Peter R. de Vries neergeschoten

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Adje, 6 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.265
    25.723
    113
    Nee hoor, is nu nieuws toch.
    Rtl boulevard is al afgelopen en overgegaan in Rtl nieuws.

Edit: Ik heb net deel 1 gekeken nadat ik mijn zoon op bed had gelegd (dus opgenomen en met vertraging). Ik zie nu in de tv gids dat om 20 uur meer boulevard gepland staat.
    Maar deel 1 eindigde toch echt met dat nummer ;)

Sado vindt dit leuk.
  2. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Kunnen vandaag niet gewoon besluiten dat drugs te veel kapot maakt. Dat we stoppen met het recreatief gebruik, dat we de mensen die verslaafd zijn helpen er weer bovenop te komen en dat we de mensen die dreigen af te glijden in een verslaving helpen weer in het zadel te klimmen.
    Dat we besluiten dat het persoonlijk gewin van een ‘leuke’ avond niet meer opweegt tegen het diepe leed dat dat deze criminele bendes veroorzaken.
    We kunnen maar op een manier terugslaan, dat is door hun markt te laten verdampen.

Ach, realistisch is het niet, maar het zou de wereld een klein beetje mooie maken. ❤️

bloem82, Neuzeke, Zuul en 15 anderen vinden dit leuk.
  3. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.047
    17.015
    113
    Er is nu een tweede aflevering bezig :)

4. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.265
    25.723
    113
    Ja zie ik nu. Ik had het dus over het eerste deel.

Sado vindt dit leuk.
  5. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ik ben er ook echt naar van!
    Vind het zo erg dat hij toch is bezweken aan deze ontzettend laffe daad.

Vond het echt een geweldige man, en had zo gehoopt dat hij het toch zou gaan redden. Strijder! ❤️

Syane vindt dit leuk.
  6. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Heb zo zitten huilen tijdens boulevard..
    wat iemand al schreef; hij is zo’n iemand waarvan je niet kunt voorstellen dat hij nooit meer op tv is..

7. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.984
    6.982
    113
    Vrouw
    Ook ik heb de nodige tranen gelaten tijdens RTL Boulevard. Het is zo onwerkelijk.. zo oneerlijk en zo’n groot verlies. Dit had nooit mogen gebeuren :cry:

8. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

1 nov 2013
    1.207
    534
    113
    NULL
    Ik had al tranen bij de uitzending van vorige week. Durf deze dus niet eens te kijken! Echt geen woorden voor

9. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Ik was vanaf het begin al bang dat hij het niet zou redden, maar toch hoopte ik dat hij langzaam aan zou herstellen. En nu....vreselijk. Echt geen woorden voor.

10. crystals

crystals Actief lid

20 okt 2015
    404
    95
    28
    Hier ook flink wat tranen.. Zo jammer om hem nooit meer op tv te zien. En het ergste vind ik nog dat de daders hun zin hebben gekregen

Wij denken hier over een maand niet meer aan, maar dit is iets wat de familie voor altijd met zich meedraagt. Vreselijk dat iemand die geholpen heeft ,zoveel slechteriken achter de tralies te krijgen , nu zelf slachtoffer geworden is.Mijn hart huilt ervan

rust zacht Peter

GossipGirlxoxo, heidiane en 3rdwish vinden dit leuk.
  11. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.242
    11.820
    113
    Een heel heel heel groot man is heengegaan. :cry:
    Ik hoop dat er als eerbetoon een soort collectief opstaat wat zijn werk gaat voortzetten in zijn naam.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  12. Verschrikkelijk!
    Geen woorden voor...

13. Kriebeltje

Kriebeltje Actief lid

15 jun 2021
    252
    271
    63
    Vrouw
    Zo erg. Echt geen woorden voor. Ben er ook de hele dag al mee bezig in m’n hoofd:(

14. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Dat vraag ik me dus af. Aangezien ze zijn gepakt. Ik denk namelijk dat zij er nu van balen dat hij is overleden, omdat de ten laste legging nu moord wordt, ipv poging moord.

Ik denk dat als ze niet gepakt waren, ze dit geweldig hadden gevonden, maar nu ze gepakt zijn, dit toch niet zo fijn vinden om wille van de strafmaat...

