Ja dat vond ik ook al Shaddixx. Ergens heb ik liever dat ze het geld in scholing steken. Maar als ze dat niet doen dan maar in de kinderbijslag. Dan kan ik zelf mn kinderen bijspijkeren. Ik bedoel, mn oudste gaat nu voor het eerst naar het VO. En heeft al wel geteld 1 uur Nederlands gehad! De juf is ziek (hernia) en helaas pindakaas er is geen vervanging! (en dan heb ik het nog niet over alle andere uren dat hij ineens al thuis staat terwijl wij hem over 3 uur pas verwachten!) Dat is toch van de zotte? Sowieso vind de regering dat er meer kinderen moeten komen en dat alle kinderen op een sport moeten kunnen. Dat ze allemaal dit en allemaal dat. Maar het moet wel allemaal betaald. Investeer in de toekomst zeg ik dan. Ik zou best nog een vierde kind bij willen maar dat kan ik niet bekostigen. Daar hoeft de regering ook niet voor te betalen. Maar dan moeten ze ook niet zeggen dat er per gezin meer kinderen moeten komen. Wat ik wil zeggen, het is het een of het ander.
We moeten ook meer kinderen krijgen ( gezien de bevolkingsgroei of juist het gebrek daar aan. ) dus mogen ze ook over de brug komen. Ik vind dat ze EN meer kinderbijslag moeten geven EN blijven investeren in de scholen. Het koningshuis mag wel een beetje minder krijgen,
ik heb hem ook al getekend kreeg hem via mail en heb gelijk iedereen die kinderen heeft gemaild met deze vraag...
Ben redelijk konings gezind omdat ik history en tradities belangrijk vind. Maar vind de toekomst toch net even IETS meer belangrijk! Dus dat vind ik een ERG goed idee. Inleveren Bea en Lex! Jullie een paar reisjes minder per jaar en onze kinderen geschoolt. Vind ik wel n prima deal.
HElemaal mee eens!! Had em gister via hyves ontvangen en meteen getekend. Ik ben zeker van mening dat het koningshuis moet inleveren. Vind het schandalig dat mensen hun banen kwijt raken en financieel in de problemen komen terwijl lex en vrouw doodleuk een huis in verwegistan bijbouwen en een huis hier en daar kopen, leuk op dure vakanties gaan. Maar idd, er zou geinvesteerd moeten worden in "het volk" ipv ze overal op te korten. Wat bereik je er mee als iedereen uiteindelijk zoveel zelf moet gaan betalen dat heel nederland in de shit komt! INVESTEREN!!!!!!! Dus ja, kinderbijslag omhoog!
had hem via hyves al getekend!Zal toch wel weer niks mee gebeuren! en het koningshuis.........ik hou netjes mijn mond,maar hoop dat die ook eens na gaan denken in plaats van zelf zoveel te spenderen....
Getekend, Als ik zie wat mijn zus (in belgie) krijgt aan kinderbijslag voor haar 3 kinderen, die kon halve dagen gaan werken. Zoveel was dat.
Tja, ik ben wel voor verhoging, maar tegelijkertijd besef ik maar al te goed dat dit geld ook weer ergens vandaan dient te komen. Dus zal de belastingheffing ook wel stijgen. In België en Duitsland zal de kinderbijslag dan wel hoger zijn (ik heb geen flauw idee wat daar de bedragen zijn per maand/kwartaal), maar de belastingafdracht over het inkomen ligt ook weer hoger dan hier. Dus volgens mij komt het uiteindelijk wel op het zelfde neer?! Neemt niet weg dat ik wel getekend heb, uiteraard
ik heb wel getekend, maar ik denk dat we in deze tijd gewoon pech hebben gehad hoor! (en ik vind de kinderbijslag best veel als ik eerlijk ben..)
Heb ook getekend. Ik vind het ook te weinig het is voor 3 maanden.... Maar idd het geld zal ergens vandaan moeten komen en dat zal dan weer bij ons zijn. Het volk moet veel inleveren t.o.v het koningshuis maar dat zal toch nooit helemaal veranderen.