Petitie: Willen jullie aub helpen?

Discussion in 'De lounge' started by Minyaweth, Jan 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

Mar 23, 2007
    1,783
    0
    0
    Ik heb ook getekend! Woon ook totaal niet in de buurt, maar het is gewoon te gek voor woorden dat ze het willen sluiten...

2. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,256
    4,486
    113
    Goh had je zo tegen je lijf kunnen lopen want wij waren ook in Nijverdal en hebben ook op de markt getekend.

Wij zijn gelukkig compleet dus voor mij persoonlijk maakt het niet zoveel meer uit maar ik ging toen met de weeën van Kylian en een tocht van Rijssen naar Deventer al uit mijn plaat.
    Laat staan als je van hier naar Hengelo moet.

3. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,256
    4,486
    113
    Ja daar ben ik de 2de keer ook bevallen (eerste keer in het oude ziekenhuis), heerlijk alleen op een kamer met werkende tv met allerlei zenders, een eigen keukentje waar je zelf koffie en of thee kunt zetten, zelfs het eten vond ik er lekker :D

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik heb ze ook zien staam jippie..

Natuurlijk heb ik ook getekend.. Esmee is geboren met een spoedks doordat de placenta was gescheurd. Weet niet of ik Hengelo had gered.:$

5. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    ik heb getekend.. maar toen ik in 2008 beviel van mn zoontje ben ik ook in Hengelo bevallen ipv in Almelo terwijl ik wel in Almelo woonde toendertijd.
    De tweeling is ook in Hengelo geboren maar ja woon nu natuurlijk ook niet meer in Almelo :D

6. pardoes

pardoes VIP lid

Apr 15, 2009
    7,669
    1,427
    113
    Natuurlijk heb ik ook getekend, ooit hopen wij nog een tweede kindje te krijgen en vind het gewoon te zot als ik dan naar Hengelo zou moeten, dat is gewoon niet te doen. Ons zoontje was er zo snel dat ik nu al te horen heb gekregen dat mocht er ooit een tweede komen ik niet zelf naar het ziekenhuis mag komen maar een ambulance moet bellen om er op tijd te zijn, als we dan naar Hengelo moeten redden we dat nooit :(.

7. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Klinkt als een oerstom besluit dat genomen is door mannen of door vrouwen die nog nooit kinderen hebben gekregen. Bezuinig liever op de salarissen en bonussen van topmanagers. Ze spelen echt met levens op die manier, en ik vraag me af of ze dat überhaupt beseffen.

Juist in gebieden met een lage bevolkingsdichtheid moeten die paar kraamafdelingen beschikbaar blijven. Geen kraamafdeling in de nabije omgeving is een extra factor in babysterfte.

Gelukkig heb ik hier het ziekenhuis op loopafstand, ben echter niet lopend met de weeën erheen gegaan ;)

8. Within

Within Niet meer actief

Oh dan zou ik dus ook moeten uitwijken naar Blaricum.. laat ik dat nou net geen prettig ziekenhuis vinden.. Jippie.

Ik heb getekend! Woon er absoluut niet in de buurt, maar dit moet gewoon niet kunnen

9. draga

draga Fanatiek lid

Feb 4, 2010
    1,657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Heb hem voor je getekend ook al kom ik niet uit almelo.
    ( heb wel almelo als woonplaats opgegeven misschien helpt dat beter;))

10. Bolly

Bolly Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    2,125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hierbij getekend ,,ik kom niet uit de beurt maar vind het echt zo belachelijk,, ze krijgen bakken met geld binnen ze kunnen er gewoon weg niet mee omgaan.. en al helemaal voor de dames die daar moeten bevallen en in nood zitten is dit echt geen oplossing om naar hengelo te moeten..

getekend dus

xx

11. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

May 5, 2010
    2,645
    0
    36
    Twente
    Ook getekend!!

12. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    1,871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    heb ook getekend hoor al woon ik niet in de buurt

13. sandra2

sandra2 Bekend lid

Nov 10, 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Ook ik heb getekend!!! Moet niet kunnen zoiets
    Wil jullie alleen ff laten weten dat Hardenberg ook nog een optie is........ (ff reclame maken!!!)

14. tina1981

tina1981 Niet meer actief

Het is belachelijk. Ik heb ook getekend. Ik woon in Nijverdal. Dus wil wel graag in Almelo kunnen bevallen

Share This Page