Jammer alleen dat de gebruikers het allemaal maar onschuldig vinden, een pilletje is helemaal niet gevaarlijk als je er veilig gebruik van maakt.
Inderdaad jammer dat de gebruiker niet wil inzien dat de weg die de productie van dat pilletje af moet leggen maatschappij ontwrichtend werkt. En zo lang er geen legalisering is. Is de gebruiker op zn minst deels verantwoordelijk.
Ik zei gisteren nog tegen mijn man dat ik hoop dat er iemand is die keihard vecht voor een dikke veroordeling van deze laffe misdaad. Net zo hard vecht als dat Peter altijd heeft gedaan voor de mensen die hij wilde helpen. Dat is iets wat hij absoluut verdiend.
In NL is een cel niet erg, maar wel het wegnemen van iemand zijn vrijheid. Ik geloof er wel in dat dat een straf is hoor weten dat je pas bejaard bent als je weer kunt gaan en staan waar je zelf wilt.
Ik vraag me heel erg af of ze nu hun zin krijgen. Of er nog mensen zijn die op durven staan voor deze en ooit volgende kroongetuige. Je moet echt lef hebben durf je dat in deze zaak nog aan na de advocaat en na Peter. Edit en ik vraag me af of de kroongetuige geen spijt heeft als haar op zijn hoofd. Het is zelf alles behalve een lieverdje. Was dit het waard? De dood van zijn onschuldige broer, advocaat en Peter? Was er echt geen andere manier, zoals die gekraakte pgp gesprekken, om deze organisatie te ontmantelen?
Las net op nu.nl dat de NOS een dreiging heeft gekregen en nu afgesloten wordt en beveiligd etc. Tjemig, dit krijgt vele staartjes
Ik denk dat wanneer deze jongens ooit vrij zouden komen, indien veroordeeld, ze voor altijd achterom moeten kijken...
Dachten ze ook bij die Volkert vd G, die loopt ook weer vrolijk rond…. ik had zo de hoop dat Peter het zou redden en ze eigenhandig voor het gerecht had gesleept. Dat verdiende hij echt. Denk niet dat er ooit iemand zich zo hard gaat maken zoals Peter altijd deed. En wat is nou levenslang… ik vind het vreselijk dat, als het uit de hoek komt waarvan ze denken dat het komt, het ze uiteindelijk ook echt gelukt is… vreselijk
Precies dit, die volkert vd g heeft jaren in mijn woonplaats gewoond. Ik zat vorig jaar in een restaurant waar hij lachend bellend langsheen liep, je weet gewoon dat hij iemand heeft vermoord. Hij kreeg 18 jaar maar mocht al veel eerder voorwaardelijk gaan en staan waar hij wou. En de staat heeft hem ook nog eens geld moeten betalen voor een gemaakte fout van minister grapperhaus. Dat je denkt, hoe dan?????? Zo bizar.. iedereen riep destijds, als die volkert vrij komt wordt hij zo omgelegd. Maar dat gebeurt echt niet. Zulke mensen komen nooit meer aan het werk en alles wordt voor die gasten betaald de rest van hun leven. Ik zal mezelf wel niet populair maken, maar mensen waar zo duidelijk en onomstotelijk van vast staat dat ze de moord gepleegd hebben mogen van mij een spuitje krijgen. Het is echt verschrikkelijk wat er gebeurt is met Peter, ik kan het nog steeds nauwelijks geloven.. Zo zinloos wat een groot verlies.
Ik heb precies hetzelfde. Of spuitje of levenslang maar dan echt levenslang en nooit meer vrijkomen.. Nu zal het wel worden dat die gozer zwakzinnig was en alles deed voor geld en psychisch labiel blablabla.. maar hij is zo labiel dat hij het durft om in een winkelstraat iemand neer te schieten.. Tsja die Volkert, dat is ook een verhaal zeg! Hij zal naast je wonen.. ongeacht Pim geen familie oid was, een normaal denkend persoo is niet met iemand neerschieten/doodschieten bezig.. je wilt toch niet wonen of dichtbij zo iemand wonen? En de maatschappij wordt met zo iemand opgezadeld..??? Ik begrijp daar niets van…
Ik begrijp daar ook helemaal niets van nee. Echt levenslang wordt wel toegepast in Nederland maar niet heel snel. Er is wel het één en ander over te vinden online wie en waarom ze levenslang vastzitten. Ik hoop dat de dader nu, er niet mee wegkomt iig.
Moord is moord.. ik vind de moord op Peter r de vries of pim fortuyn niet erger dan die op een ander.. Bepaalde martelmoorden, kindermoorden etc.. die raken me persoonlijk nog veel meer.. maar in alle gevallen even erg en heftig! ik vind dan eigenlijk ook niet dat als het onomstotelijk vast staat dat iemand dan een spuitje moet krijgen.. alle moorden moeten hetzelfde behandeld worden…
vanaf 1 juli is 2/3 van je straf uitzitten er gelukkig niet meer bij! En moet je je hele straf uitzitten!
levenslang hebben alleen de nabestaanden en de slachtoffers Straffen in Nederland is veel te laag en de gevangenissen hier zijn ook niet zo vreselijk dus dat er zo gemakkelijk gemoord word voor wat geld zou niemand moeten verbazen er zijn genoeg ezels die het doen die 150.000 is echt een fooi in de drugs wereld
Er zitten in Nederland maar 40 mensen vast die echt levenslang hebben. Dus ik vraag me af hoe snel dat opgelegd wordt. We zullen het zien. Ik hooo dat de dader dat zeker krijgt.