Peter R de vries

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door honeyy, 22 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Ik heb ook gekeken, werd er naar van op sommige momenten:(Ik denk wel dat zij het gedaan heeft, maar het verdrongen heeft of door de drugs het niet meer weet.
    Die Bennie bestaat niet, anders had echt iemand wel geweten waar ze het over had.
    Wat triest, triest... Ik hoop dat de waarheid aan het licht komt.:(

2. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Ja ik denk dat we idd niet moet onderschatten, wat cocaine met je kan doen..
    Eigenlijk vind ik al dat iemand, die aan de coke is, absoluut geen kinderen kan verzorgen!

Maar kom op een andere dader zou die kinderen nooit zo vaak steken, waarom zou die?
    Voor die gene is dood gewoon dood en dan klaar.
    Iemand moet wel in een hele rare toestand zijn (onder de drugs) wil die zo vaak steken.
    Dat heb je misschien ook wel bij blinde woede, maar dit zijn wel kleine kindjes natuurlijk (brrr word er nog steeds naar van)
    Dna van een andere man kan daar natuurlijk makkelijk geweest zijn, aangezien er die avond nog een andere man is huis was.
    Ze pakt dan waarschijnlijk ook de eerste beste handdoek, die misschien net nog wel door die andere man gebruikt was.
    Tja.. ik noem maar even wat..
    Ik denk echt dat zij het gewoon gedaan heeft, alles wijst in haar richting.

3. mieke

mieke Bekend lid

bang bang
    als mijn bloedeigen kindjes waren vermoord door wie dan ook zou ik
    niet meer bang zijn van die persoon hoor
    ik zou m levend villen
    en wat er dan ook met me zou gebeuren
    kan me niks schelen mijn leven is dan toch compleet verpest en niets meer waard

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb het gezien

mijn conclusie: ze heeft het gedaan maar kan dit zich echt niet herrinneren. ik geloof echt dat ze denkt dat die man het heeft gedaan en zo haar fantasie de loop heeft laten gaan.

ik denk dat ze door de cocaine is gaan halicuneren. ze heeft echt een man binnen zien komen (wat dus niet zo is geweest) en wat zij beschrijft als dat ze daarna alles als een zwart gat zien en toen weer bij het positieve was ze de oudste nog zwaar heeft horen ademen en haar wilde redden. in denk dat ze in die piriode dat ze als een zwart gat ziet los is gegaan op haar kinderen en deze van het leven heeft beroofd. ze gaat er vanuit dat de man die ze gezien heeft de dader moet zijn want zij kan zich het allemaal niet herrinneren dat ze het zelf heeft gedaan. het kan dus niet anders dat die enne benny de dader is, de man die ze tijdens een halucinatie heeft gezien, een man die volgens al haar vrienden niet bekent is. een man uit haar fantasie, tenminste zo denkt zij. nee zij heeft het in mijn ogen gedaan. dan wel niet bewust maar zwaar onder invloed

5. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hartstikke schuldig naar mijn mening. Ze zal waarschijnlijk wel in een psychose terecht zijn gekomen door die coke, en niet helemaal meer kunnen herinneren wat er is gebeurd, maar de bewijzen liggen er gewoon.

Dat ze al eerder is vrijgesproken vind ik onvoorstelbaar. Dat die bekentenissen onrechtmatig zijn verkregen vind ik ook al overdreven. Dat er pressie wordt uitgeoefend zoals in die fragmenten vind ik allemaal maar logisch, wat dan? Gewoon lief vragen ofzo?

Ze is allicht bewezen medeplichtig. Veroordeel haar daar dan op zou ik zeggen.

6. Aura

Aura Niet meer actief

HEb het niet gezien, mischien wel beter.....klinkt heel stom maar wat ik me afvroeg buiten dat het echt te verschrikkelijk en krankzinnig voor woorden is....dat elk kind een veilig thuis zou moeten hebben.....
    Als je ambulancebroeder of politieagent bent en je komt daar en ziet een kindje met 60 messteken...daar kom je toch ook als professional nooit meer overheen?

7. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    ik denk ook dat ze het zelf gedaan heeft. inderdaad onder invloed van cocaine. ze had vreemde uitspraken zoals: als ik het zelf had gedaan dan zou ik het toch gewoon zeggen. Vreemd omdat je toch niet je eigen kinderen dood maakt. Ook zei ze waarom kan ik me dan niet herrineren dat ik het heb gedaan? Wat ik hieruit concludeer is dat ze niet zeker weet of ze het wel of niet heeft gedaan. Ik ben van mening dat ze een psychiatrisch onderzoek bij haar moeten doen en denk dat ze dan wel wat bij haar vinden. Zowieso vind ik het echt niet kunnen dat ze daar coke gaat snuiven terwijl haar kinderen 1 meter verderop in bed liggen. Ook vreemd dat ze zo'n pijn aan haar arm had... En toen ze 112 belde zei ze dat ze niet naar haar kinderne is gaan kijken omdat ze bang was voor wat ze zou aantreffen. Nou sorry maar dat is toch het eerste wat je doet als zo'n man weg is?? En ze was buiten westen dus ze weet toch niet wat er is gebeurd. En later zegt ze dat ze wel naar Romy is gaan kijken. Zij heeft dit naar mijn mening gedaan misschien niet bij bewust zijn maar zij is wel schuldig hieraan.
    Triest... Ik hoop dat de kinderen snel zijn gestorven en er niet teveel van hebben gevoeld, afschuwelijk...

8. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik heb het ook gezien. Ik denk dat ze heeft gehallucineerd of een psychose heeft gehad door de cocaïne. Verschrikkelijk, zo ontzettend vreselijk, ik ben zowiezo antidrugs, tegen alles, ik zie er het nut echt niet van in en vind dus ook echt dat mensen zoals zij echt geen kinderen zouden mogen krijgen. Die Bennie bestaat echt niet, ze gelooft gewoon haar eigen verhaal. Geen enkel mens kent die vent, dat kan toch helemaal niet?! Heb nog het meest moeite met de vader van die kindjes, de moeder van die Kim leek het ook allemaal niet zo erg te vinden...

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Daarom vroeg ik me ook af of hun niet meer weten...

10. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Wat ik me afvraag; die vriend die bij haar was die avond, was dat haar vriend of zomaar een vriend? Hij moet toch ook wel iets gemerkt hebben als ze een psychose gehad zou hebben. Volgens hem was er niets aan de hand toen ie weg ging. Dus ik vraag me af wat er daarna gebeurt is toen hij weg was. Als ze echt een psychose gehad heeft, dan weet ze echt nog wel wat ze gedaan heeft hoor.
    Je hoort ook niet of ze verder nog drugs gebruikt heeft? Wiet ofzo, of alcohol..

Ik vind het zowiezo een rare familie. Die ouders van Kim wisten dat zij coke gebruikte, en toch laten ze die kleinkinderen daar nog wonen. Dan haal je ze toch weg.
    Ik snap niet dat je coke gebruikt terwijl je kinderen boven liggen. Breng ze dan een avondje weg. Als je een goede gebruiker bent, dan weet je wat de gevolgen van drugs kunnen zijn.

Het is gewoon allemaal erg triest voor die kinderen. Ik hoop dat ze niets gevoeld hebben. Ze waren zo schattig...

11. fantasie

fantasie Actief lid

16 jul 2009
    296
    2
    18
    zuid-hollandia
    Ik heb het ook gezien, ik denk ook dat ze het zelf gedaan heeft.

Alleen zijn er wel andere sporen van DNA gevonden op die handdoek en dat washandje..

