    @Devilschase, ik doelde daarmee niet op jou post :)
    Verder laat ik het rusten, wilde alleen niet dat je je aangesproken zou voelen.

Devilschase vindt dit leuk.
  19. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.055
    17.016
    113
    Nieuw bericht vanuit de familie F17665FE-DD5B-41FE-9616-FBCCC8C9AB01.png

Huismuisie, Adje, Spectre en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    toch een soort van update.. maar heb dan toch nog veel vragen..
    maar snap dat ze ook niet alles delen

Deel Deze Pagina