Volgens mij is het vorige topic pleite dus bij deze.. Daar zijn we weer! Ik vind het zooooo geweldig! Ben online aant kijken en kijk nu afl 2 van seizoen 2
het valt me eigenlijk een beetje tegen.. Dat gezwemel erom heen.. Niks aan.. Het dansen en zingen is helemaal geweldig, maar goed, dansen is ook wel mijn ding dus ja.. maar het verhaal zelf zeg maar vind ik echt niks.. En tóch kijk ik elke week weer
Kan iemand de link er nog een opzetten? Had me net helemaal geinstalleerd om via Internet een paar afleveringen te gaan kijken... Dat is pech!!
Komt ie: link Veel plezier!! Ik probeer zelf niet te veel vooruit te kijken, alleen als ik zeker weet dat ik een aflevering ga missen.. maar wel inmiddels de CD gekocht!
Nog mensen gekeken gisteren? Ik vond het top.. ook fan van het nummer Defying gravity.. vandaag op 3 in de dag top 5 bij Michiel (3FM)!
Ja echt schitterend. In seizoen 2 zingt Rachel een x Papa can you hear me... Ook prachtig! En bij Sectionals zingt ze Rain on my parade.. My god wat heeft die meid een stem zeg!!WOW
ik heb het de afgelopen 2x gemist, waar kan ik het terug kijken met ondertiteling, ook in die link van hierboven?
Ja een mooie stem, maar dat acteerwerk laat af en toe wat te wensen over vind ik Begreep ik trouwens goed dat Idina Menzel in het eerste seizoen in een aflevering meespeelt? Ik had het dus dinsdag verwacht, ivm het nummer. Maar ze was er niet
Zij speelt idd een paar afleveringen mee, als de coach van de rivalen en nog iets...maar dat verklap ik niet
Hihi, dan ga ik NU verder kijken. Heb het hele eerste seizoen gedownload en kon me tot nu toe beheersen....
Ooo pfff, ik dacht al: dat ik wat gemist had . Maar heb het vanaf begin af aan gezien . Kijken jullie afleveringen vooruit dan? Omdat jullie het over aflevering 5 van seizoen 2 hebben . Wordt nu wel nieuwsgierig haha.