Ik praat voor mezelf maar had echt verwacht dat hij het zou halen. Voor mijn gevoel kon hij de wereld aan. Was hij de sterke man die elke slechterik wel achter slot en grendel kreeg.
Ik kan niet naar boulevard kijken Ik vind het zo intens verdrietig en ik snap niet dat je hem iets aan kan doen Dan moet je inderdaad in en in slecht zijn van binnen
Mooi maar vreselijk dat het moet en dan ben ik blij dat mijn dochter bijna 5 er niks van mee krijgt…. Ze speelt heerlijk met dr LOL poppen…
Boulevard staat nu op maar jeetje.. zit gewoon met de tranen in mn ogen. Bizar..heb die man nooit man nooit ontmoet maar dit doet me echt veel
Ik moest net gewoon huilen toen ik hem hoorde praten. Die stem is zo typisch, karakteristiek. Heel veel bewondering voor hem.
Ik kan hier echt niet naar kijken. Gaat door merg en been dit. Ik kan het me ook gewoon NIET voorstellen dat hij gewoon echt weg is. Dat we hem nooit meer zien of horen op tv, dat hij nooit meer mensen helpt zoals de ouders van Verstappen etc. Ik snap het gewoon echt niet, dat je zo ongelofelijk verrot bent van binnen dat je deze man iets hebt aangedaan.
Sommige mensen zijn er gewoon altijd en je kunt je niet voorstellen dat die mensen er niet meer zijn. Peter is gewoon zo iemand. Niet voor te stellen dat hij nooit meer op tv te zien is.
wat ontzettend heftig hem dan zo nog op beeld te zien bij RTL boulevard. Hoop dat deze schoften levenslang krijgen, ga er wel van uit!
Mijn tranen rolde al over mijn wangen toen Vivienne van den Assem de eerste woorden in RTL Boulevard probeerde uit te spreken en ondertussen haar verdriet weg slikte. En ik hoop dat de zaak van Tanja Groen word opgelost, dat is iedereen aan Peter verplicht.
Wat voel ik me, net als velen, intens verdrietig . Ook al zijn we allemaal uniek, van sommige mensen zijn er 13 in een dozijn, gewoon lekker doorsnee. Daarnaast heb je hele zeldzame zaadjes, uniek in de breedste zin van het woord.....Peter R. De Vries was zeker zo'n iemand.
@Beheer mag deze voor 1x naar de lounge? Ik weet dat het wel een soort van topic is die onder nieuws hoort te vallen maar vind ook dat dit iets is waar heel Nederland mee geconfronteerd word en ik vind dat dit topic (Peter) net wat meer aandacht verdient.
echt vreselijk nieuws dit, ben er een soort van de hele dag al naar van. bah, wat had ik gehoopt dat dit zou overleven en dat hij zelf die dader(s) zou opsporen.
Ik heb net rtl boulevard gekeken (het eerste deel). Dat hebben ze weer heel mooi gedaan. Ik moest sinds ik vorige week de lijfspreuk van Peter R de Vries hoorde, steeds denken aan één van mijn favoriete nummers (Guaranteed van Eddie Vedder). En dat liedje gaat de hele week al door mijn hoofd omdat het start met zin 'on bended knee is no way to be free'. En daar hebben ze bij boulevard dus ook aan gedacht, door die uitzending af te sluiten met dat nummer. Echt prachtig