hallo lady's wie kan mij {eigenlijk mijn broer} helpen? Hij stuurde me dit mailtje; Help ons circuit de peel te houden. Er zijn wat milieu activisten die willen dit circuit sluiten.(stel zijkers) het circuit ligt al ruim 30 jaar op deze plek en nu hebben ze er last van. Je mag tegen woordig geen hobby meer hebben. Jaarlijks hebben duizenden mensen plezier op dit circuit. met motor cros, karting, auto speedway en wat ik zelf doe model stockcar racing.Men klaagt over een paar dingen.Ze klagen over het geluid maar een geluidswal mag niet geplaatst worden. Hebben anders niets meer om over te zeuren denk ik. De dieren zouden er ook last van hebben en ook dat vind ik onzin omdat ten eerste het circuit er al 30 jaar ligt en de dieren lopen er nog steeds rond en zullen ondertussen wel gewend zijn aan af en toe eens wat geluid. En ten tweede. Het circuit ligt pal naast een militair vliegveld. Ik mis hier toch een beetje de logica van. het huidige circuit mag hier niet liggen omdat het niet in het bestemmings plan staat. En het verplaatsten naar een andere plaats (aan de andere kant van de weg) waar het wel mag willen ze ook niet.Dan hebben ze het over 60 uur geluid in de week als het nieuwe circuit er is. Ook dat is niet waar. het nieuwe en het legale circuit zal niet veel vaker open gaan dan nu het geval is. het is de eigenaar er ook helemaal niet te doen om er geld mee te verdienen. hij houd van de sport en wil dit ook voor de toekomst zekerheid geven. daar bij komt dat het meeste geluid wat op het circuit gemaakt wordt dat je dat niet eens 500 meter verder op zal horen. zeker niet als alle geluidswallen geplaatst hadden mogen worden. de eerste omwonende die er over klagen wonen drie kilometer verder op. De boeren die er naast wonen klagen niet.dus help mij en met mij vele duizenden mensen onze hobby de houden en teken deze petitie. en stuur het ook naar al je vrienden zodat zij ook tekenen voor het behoud van het circuit. http://www.axci.nl/axci/index.php?ln=ned&show=petitie&id=391 ps rechtsbovenaan staat; teken de petitie! tnx voor jullie hulp!
o nog 1 ding... ik hem me postcode telefoonnummer enzo ook niet ingevuld, heb ik gewoon een puntje gezet {hebben ze niets mee vandoen!}