Hallo, Ik heb al eens eerder een topic geopend over mijn man zijn neef. Hij is 39 en heeft sinds april dit jaar terminale longkanker. Maar de dokters hebben wel gezegd, zolang jij chemo aankan helpen we je. Nu gaat het een beetje af en aan, hij heeft nu 2 keer in het ziekenhuis gelegen met een fikse longontsteking waar hij keer op keer toch van hersteld. Nu ging het afgelopen tijd zo goed, hij kon weer traplopen, ging er af en toe opuit en kon met voldoende rust veel doen. Ook had hij bloedarmoede maar kreeg daarvoor EPO injecties die heel goed aansloegen. Nu kwam vanavond het nieuws dat hij alweer is opgenomen met een fikse longontsteking en bloedarmoede. We hopen zo dat hij hier weer van hersteld en weer thuis kan komen om weer verder te gaan met zijn chemo. En tuurlij kweet ik wel dat terminaal terminaal is, maar ik gun hem nog zo'n mooi lang leven met ons zijn familie. Maar ik merk wel steeds meer dat de kanker hem lijkt in te halen, hij vecht verschrikkelijk hard ertegen maar keer op keer lijkt het steeds een beetje meer te winnen. Het zit namelijk niet alleen in zijn longen maar ook in zijn botten. Maar de uitzaaing in zijn botten aren tot nu toe nog ingekapseld. Maar ik heb geen idee hoe snel deze kankersoort is. Willen jullie meeduimen voor een spoedig herstel van onze neef? Alvast bedankt,
Natuurlijk wil ik voor je duimen. Wat erg wat hij allemaal mee moet maken. Maar toch respect hoor dat hij zo hard vecht voor alles. Veel sterkte Liefs Jada
Ik duim met je mee!!! Mijn oom heeft ook kanker met uitzaaiingen naar zijn botten, die man heeft ook de wil om te leven. Hij had er eigenlijk al 4 jaar niet meer moeten zijn, maar hij geeft niet op. Mijn oom heeft pasgeleden radioactieve injecties gekregen, zodat de botkanker geen pijn meer doet, hij kan nu weer veel meer. Hij sport nog, geniet van het leven en wil verder. Wanneer de kanker hem inhaalt, is afwachten, maar voorlopig wint mijn oom!
ontzettend veel sterkte met je oom. ik vind het een verschrikkelijke ziekte en je hoort het steeds meer bij mensen in de omgeving. ook steeds jonger hoor je het! laat je oom maar nog heeeel lang winnen, tot het echt niet meer kan.
Hey meis, Dat geeft toch stiekem een beetje hoop. Onze neef heeft de diagnose gekregen in april, de dokters hebben niet een tijd gegeven, wou hij ook niet horen. Het enige wat ze zeiden was dat hij uiteindelijk wle zou sterven aan deze kanker. Maar toch, horende dat je oom er nog steeds is na al die jaren geeft toch een sprankje hoop. @ de rest, heel erg bedankt meiden voor het meeduimen. Mijn man heeft zijn neef net gesproken en het ging op zich nu wel goed. Alleen ze weten nu niet zeker of het wel een longontsteking is, maar zijn ontstekingswaarde is te hoog. Dat betekend dus dat er een ontsteking zit. Ze hebben ook al foto's gemaakt, maar ze zagen op zich niks bij de longen maar de dokter twijfelt wel omdat het kan zijn dat door de bloedarmdoe het niet goed zichtbaar is of er een ontsteking in de longen zit. Hij is heel erg moe en heeft ook hoge koorts van 39.5. We gaan snel langs, alleen we moeten even kijken wanneer want mijn man zijn neef is zo snel moe, dat het even de vraag is wanneer we hem kunnen bezoeken. Nogmaals heel erg bedankt voor de lieve reacties en het meeduimen, we blijven hopen op een spoedige thuiskomst...