Hallo mama's(to be) Ik had afgelopen vrijdag men eisprong ben ik zeker aan positieve test en nadien de negatieve terug. Nu heb ik al een 3tal dagen lichte krampjes menstruatie achtig maar niet zo hevig. Ook vaak gevoelige borsten. Iemand hier ervaring mee? Ik wil niet te hard hopen want ik weet dat ik al eens gedacht heb van nu is het zo ver en dat het niets was.. Maar kan me niet meer herinneren of ik zo snel na ovulatie krampen zoals menstruatie had ... Ik weet dat een eitje pas ten vroegste rond de 5de dag in nesteld. Men verhaal is nogal lang ik wil het dus veel te graag en ben bang dat ik vanalles voel dat er niet is..
Had je afgelopen Vrijdag je positieve test? Dan is je eisprong Zaterdag of Zondag geweest. Die krampen kunnen dus ook van je eisprong zijn geweest...
Ah oke. Ja ik durf het niet te zeggen meid. Konden we maar in ons lichaam kijken he. Ik duim voor je!
Ja dat is bij mij gebruikelijk in gewone cycli. Die sterktes en prikjes horen gewoon bij mijn normale luteale fase, alleen vielen ze me nooit op voor ik stopte met anticonceptie.