1 dag na folikelmeting ongesteld??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Riejantjuuh, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    hallo dames..

gister heb ik een folikelmeting gehad 7 dagen na het gebruik van clomid.. hier was een mooi eiblaasje te zien van 13mm wat volgens de gyn nog wel door ging groeien aangezein het pas de 7e dag was.
    nu ben ik vandaag ongesteld geworden..:(

heeft iemand enig idee hoe dit kan???
    zijn mijn kansen nou verkeken deze ronde??

maandag moet ik weer naar de gyn om te kijken maar ik zit nu in onzekerheid

Liefs Riejanne

2. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

13mm is wel klein nog voor een eisprong dan zou hij 17mm tot 20 mm ongeveer moeten zijn. Maar misschien heeft hij een groeispurt gehad, dan kan het zijn dat je een eisprong bloeding hebt. Anders zou je menstruatie wel heel erg snel zijn.

Op welke dag ben je met clomid begon als je op dag 7 al een FM hebt gehad? Hier slik je ze van dag 3 t/m dag 7 en dan echo op CD 10 pas...

3. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    ik slik ook van dag 3 t/m 7 maar omdat het weekend er tussen zat wou ze kijken wat ie voor het weekend zou hebben gedaan en zodoende was er gister 1 ei te zien van 13 mm en moet ik dus maandag weer komen voor weer een meting maar ja ik kan die bloeding niet echt verklaren.. heel vreemd toch?

4. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    het zou dan indd cd 10 zijn alleen had ik niet gereageerd op de provera en moest ik dus zonder ongesteldheid beginnen met clomid.. en mijn gyn zei dat mijn slijmvlies niet dik genoeg was voor een ongesteldheid en het dus niet kwam maar ja nu ben ik wel ongesteld.. heeft dat invloed op mijn eisprong?

5. Infantem Amor

Ja of hij is inderdaad erg snel gegroeid en je hebt een eisprong gehad, maar wel erg vreemd idd...
    Is een hele goed, misschien heeft de provera toch zijn werk gedaan, alleen komt de menstruatie nu later. Hoe lang zat er tussen stoppen provera en start clomid?

Ik heb zelf PCO dus kreeg ook follikel metingen, ik kreeg ze ook in het weekend gewoon. Wel lastig dat je

6. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    4 aug gestopt met provera 17 aug begonnen met clomid dus 12 dagen en we zijn dus nu weer 9 dagen verder dan zal dus totaal 21 dagen na het stoppen met provera zijn

7. Infantem Amor

Oke lijkt wel of je lichaam dan zelf weer een cyclus op begint te pakken... Maar wel heel lastig... Hoop dat je nog gewoon een eisprong krijgt. En een vriendin van mij is juist in haar menstruatie het meest vruchtbare, dus alles kan ;)

8. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    bedankt voor het meedenken..:)

ik ga mijn bedje opzoeken en een poging wagen.. wie weet haha;)

en we zullen het maandag wel zien.. ik kan sweekends niet terrecht mits het spoed is ofzo

ik wens je een hele fijne nacht

9. Infantem Amor

Haha jij ook een fijne nacht ;)

Trusten

10. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    En?
    Hopen dat je eitje nu niet gaat springen als je nog ongesteld bent. Ik duim voor je.

11. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    heejj

ik ben net bij de gyn geweest en het ei was weg:(
    ik moet vanaf vandaag beginnen met clomid 150mg
    pff ben vorige week dinsdag pas geeindigt met mijn vorige kuur.. ik ondervind daar de naweeen nog van haha;)

de ongesteldheid kon ze niet echt plaatsen, dat was een beetje vreemd..

ik hoop echt dat dit mijn laatste kuur word.. als dit weer zo vaag gaat en niet het gewenste resultaat heeft ga ik beginnen met spuiten

12. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Balen zeg! Nou heel hard duimen dan. Wel vreemd hoor dat dat ei weg is.
    Het kan geen innesteling of de eisprong zelf geweest zijn die bloeding, of was het daarvoor te hevig?

13. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    nee was echt te heftig en het eitje was weg dus ja kans verkeken deze x
    nou ja op naar de volgende poging..
    hoop wel dat deze goed gaat anders moet ik beginnen met spuiten

x