Zwangerschap verbergen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Baby81, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby81

Baby81 Actief lid

7 mrt 2008
    249
    0
    0
    Mijn nicht is zwanger.
    3 maanden nu.
    Komt ze gisteren naar me toe, om te vertellen dat ze zwanger is.
    Ze kon het me niet eerder vertellen zegt ze.
    Omdat ze dacht dat ik het er zwaar mee zou hebben.
    Ben de laatste die het weet.

Ik vind het zooo triest van haar. Ik bedoel ben superblij. Vertel het gewoon, ga er niet omheen draaien.
    Ik heb er geen moeite mee dat begreep ze niet.

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik begrijp wel dat ze het moeilijk vond...bij ons vond ook iedereen die wel zwanger werd het moeilijk.
    Wij ook! Tuurlijk ben je blij...maar als je zelf al zo lang bezig bent, doet het heel diep in je hart ook een beetje zeer.
    Je gunt het ze van harte, maar jezelf onderhand ook.
    Fijn dat je het er niet moelijk mee hebt! Dat zal je nicht nu ook gauw genoeg inzien denk ik.
    Jammer dat ze het jullie als laatst vertelt...wij waren juist vaak, omdat het pijnlijk kon zijn, de eerste.
    Elmo

3. marit123

marit123 Actief lid

2 jan 2007
    330
    0
    0
    Ik begrijp dat ook wel dat ze het moeilijk vond om te vertellen. Het kan toch pijnlijk zijn en eerlijk gezegd vind ik het goed van haar dat ze rekening houd met jouw gevoelens. Kan me ook van jou voorstellen dat je het niet leuk vindt dat je de laatste bent die het weet. Kan ook een naar gevoel geven.
    Het is en blijft lastig, ook voor je omgeving.
    Dat is iets wat ik wel eens onderschat heb.

Fijn dat je er geen last van hebt verder.

Groeten, Marit

4. ik vind het heel erg lief dat ze rekening houd met eventuele gevoelens van stelletjes bij wie het niet zo makkelijk gaat.

maar eerlijk gezegd zou ik me nog bozer voelen als ik het als allerlaatste hoorde juist. maargoed, haar intentie is goed.

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Fijn inderdaad dat er toch ook veel mensen zijn die wel rekening houden met gevoelens van een ander. Ik heb er zelf ook niet zoveel moeite mee als iemand verteld zwanger te zijn, maar misschien dat het nog komt. Probeer positief te denken, zo van mijn tijd komt vast nog wel.

Deel Deze Pagina