Peter R. de Vries neergeschoten

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Adje, Jul 6, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Dit is van mij ook speculeren maar als ze spreken over dat er tijd overheen moet gaan komt dat op mij over of dat wat verder in de toekomst is en hoop ik dat dat betekend dat hij buiten levensgevaar is.

citroenrasp likes this.
  2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,542
    3,057
    113
    Ja dat lijkt mij inderdaad ook maar mogelijk schade er aan over kan houden of in coma ligt o.i.d.

GossipGirlxoxo likes this.
  3. Do1981

Do1981 VIP lid

Dec 9, 2016
    5,483
    3,341
    113
    Daar lijkt het wel een beetje op. Vraag is mogelijk wat de kwaliteit van leven op langere termijn is. Maar dat is allemaal speculeren ook vanuit mij.

4. Maev

Maev VIP lid

Dec 4, 2014
    6,071
    5,553
    113
    Heb er wel wat over voorbij zien komen, maar kan idd dat het alleen lokaal in de media was. Hebben er bekende bij in de buurt wonen en familie die ermee 'bevriend' is dus had het ook niet echt uit de media. Maar zag op twitter, facebook en dus in de media wel van alles voorbij komen. ;)

5. Anna009

Anna009 VIP lid

May 30, 2008
    9,866
    5,138
    113
    Home
    De verdachte is een neef van een kopstuk van taghi
    Niet verassend dat hij er achter zit natuurlijk

6. Do1981

Do1981 VIP lid

Dec 9, 2016
    5,483
    3,341
    113
    aha. Van die keylow zeker, Delano R. Las daar een verhaal over, wat een figuren joh.

die zit vast al sinds 2019 las ik. Maar verbaasd me niks dat ze nog van alles aansturen.

las dat de moordenaar van de broer van Nabil B ook een Antiliaan is. Er zit duidelijk een Antilliaanse Connectie. En heb er natuurlijk weinig verstand van, maar na het lezen van dat artikel over die keylow verbaasde het me allemaal niet meer

https://www.ad.nl/binnenland/wie-is-keylow-taghi-s-moordmakelaar-ik-kom-makkelijker-aan-wapens-dan-aan-een-zak-patat~a426381d/

7. Maev

Maev VIP lid

Dec 4, 2014
    6,071
    5,553
    113
    #407 Maev, Jul 8, 2021
    Last edited: Jul 8, 2021
    En ik dus op die foto klikken omdat ik dacht dat het er 1 van zijn bruiloft was met jullie als kids in die kleding :|

Edit: sorrie maar vond het even iets opbeurends in dit topic.

Iertje81 likes this.
  8. Syane

Syane VIP lid

Aug 21, 2013
    12,243
    11,823
    113
    Waar lees je dit?

Sado likes this.
  9. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,059
    17,018
    113
    Ik kom ‘t ook nergens tegen :)

10. Maev

Maev VIP lid

Dec 4, 2014
    6,071
    5,553
    113
    Ik weet even niet meer wie het schreef (en geen zin om pagina's terug te scrollen) maar dat zijn vrouw er echt wel van op de hoogte was hoeft echt niet.
    Betreffende mijn ex is er echt enorm veel bagger uit de kast gekomen nadat we uit elkaar waren. Ook van de periode dat we bij elkaar waren en zelfs betreffende zijn vastzitten toen we samen waren. Zijn voorarrest was opgeheven wat aldus zijn advocaat maar ook mijn oom vaak betekende dat de uiteindelijke straf minder of max gelijk zal zijn aan zijn voorarrest. Gezien het minimale voorarrest (al voelde dat toen heel lang) voor het feit werd er dus vanuit gegaan dat zijn verhaal naar ons klopte en het eerder 'voor de goede orde was' dan omdat hij er veel mee te maken had. Ik heb de eerste lading ordners gelezen en daar maakte ik ook niet iets anders uit op. Hij is alleen wel tot meer dan 2 jaar veroordeeld uiteindelijk (ondanks dat zijn voorarrest er al af was gehaald, er compensatie was voor zijn medische toestand en compensatie voor het feit dat het extreem lang duurde voor het definitief behandeld werd) en zijn rol bleek vele malen groter dan dat ik dacht. Daarnaast kwamen er nog veel meer lijken met bagger uit die kast incl nieuwe veroordelingen.
    En dus dermate dat ik mij de ogen uit mijn kop schaam dat ik het niet gezien en geweten heb.
    Want laten we wel wezen, je verwacht ergens ook dat er dan een ander uitgaven patroon is, er altijd wel (contant) geld in huis was etc. Maar buiten mijn inkomen en zijn ww hadden we geen cent te makken en met dat inkomen zaten we serieus krap en moesten we ieder dubbeltje omdraaien. Al zal het mij niet verbazen wanneer hij bijv bij zijn ouders wel (contant) geld had, dit aangezien hij ook mijn schadevergoeding en de belastingteruggave zonder overleg etc overboekte naar hen voor inlossing schuld die nooit heeft bestaan.

