was ik altijd al gek op schoonmaken word het nu met 20 weken alleen maar nog erger. het liefst gooi ikalles weg en koopik alles nieuw. heb dus al allemaal nieuwe handoekken washandjes theedoeken en dekbedovertrekken gekocht. word helemaal gek van mezelf.
klinkt voor sommige ook echt raar maar voel me zo lekker als ik een sopdoek in mijn handen heb. muziekkie aan de geur van schoonmaak mmmmmm geef me je adres maar (hoop dat je niet te ver van denhelder af woont)
ooooh kan ik jou niet huren? hahaha! ik had dat trouwens ook heel erg de laatste weken van mn zwangerschap, werd ook helemaal gek van mezelf! en niet alleen ik werd er gek van trouwens.....
uhhhh ga t nog druk krijgen zo. maar weet wel ik gooi alles weg wat in mijn ogen rommel.(vind mijn man ook zo leuk hahahha)
jammer dat je ver bij mij vandaan woont. heb iemand nodig die me helpt met de huishouding (nog steeds last van bi) en mn schoonmoeder vind ik niet zo`n goed plan. werd al gek van dr tijdens mn zwangerschap en nu begint ze er weer over dat ze me wil helpen. (ze zijn nu gelukkig op vakantie) liefs doris
Soms verlang ik terug naar de nesteldrang haha. nu kan ik er niet meer tegen op poetsen met 3 katten en een wilde dreumes in huis. maarja kan niet alles hebben he. poetsen is nou eenmaal niet mijn hobby.
Haha ik wou dat ik wat relaxter was! Normaal interesseert het me weinig hoe het huis erbij ligt, maar nu ben ik hele dagen thuis en irriteer ik me aan alles! Ik stofzuig elke dag, dweilen in de keuken en badkamer idem dito... Ik heb alles opgeruimd wat ik op kon ruimen, maar ik moet zeggen, het geeft wel rust! Trek ik een kastje open komt er niet van alles uit vallen, maar straalt me een serene rust van opgeruimde, nuttige spullen tegemoet... Och, lekker doen zou ik zeggen zo lang je de energie hebt ervoor!