Peter R de vries

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door honeyy, 22 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    uhummmm ik zit nu aan de harddrugs....

een glaasje rode wijn
    nou sorry hoor maar das geen harddrugs in mijn ogen

2. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Ik geloof ook dat ze het gedaan heeft.
    Onvoorstelbaar. Haar dochter was ongeveer dezelfde leeftijd als mijn prinsesje, echt totaal oninvoelbaar hoe iemand zo'n klein meisje iets aan zou kunnen doen. Laat staan 60 keer steken! In blinde woede? Maar dan doorlopen naar de kamer er naast en dan ook de baby 27 keer steken? In de tussentijd kom je toch bij zinnen? En het idee dat het meisje tegengestribbeld heeft, zoals die agent tijdens het verhoor zei, liet me niet los, gruwelijk! Als ze die kinderen had willen doden omdat ze het niet meer aan kon had ze het ook op een voor de kinderen minder gruwelijke manier kunnen doen. Ja, liever had ze ze natuurlijk helemaal niet gedood, en had ze hulp gezocht, of overgedragen aan een pleeggezin. Dit is totaal onvoorstelbaar.

3. sharmila

sharmila Bekend lid

27 jan 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente

Je moet het waarschijnlijk niet te letterlijk nemen;).
    Maar eigenlijk is alcohol ook harddrugs. Als ik nu zeg dat ik 1 of 2 glaasjes strohrum drink is het ineens een heel ander verhaal he:p En ik ging 2 maanden na mijn bevalling voor het eerst stappen met een vriendin. Paar shotjes goldstrike en ik wist van voren ook niet meer dat ik van achter nog leefde:$ Ook niet heel bevoordlijk voor je lever en hersenen.En vooral niet heel charmant als kersverse moeder:p. Vriendlief was thuis met zoon hoor. Maar betreft drugs in combi met moederschap? Nee ik ben tegen. heb genoeg gebruikt "vroeger" maar vanaf het moment dat ik zwanger was wist ik dat dat echt voorbij was. Nou was het ook al lang geleden.(en niet vaak) En ook vooral omdat ik dan denk, stel je voor. STel je voor je slikt een verkeerd pilletje en een verkeerd snuifje en je overlijd, nou toch verschrikkelijk en vooral genant voor je kind. Die zegt dan later mijn mama is overleden aan drugs. Nee kan ik niet mee leven. EN dat is mijn motivatie erachter. Ga niet oordelen over anderen mama's die ik niet eens ken.

En betreft het topic, ja ik denk dat zij het zelf heeft gedaan of dat ze er in ieder geval bij is geweest:$:x. In beide gevallen is ze gestoord. Ze spoort sowiezo niet helemaal. Maar wat iemand ook eerder zei(weet ff niet wie) dat ze een psychose heeft gehad ofzoiets en dat ze die bennie verzint en dat dat haar 2e persoonlijkheid is zou ook kunnen. Hoe dan ook, bij haar zit het niet goed.

4. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Vind drugs gebruiken bij je kind ook echt NOT DONE , je kan toch helemaal niet meer goed handelen bij bijv. een brand of als het kind valt ? Dit vind ik ook bij ' overmatig ' drankgebruik als je kinderen thuis zijn , je kan niet meer goed handelen bij een noodsituatie en dan nog maar te zwijgen als je naar de huisartsenpost moet met je kindje s'nachts ( je weet maar nooit ) het is toch om je dood te schamen om met je drankgeur daar te staan met je kind ... Nee als ik graag eens uit mijn bol wil gaan dan breng ik de kleine naar mijn ouders en dan kan ik lekker mijn gang gaan ...

5. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0

doe ik ook!!

6. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Heb alleen het eerste stuk gezien tot aan de reclame. Dat was voor mij al meer dan genoeg. Afschuwelijk.... Heb die nacht ook de meest vreselijke nachtmerries gehad. Dus ik mijd dit soort uitzendingen in het vervolg maar.

7. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    als alcohol harddrugs zou zijn dan zou het niet legaal zijn...
    ik ben nog nooit dronken geweest waar noa bij was...(uberhaubt niet na mijn bevalling) en als ik dat zou willen zou ik inderdaad ook noa ff bij mijn ouders of schoonouders onderbrengen maar moet zeggen dat ik er ook niet echt meer behoefte aan heb.

@ikdus nogmaals ik zeg dus niet dat mensen die drugs gebruiken bij voorbaat slechte ouders zijn. ik bedoel alleen te zeggen dat ik VIND dat als je voor een kind kiest je daar volledig voor moet gaan en er dan voor zou moeten kiezen om dingen zoals drugs aan de kant te zetten. niet alleen omdat het beter is voor jezelf en veiliger is als je idd snachts ineens naar de spoedpost moet of iets dergelijks..maar ook omdat je een voorbeeldfunctie hebt. hoe zou je het vinden als je kind aan de drugs gaat en zegt ja maar mama doet het ook en ga me nou niet vertellen dat je dat goed vind als hij het met mate gebruikt want geen enkele moeder wil dat zijn kind drugs gaat gebruiken. verder wil ik nog even zeggen dat het absoluut niet persoonlijk is en dat ik je niet aanval maar dat dit gewoon mijn mening is...
    amen;)

ontopic: ik vond die reclame trouwens ook veel te heftig...maar werd die ook overdag uitgezonden? dat vind ik echt niet kunnen....er kijken ook kinderen...

8. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Alcohol is dus degelijk wel harddrug en omdat het legaal verkocht word vergissen mensen zich dr in.

En als ik ooit kinderen mag krijgen.
    Natuurlijk ga ik het niet goedkeuren als hij/zij drugs gaat gebruiken. Maar als mijn kind het een keer wilt proberen dan ga ik het hem/haar zeker niet verbieden maar dan wel er tegen over dat hij/zij het probeerd waar ik bij ben. Als mijn kind drugs wilt gebruiken dan doet hij/zij het toch wel, zulke dingen houd je niet tegen. En ik denk niet dat het een kwestie is van ja maar mijn moeder/vader gebruikt/doet het ook. Tenminste ik heb die ervaring niet, ik doe dat soort dingen niet. Ook niet gedaan.

Maar een gevalletje Kim, ik denk dat als het mijn kleinkinderen waren, toch echt wel een stokje voor had gestoken had mn kind per direct naar een afkick kliniek gestuurd. Misschien grof en ongepast, maar ik vind de opa en oma in dit geval ook deels medeplichtig.
    Als je weet dat je kind verslaafd is zo een soort drugs dan doe je er toch iets tegen :$

9. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    opa en oma? mis ik iets ze heeft toch ook ouders??

10. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    ik bedoel dus als opa en oma van de kleinkinderen. Ouders van Kim dus :p

11. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Ook ik heb het gezien!

Ik denk dat zij het gedaan heeft.
    Als iemand mij dit zou aandoen, nou dan hoeft het voor mij ook niet meer :( moet er niet aan denken.
    Kan er gewoon niet tegen dat ze er zo over kan praten.. ik zou geen woord meer kunnen uit brengen en allemaal kunnen huilen. Denk ik, ik weet immers niet hoe het voelt. Maar als ik alleen al aan die arme kindjes denk die hebben gevochten voor hun leven in hun bedje, dan begin ik al te huilen!

Arme kinderen.

12. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ow ok..ik dacht de opa en oma van kim:p ja die hadden in kunnen grijpen maar misschien wistendie wel helemaal niet dat zij aan de drugs is...

13. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik heb ook niet vernomen tijdens de uitzending dat ze verslaafd was aan de coke hoor. Ze zal het zeker wel vaker gebruiken, anders doe je dat niet thuis natuurlijk wanneer je kindjes op bed liggen. Maar dat haar ouders het geweten zouden hebben, is nergens op gebaseerd volgens mij.

Wat betreft de alcohol-drugs-discussie: Alcohol en drugs moet je niet zo scheiden vind ik. Alcohol kán een harddrug zijn en alcoholisme is naar mijn mening even erg als een harddrugverslaving. Een drankje op zijn tijd zie ik ook niet als een harddrug, meer als een softdrug en daarin zie ik het probleem ook niet. Maar mensen vinden drugs in het algemeen (dus ook wiet en hasj) zoooo slecht, maar drankgebruik, dat kan er wel mee door. Dat is inderdaad hypocrisie ja naar mijn mening. En er zou veel strenger opgetreden moeten worden tegen drankgebruik. Maar coke gebruiken wanneer je kinderen op bed liggen is Not done! Hoe dan ook, is niet goed te praten.

14. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Weet ik eigenlijk niet, of ze het wel wisten.
    Ze wisten volgens mij wel toch dat Roel en Rachid in dat wereldje zaten toch ??

Hoe dan ook, als ze een vermoeden hadden dan mochten ze wel wat doen.

Boomer, ik dacht wel dat ze verslaafd was, ik heb het niet helemaal gezien, maar ik kreeg wel de indruk dat ze dus verslaafd was.

15. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    volgends mij gebruikten ze af en toe maar ging wel met mensen om die in dat wereldje zaten...dr werd niet gesproken over een verslaving..

16. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Oke verkeerde indruk gekregen dus haha :p

17. 4days

4days Niet meer actief

Vreselijk! Echt VRESELIJK! :(

18. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik was aan het kijken maar heb weer over gezapt, ik kon er niet tegen! vreselijk hoe kun je een baby met 27 messteken ombrengen en een peuter met 60 echt gestoord! maar ik heb niet mee gekregen wat peter r de vries ervan denkt of zij schul
    \dig is of niet?

19. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    peter R de vies denkt volgens mij ook dat ze schuldig is...dat merkte je aan de manier hoe hij vragen aan haar stelde..tenminste zo kwam het op mij over..

20. 4days

4days Niet meer actief

Ja, hoewel hij niet echt een concrete uitspraak deed, hij liet het een beetje in het midden...

Deel Deze Pagina