hi allemaal, ik ben hier nieuw en dacht na maanden alleen maar lezen, laat ik ook eens iets plaatsen. ik heb veel steun gehad aan het alleen maar lezen van de berichten en hoop dat ik op deze manier ook terug kan doen . vandaag zijn we gestart met een eerste ronde iui en dat betekende voor mij ook een eerste spuit pregnyl (dag 12), doodeng. en het is gelukt, pfff. woensdag zal de inseminatie plaatsvinden. het voelt goed en uiteraard ook heel spannend. ik zou zo graag willen dat het slaagt en het liefst in een keer! succes & sterkte allemaal!
Jassie@ Succes met je eerste iui ! Ik heb een tip voor je mis heb je hier wat aan. IUI Deel 3 hier zijn meer meiden met iui ervaring , als je vragen hebt kun je ze daar stellen.
jassie: heeeel veel succes met je eerste iui!!!! en zoals marnat je ook al zei...kom eens kijken bij iui deel 3...ik zit daar ook en t is echt "mijn plekkie" zijn allemaal hele lieve meiden die elkaar door dik en dun steunen en je kan er ALTIJD je verhaal kwijt!!!! groetjes spannendetijden