Sowieso snap ik niet dat je ervan kan genieten als iemsnd overlijdt door jouw schuld, en dit bij wijze van kan " vieren". Hoe in en in verrot moet je dan zijn zeg. Niet te bevatten. Gatverdamme.

Ik mag hopen dat die vieze gore vuile kl******kken levenslang krijgen. Stelletje idioten.

GossipGirlxoxo, NiVa0230, Zuul en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Kriebeltje

Kriebeltje Actief lid

15 jun 2021
    252
    271
    63
    Vrouw
    Ik ben inderdaad ook erg benieuwd hoe de strafzaak zal verlopen. Ik mag er toch van uit gaan dat ze levenslang krijgen, zonder uitzicht op eerdere vrijlating.
    Heel bizar in wat voor een wereld wij nu leven, voor een paar centen iemand van het leven beroven is toch echt van de zotte. En er nog trots op zijn ook. Ongelofelijk.

16. 3rdwish

3rdwish Actief lid

31 jul 2020
    274
    124
    43
    Vrouw
    De gevangenis waar Joran zit is n mooie straf voor dit soort lui. Of ze balen? Ik betwijfel het. Vaak worden er poppetjes ingezet voor geld die zelf al weinig toekomst hadden. En hoe erg is een cel in NL met sportfaciliteiten, tv, frisdrank een bed etc...
    De moord op Peter maakt me zo kwaad. Kwaad dat het ze is gelukt. Hoe ziek. En intens verdrietig voor de familie.

Spectre, NiVa0230, Saartje33 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Golden1213

Golden1213 Fanatiek lid

14 apr 2020
    2.453
    1.830
    113
    Geen woorden voor:cry:

18. heidiane

heidiane Fanatiek lid

5 jul 2010
    1.724
    1.647
    113
    Het waren uitzendingen helemaal in het teken van Peter. Een mooi eerbetoon zoals hij verdiend. Al dat verdriet. Dat geeft wel aan dat Nederland rouwt. Het is afschuwelijk. Gelukkig dat ze de daders hebben! Tenminste de loopjongens van de daders. En ik verwacht een hoge straf. Als je de Koning vermoord is de straf ook hoger. Omdat het meer is dan een mens. Hij is staatshoofd.
    Zo hopelijk ook bij Peter. Hij is gewoon mens. Maar ook het symbool voor persvrijheid. Advocatuur. Etc. Door hem te doden wil je eigenlijk heel de persvrijheid en gerechtigheid omver helpen. En dat speelt allemaal af rondom een crimineel die blijkbaar zoveel macht heeft dat ook een advocaat 2 jaar terug om het leven kwam.
    Ik hoop dat die loopjongens inderdaad zich enorm ellendig en klote voelen als ze alleen op cel zitten. Buiten de cel zullen ze zich wel als 'de held' gedragen. Het zijn 'maar' loopjongens zou fijn zijn als het te linken is aan die man (lastige naam om te schrijven) die toch al vast zit. Die is volgens mij nummer 1 in oorzaak. Liever al die tussen personen ook opsporen. Maar er zijn in heel dat wereldje dus helaas in vrijheid levende personen die wél gejuicht en gevierd hebben dat het gelukt is. Boeit hun het dat die daders zelf opgepakt zijn. Ze weten wel wie ze het laten doen. Ook het leven en welzijn van die daders zal hun een worst zijn. Dan is het natuurlijk ook te hopen dat die daders dat ook gaan voelen. Dat ze als oud vuil 'gedumpt' worden.
    Zoveel zichtbare ellende. En dan nog zoveel wat onzichtbaar is.

lovemy2kids en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  19. Wondertje2020

Wondertje2020 Fanatiek lid

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    #579 Wondertje2020, 16 jul 2021
    Laatst bewerkt: 16 jul 2021
    Jij komt hier tot de kern, mede het recreatieve drugsgebruik heeft deze drugskartels oppermachtig gemaakt. Het gaat niet alleen om de persvrijheid, het is echt de inmenging van de zware criminaliteit in alle facetten van onze samenleving.
    Ik zie toch ook wel paralellen met de afpersingszaak van de fruithandel de Groot.
    https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/6885847/Geruchtmakende-afpersingszaak-fruithandel-De-Groot-dit-gebeurde-er-tot-nu-toe

GossipGirlxoxo, Syane, Saartje33 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Dit is echt een in en intrieste zaak :(

Deel Deze Pagina