11. Spectre

Spectre VIP lid

Nov 5, 2015
    19,825
    18,545
    113
    Female
    Bron? Heb dit nog nergens gelezen

12. Anna009

Anna009 VIP lid

May 30, 2008
    9,866
    5,138
    113
    Home
    Telegraaf en zie het nu ook op Facebook voorbij komen

13. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

Mar 19, 2018
    2,122
    2,577
    113
    Female
    Van bekende dus. Niet via de grote nieuwssites, dat was pas later. Terwijl het al vroeg (lokaal) bekend was.

14. Ysabella

Ysabella VIP lid

Jan 27, 2017
    9,042
    16,548
    113
    Ik heb het ook gelezen, maar ik vind hun nooit betrouwbaar ik kan het ook nergens anders vinden.

Laat maar de Telegraaf schrijft het nu ook.

15. Maev

Maev VIP lid

Dec 4, 2014
    6,071
    5,553
    113
    Is wel rond dezelfde tijd geweest, ik heb namelijk mijn familielid een bericht gestuurd na een foto op twitter, waarop hij het bevestigde. Van bekende kregen we het eigenlijk pas later te horen onder het mom van er was sensatie in de straat bladiebla.
    Maar lees vaak wel lokaal de media naast de grote, maar twitter was puur op de # van de aanslag.

16. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

Mar 19, 2018
    2,122
    2,577
    113
    Female

Bndestem enzo pas de ochtend daarna. Tijdens de persconferentie/extra nieuwsuitzending niets over gezegd.. Dat bedoelde ik.
    Bredavandaag was snel..
    Ik wist het ook voordat het überhaupt bekend was. Heb ze aan zien komen. Als ik dat op Twitter/fb zet ben ik nog geen grote nieuwssite.

Het is pas later in het nieuws gekomen. Dat Breda en omstreken het al wist is vrij logisch.

Maev likes this.
  17. Do1981

Do1981 VIP lid

Dec 9, 2016
    5,483
    3,341
    113
    In dat laatste artikel staat dit trouwens:

De toestand van Peter R. de Vries is volgens ingewijden kritiek, maar stabiel. Hij haalt zelfstandig adem en heeft een polsslag, maar is nog niet bij bewustzijn. Het is onduidelijk hoeveel hersenschade hij heeft opgelopen.

Jackie87, Sado and Syane like this.
  18. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Wat een zware tijd voor zijn familie. Met de info die ze nu verstrekken weten we nog helemaal niets.
    Mijn vader heeft een week in coma gelegen met hersenschade. Ademde zelf (wel geintubeerd) en had een polsslag (logisch, anders ben je dood). Pas na een week werd duidelijk dat hij hier niet uit ging komen. Ik hoop voor de familie van Peter op beter nieuws. Het is echt een rollercoaster tussen hoop en vrees.

femkes likes this.
  19. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Serieus, dat is echt al zo ontzettend knap. Dan sturen zijn hersenen in ieder geval de vitale organen aan. God wat hoop ik dat die man het red zeg.

Share This Page