zoals sommige van jullie wel weten heeft Moon85 een moeilijke tijd achter de rug! Veel verdriet en veel pijn heeft ze moeten doorstaan . Maar onverwachts is ze weer zwanger geraakt! Alles ging goed tot afgelopen maandag! OPgenomen wegens vroegtijdige weeën! Gister waren ze opgehouden maar zetten afgelopen nacht weer door! Ze ligt aan de weeën remmers en de baarmoedermond is iets open gaan staan en past nu een vinger in! 27 weken en 4 dagen is ze! zullen we duimen voor der dat haar kleine meid blijft zitten! kaartje sturen kan en zal ze erg op prijs stellen ! Ik weet niet of ik het zo open en bloot op het internet zal zetten ben er een beetje huiverig voor dus wil je graag een kaartje sturen pb mij even dan! liefs sallyxxx
Lieve Moon en beebje, ik duim voor jullie! Ik hoop echt dat jullie beebje nog fftjes wil blijven zitten in mama's buik. Ik wil jullie dan ook heel veel sterkte en kracht toewensen voor de aanlomende dagen! Hier brand een kaarsje voor jullie! Zet m op! Liefs Dais.. -x-
Moon hopelijk blijft je kleintje nog een paar weken zitten....wat een spanning...duim voor je meis! Eva.
Mijn God! Ik krijg er tranen van en alles komt naar boven! Ik hoop dat de weeenremmers wat doen want bij mij deden ze niks en ik werd en goed gaar van! Bekijk het ook positief! Je bent over de 26 weken heen en je kind is levensvatbaar! De artsen zullen ingrijpen en de prikjes voor de longrijping zijn ingewerkt als het goed is! Sterkte! Als Jayda het heeft gered dan redt je kindje het ook!
Jeetje, wat een mega rotnieuws zeg! Moon meis, ik wens je echt het aller aller beste! Dat je uk nog maar keurig blijft zitten zeg! Elmo