Peter R de vries

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door honeyy, 22 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    klopt idd ja. wat ik ook niet snap is dat die ouders nooit hebben ingegrepen. Zij gebruikt coke, dan haal je die kinderen daar toch weg???

2. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Wat mij trouwens wel opviel is dat zij en die vriend 's die bewuste avond wel weinig coke hadden gehad. Die vriend zei een halve gram samen. Dat is wel weinig voor een doorgewinterde coke gebruikster.
    Ik denk dat ze een pathologische leugenaar is, zoals ze ook al zeiden in het programma. Toen ze terug kwam na het afscheid vond ik haar er heel opgelucht uit zien na de bekentenis.

3. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    het was toch gewoon heel vreemd hoe zij telkens probeerde de verhoorder ervan te overtuigen dat ze het niet had gedaan? dat was het enige wat haar leek te interesseren...
    als mijn kindjes vermoord zouden zijn, dan zou het me allemaal geen zak meer uitmaken.. ik zou alleen maar huilen en inderdaad de boel verbouwen of zoiets.

4. Writer

Writer Niet meer actief

ik walgde van dat mens sorry maar geloof haar niet ,pfffff ik zou zelf pfffffffffffffffff als zo gek zou zijn , liever zelfmoord plegen , hoe kun je verder leven terwijl je kindtes dood zijn ,door je eigen:x

5. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Ach echt verschrikkelijk !

Ik ben er gisternacht nog over gaan dromen !
    En het gekke is dat ik in die periode ook in purmerend woonde en al die knuffeltjes nog op straat heb zien ligen maar dat ik me nooit heb afgevraagd wat er gebeurd zou zijn.

Die foto,s die je zag dat ze dat kleine babytje in bad deed , en die foto,s van haar dochter.
    Hoe .... HOE kan het in godsnaam in je opkomen om je kindertjes je kleine weerloze kindertjes zo veel te steken dat ze alleen nog te herkennen zijn aan hun gezichtje....
    Verschrikkelijk ... walgelijk , onmenselijk ....

Ik hoorde bij de uitzending dat die vriend 5 gram coke had meegenomen , nou als je dat op heb sta je volgens mij op het randje van een overdosis....

6. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Ik vind het maar een raar mens... Wat ze zegt klopt allemaal niet! En ze reageert zo rustig, als iemand tegen mij zou zeggen dat ik mijn kind vermoord had zou ik helemaal flippen en zij zit daar maar gewoon!

Ik geloof niet dat die 'benny' dat gedaan heeft, eerder zij zelf!

7. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    ik vond haar reactie op de vraag van peter R "bestaat Bennie eingelijk wel" ook n beetje appart, ze zei namelijk lachend "ja hij bestaat echt")

dat zeg je toch niet lachend??? ik zou schreeuwen zoiest van ik zou wensen dat hij nooit bestaan heeft!!! :$

Zij is schuldig, zeker weten.. :x

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Jaa! Inderdaad.. dat lachen vond ik ook zo frappant. Alsof Peter een enorme rare vraag stelde, terwijl haar hele vriendenkring die hele Bennie niet kent.

Snap ook echt niet dat zo´n vrouw nog vrij rond kan lopen, het klopt gewoon allemaal niet!

9. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Nou nou zeg, dus omdat ze drugs gebruikt is ze meteen geen moeder en moeten haar kinderen weg ??

Mijn moeder gebruikte ook wel eens een xtc pilletje en ze rookt ook gewoon wiet. Dat maakt haar echt geen slechte moeder hoor !! Ze pakte het misschien anders aan, ze zorgde er wel voor dat mn exstiefvader nuchter genoeg was dat als haar of mij iets mocht overkomen er meteen gehandeld kon worden. Maar omdat ze drugs gebruikt geen moeder mag zijn, schiet mij in het verkeerde keelgat hoor. En ja ik vat dit persoonlijk op ja.

Verder ontopic, ik denk ook dat zij het zelf heeft gedaan of in iedergeval zwaar medeplichtig. Alleen wat ik niet snap er was dus een vriend bij haar die avond of avond dr voor ( ik lag half voor pampus heb het niet allemaal kunnen volgen ) en ze vinden vreemd DNA op een handdoek en dit en dat. Dan gaan ze toch sowieso DNA checken van die vriend of het overeen komt ???

10. Lyst

Lyst Bekend lid

29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Wel een een XTC pilletje nemen en wiet roken is niet hetzelfde als verslaafd zijn aan de coke, imo

Ik kan alleen maar hopen dat degene die dit heeft gedaan een passende (en dan bedoel ik niet naar de supersofte Nederlandse maatstaven) straf krijgt.

11. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ik vind persoonlijk dat als je kinderen hebt je uberhaubt geen drugs moet gebruiken maar dat is mijn mening...ik zeg niet dat je dan geen kinderen mag krijgen...ik vind gewoon dat je een goede voorbeeldfunctie voor je kind moet zijn en daar horen geen drugs bij..mensen zoals deze vrouw die waarschijnlijk dus haar kinderen heeft vermoord zulke mensen vind ik mogen nooit meer kinderen krijgen...

12. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    mee eens, je bent hoe dan ook onder invloed, stel er gebeurt wat en je moet ineens naar t ziekenhuis met n kind??:(

13. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik ben er echt niet minder op geworden dat mn moeder zo nu en dan xtc gebruikte en dat ze elke dag wiet rookt.
    Ik ken echt wel mensen die een slechtere moeder/ouders hebben/hadden dan ik hoor.

En er is wel een verschil in "verantwoordelijk" gebruik en het gebruik zoals Kim dat deed/doet.

Als een vader/moeder of beide drugs willen gebruiken moeten ze dat lekker doen hoor. Zolang ze het maar goed regelen en zorgen dat er iemand bij is die jou en je kind(eren) kan opvangen in geval van. Of dat je kind(eren) niet thuis zijn.

Dus Linda jij drinkt vast ook geen alcohol mag ik hopen anders ben je wel heel erg hypocriet bezig ;)

14. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    #94 linda221, 24 nov 2009
    Laatst bewerkt: 24 nov 2009
    @ikdus ten eerste ik drink idd bijna geen alcohol hoogstends 1 of 2 wijntjes...want meestal ben ik nl de bob...en als ik moet rijden dan drink ik eigenlijk zowiezo niet en dat jouw moeder wiet heeft gerookt en xtc heeft gebruikt toen jij een kind was moet ze lekker zelf weten ik vind het gewoon niet kunnen als je drugs gebruikt als je kinderen in de buurt zijn (uberhaubt vind ik als je kinderen hebt geen drugs zou moeten gebruiken maar al helemaal niet als ze in de buurt zijn) ik vind de vergelijking af en toe een glaasje alcohol en drugs zowiezo een beetje krom... dus omdat ik vind dat drugs en opvoeding geen goede combi is mag ik nooit een drankje drinken?

15. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik vind persoonlijk dat wanneer je moeder bent je geen enkele drugs moet gebruiken, of je nou thuis bent of niet. In mijn optiek is dat echt 'not done'.

16. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    maar wie heeft mij trouwens horen zeggen dat jouw moeder een slechte moeder is? ik ben gewoon in het algemeen van mening dat drugs en kinderen geen goede combi is...trouwens alcohol overmatig gebruik vind ik wel vergelijkbaar met drugs (en dan bedoel ik alcoholisten)
    maar je moet dingen die mensen vinden niet altijd tot jezelf betrekken..

17. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Ik vinden kinderen hebben en drugs gebruiken als combinatie echt NOT DONE. En ik vind ook niet dat er sprake kan zijn van verantwoord gebruiken als je kinderen hebt, maargoed dat is mijn mening.

Wat mij echter wel stoorde voorafgaande aan deze uitzending van Peter r. de Vries waren de reclames vooraf. Mijn nichtjes (4 & 6) keken namelijk overdag naar de televisie en zagen de reclame van het programma. Hierin zag je dat de moeder werd verteld dat 1 van de kinderen 60 keer is gestoken. Mijn nichtjes gingen allemaal vragen stellen en de jongste was 's avonds bang omdat ze ze misschien wel gestoken ging worden.

Wij hebben de vragen een beetje ontweken en niets verteld maar ze hebben genoeg gezien geloof ik. Ik vind het absurd dat deze reclame overdag wordt uitgezonden. Ik weet dat het puur om de kijkcijfers gaat, maar er zitten verdorie overdag ook jonge kinderen te kijken.

18. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Natuurlijk is de combinatie drugs en een kind not done, maar het komt mij over als of je meteen een slechte ouder bent.
    En ik bedoel alleen maar te zeggen dat dat echt niet alle gevallen zo hoeft te zijn !

En Alcohol is ook een harddrugs, vandaar dat ik dat even ten sprake bracht ;).

Ik ga er dus verder niet meer op in of een ouder slecht is of onverantwoordelijk is als hij/zij drugs gebruikt ( bedoel dan ook alcohol)

MvLiam, dat meen je niet? Was dat gewoon overdag op tv zo een reclame :S

19. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!

Nou sorry hoor, mag je van mij part persoonlijk aantrekken, maar ik vind drugs zonder kinderen al niet kunnen. Nee dat is in mijn ogen NIET goed te praten.

Maar goed, ik heb dan misschien ook wel minder goede ervaringen met drugsgebruikende ouders op dit gebied.

OT: Sprakeloos....Dit gaat ver boven mijn verstand. Ik kon het bijna niet eens verschrikkelijk meer vinden, omdat ik het ook niet kon begrijpen. Ik kan het mij, GELUKKIG, niet indenken dat je zoiets doet. De wereld is echt een ziek zooitje..

20. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik vind ook dat je als ouder zijnde geen drugs moet gebruiken, zeker niet als je kinderen in de buurt zijn. Ik heb ook geblowd, en xtc gebruikt, maar ik ben meteen gestopt toen ik erachter kwam dat ik zwanger was van Mike, daarna ook niets meer gebruikt. Alcohol drink ik weleens (nu niet meer natuurlijk ;)), maar het is echt stukken minder als daarvoor. Ik vind wel dat er een verschil is tussen drugs en alchol. Drugs is onvoorspelbaar, gaat 9 keer goed, maar de 10e keer gaat het mis. Ik heb genoeg gezien (bij mijn eigen vriend), en voor mij hoeft het niet meer.

Deel Deze Pagina