Zak met 'doodgeslagen' cavia's in Millingen - AD.nl Ik zal het me wel extra aantrekken als fokker, maar hoe kan iemand nou toch zoiets doen? Er zijn zoveel opvangen, (ik vang zelf ook dieren op) of andere manieren om te stoppen met je hobby..
ow jezus hee!!! die lui moeten ze zelf in een zak stoppen en hartstikke doodslaan!!!! als ze ze niet willen.. breng ze dna naar een opvang of kinderboerderij
Jeetje! word er even niet goed van.. arme arme beestjes Waarom doen mensen dit toch Er zijn zoveel andere opties! bah walgelijke mensen heb je toch op de wereld!
o wat erg zeg. mismakelijke gasten bah. hadden ze nou toch gewoon naar caviaopvang gebracht,maar moeten ze geld betalen he,doen ze het op deze manier. schandalig
shit had ik maar niet naar de foto gekeken,blijft nu in mijn hoofd. ik heb zelf 5 cavia´´s thuis,lieve beestjes.
Echt bizar, ik kan me dan ook niet voorstellen dat je eerst leuk bezig bent met fokken en verzorgen en dat je ze dan zat bent. En dat je het zat bent oke, maar dan sla je ze toch niet dood....... Echt bizar!!!!!
Echt walgelijk zoiets bahbah :x Wat een zieke geest moet je dan hebben zeg pfffff... Sowieso kan ik superslecht tegen dierenleed Die foto blijft nu ook maar in mijn hoofd spoken...