Toen ik 41 weken zwanger was heb ik voetreflex therapie gedaan en een homeopatisch middel ingenomen om de baarmoeder week te maken. De masssage was op donderdag 5 maart, de homeopaat op 6 maart daarna is het gaan rommelen. De verloskundige is een keer langs geweest voor controle en stelde vast dat alles week aan het worden was. Maandag 9 maart ben ik bevallen in 4 uur van onze dochter Carice! Voor iedereen die overtijd loopt kan ik deze aanpak van harte aanbevelen!
Van harte gefeliciteerd met je dochter! En wat fijn dat de bevallingalsnog vanzelf op gang is gekomen. Nog een methode om in mijn achterhoofd te houden, voor het geval ik over tijd loop Gelukkig heb ik nog even
Mijn vriendin heeft met 9 dagen overtijd ook een voetreflexmassage laten doen. Een half uur na de massage kreeg ze weeën. Als ik overtijd ga lopen ga ik ook gelijk voetreflex doen...
Ik heb als pedicure ook eens een cursus voetreflex gedaan. Ben verder erg nuchter hoor, maar een paar dagen bevalling werd de zijkant van mijn binnenenkel/voet erg gevoelig. Ik kon geeneens meer schoenen op die plek verdragen. Zelf legde ik de link pas na de bevalling dat daar precies op die plaats je baarmoeder reflexpunt zit. Vond het wel bijzonder. Ben benieuwd of het dit keer ook zo gaat.
Ik krijg al vanaf 5 maanden voetreflexmassage vanwege ernstige maagklachten en het heeft enorm geholpen bij mij. Ik ga nog steeds eens in de 2 weken en vanaf nu 1x per week. vanmorgen weer geweest en ze gaf aan dat mijn meisje het nog erg naar haar zin heeft in mijn buik en nog wel een week blijft zitten, maar dat het vanaf volgende week erom gata spannen! Ben dus heeeel benieuwd, hoop van harte dat ze gelijk heeft!