We hebben huis op een verd. Dus alles is eigenlijk bij de hand. Nu twijfel ik over of we wipstoeltje nodig hebben en al wel welke uitvoering beter: ik wil hem multifunctioneel gebruiken. We hebben woonkamer open met de keuken en eetkamer: box staat bij de tafel en bij de bank tussenin. Nuna leaf: tot welke maanden/ kg kan die? Hier kan ik hem eigenlijk in woonkamer gebruiken en in de badkamer als opvang voor baby terwijl ik zelf bezig ben met douche of iets anders. Bloom coco go new model: ervaring? Iemand ervaring met bloom coco oude model anders? Geschikt tot 9kg: hoeveel maanden is het? Stokke bounce: vind ik wel mooi en schattig. Tot hoeveel mnd/kg kan die? Wipt die dan wel of niet echt? Hier ook bovenstaande zoals bij nuna maar als extra optie in wiegje van stokke gebruiken. Volgens mij heeft die wipstoel ook 2 staanden lig en zit of niet? Stokke newborn set voor tripp trapp: in eerste instantie bij tripptrapp maar ik twijfel omdat onze box staat dus bij de tafel of we die echt gaan gebruiken tot 6mnd? Kan die set ook als wipstoelje wippen op de grond? Nou ik wil iets wat ik echt ga gebruiken... In elk gevaal koop ik die dingen 2e hands
Ik heb er een geleend, simpele. Maar eigenlijk nooit gebruikt. Zoon zat op schoot of lag in de box / op een kleed. Of in de draagdoek.
Hier de nuna, kan vanaf de geboorte tot 15 kilo. Je kan hem wel makkelijk verplaatsen dus ook even verhuizen naar de badkamer. Kindje ligt goed vast. Nuna heeft ze al in gelegen en vind ze heerlijk. Stof is wasbaar en je kunt er ook een speelboog voor kopen. Hebben ook de tripptrapp newborn. Niet als wippertje te gebruiken. Gaan we voor aan tafel gebruiken en voor als ik in de keuken bezig ben, we hebben een hond en ondanks dat alles helemaal goed gaat wil ik de kleine niet op de grond als ik tegelijkertijd met andere dingen bezig ben. De Nuna leaf was een kraamcadeau en ben er echt superblij mee. Je kunt hem vastzetten en laten wiegen heen en weer.
Ik nijg ook naar nuna leaf nu.. Kunnen babys daar ook zelf wippen?? Kan je baby ook vanaf mnd 5-6 daarin voeden of is die in in goede ligging? Ik denk zelf als we gaan eten dan baby gewoon in box leggen en als zitten in wipstoel dus tripp trapp dan overbodig? Waneer kunnen babys gaan zitten- eten?
Ik zit te denken aan een doomoo, daar kan een kind lang van genieten. En volgens mij zitten ze daar goed genoeg in met hapjes geven de eerste tijd en als ie kan zitten gaat ie in de triptrap.
Heb zelf een baby bjorn wipstoel, wipt heel goed en verstelbaar in drie standen. Ook gemakkelijk helemaal plat te krijgen, schuif je hem zo ergens weg, of neem je hem makkelijk mee. Hier de baby wel veel aan tafel, maar dan de de bloom fresco loft. Is een dure stoel en meningen hierover zijn verdeeld, maar ik vind hem ideaal. Mijn kindje vindt het fijn om ook 'aan tafel' te zitten.
Domoo had ik ook als optie maar mensen zeggen dat na 3-4 manden in te gevaarlijk voor baby omdat het kussen kan omvallen.
Wij hebben nuna leaf, nog niet in gebruik want de kleine is er nog niet maar wat een prachtig ding. Naar mijn idee kan je deze snel gebruiken om te voeden. De speelbeugel erbij maakt het helemaal af. Ook stond op de doos tot 60 kilo!!! Ook op de plaatjes zie je kids erop chillen haha.
Nuna Leaf is vooral om te liggen en te chillen. Lekker uitrusten. Wij hebben een Baby Björn en die vind ik meer om in de zitten om te spelen. Sommige kindjes wippen er superhard op en hebben de grootste lol, mijn beide meisjes allebei niet ze vinden het niet zo bijzonder.. Ik wou dat ik een Nuna Leaf had, lijkt me heerlijk. Ook voor als ze wat ouder zijn. Een tijdlang vond ik de wipstoel wel onmisbaar. De periode dat ze bijvoeding gaan krijgen, maar nog niet kunnen zitten in een kinderstoel. Dit was een maand of 2/3 bij ons. Daarvoor weleens gebruikt en daarna ook, maar omdat ze hem niet zo boeiend vinden, niet zo vaak dus.
Nuna leaf. Gekocht voor de jongste, als zii er niet in ligt, dan zitten broer en zus er lekker in en die worden bijna 2.