Ik vind het wel een vreselijk verhaal hoor, pff

12. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Nee, oke. Ik weet niet of ze ''goed'' voor haar kinderen heeft gezorgd. Vind soizo dat je idd geen coke kan gebruiken als je voor een kind zorgd.
    Maar hoe ik die foto's van hun samen voorbij zag komen. En ze filmden hun huis. Zaten allemaal van die kinderstickers op de ramen enz. Dat heeft ze toch ooit met liefde gedaan lijkt mij. Waarom zou je dan zomaar opeens van de ene op de andere dag je kinderen zo vermoorden?

Ik vond die vader van die kinderen ook zo raar. Mischien ligt het aan mij, maar het kwam op mij over alsof hij het helemaal niet zo erg vond. Alsof hij er niks mee te maken had.

13. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik heb het bewust niet gezien.. Alleen het idee al.. Dus manlief heeft het er afgezapt!

14. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik vond het een verschrikkelijke aflevering van Peter r de Vries. Ik kijk naar al zijn afleveringen, maar dit was te schokkend. Niet normaal. Hoe kun je in zo'n klein lichaampje 60 keer steken. pfffff.

Ik weet niet wat ik er van moet denken. van de ene kant denk ik, een moeder kan haar eigen kinderen echt niet vermoorden, dus misschien dat Rachid het heeft gedaan. Of ze was idd in psychose of idd echt onder invloed van die coke dat ze het gewoon niet meer weet. Ze heeft het kind nog zwaar horen ademen dus dan kan het zijn dat ze het zelf heeft gedaan. En die linkerarm kon ze niks meer mee. En ze was links dus kan best dat ze het heeft gedaan. Maar toch kan ik me niet voorstellen dat je je eigen kinderen iets aan kan doen. Ik heb mijn kinderen nog nooit geslagen of uberhaupt een tik gegeven. Zou dat echt niet kunnen, laat staan 60 keer steken.

15. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik denk ook dat ze het zelf heeft gedaan. Ik vond haar reactie op het feit dat haar dochter 60 keer is gestoken ook nogal mild. Ik denk dat ik daar de boel compleet had verbouwd en dat ze me in een dwangbuis hadden moeten afvoeren als ik zoiets over mijn zoon zou horen.

En mocht die Bennie wel bestaan, dan kan ik mijn zoontje hier nooit buiten laten spelen, want laat ik nou pal naast het park wonen waar die Bennie zogenaamd rondhangt...

16. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Bah Mikki, daar moet je dan toch niet aan denken..

17. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    Ik denk dat ze het zelf heeft gedaan. Niemand kent die Bennie, advocaat durft geen duidelijk antwoord te geven. Misschien had ze inderdaad cocaïne gebruikt of lijdt ze aan schizofrenie.

Ze wist exact de details te beschrijven hoe e.e.a. was gebeurd. Ook bijvoorbeeld waar ze had gestaan tijdens het insteken. Alles klopt volgens het forensische onderzoek tot op de detail.

18. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Heb net even verder gekeken (overdag is toch anders dan s'avonds kijken dus nu durfde ik wel), alles wijst er gewoon op in mijn ogen. Geen duidelijke sporen van worsteling met de indringer op haar lichaam en in de gang, dat washandje tussen de schone was in de wasmachine, Bennie is niet bekend. En wat Peter zei: Waarom zou die indringer wel die kindjes vermoorden en niet die Kim zelf? Kim zou alles aan de politie kunnen vertellen.
    En dan ook nog onder invloed van coke.. pff

19. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Ik heb de uitzendig ook gezien, heel heftig allemaal.

Zo ie zo kan ik niet begrijpen hoe iemand zo een groot geheim met zich kan meedragen en blijft volhouden in zijn eigen verzinsel. Want ook ik ben ervan overtuigd dat Kim het heeft gedaan en zo niet, dat het 1 van haar vriendjes in de drugswereld zijn die ze in bescherming neemt. Ik hoop dat er de waarheid wel boven water komt.

20. Krokus ik kan het me ook niet voorstellen dat je je eigen kinderen wat aan doet..
    En zoveel dingen die hier gebeuren op de wereld!
    Maar helaas lopen er meer gekken los dan dat er vast zitten :( ..

Deel Deze Pagina