Getekend en naar een enorme berg contacten doorgestuurd. Gatverdamme... ik hoef de beelden niet te zien om te weten hoe de mensheid kan zijn... beschaving? Ik dacht het niet
ook ik heb getekend,maar ook niet het filmpje gezien.Verschrikkelijk dat mensen zoeist doen.Geen woorden voor
Ik heb ook getekend maar ik ga dus echt dat filmpje niet kijken. Ik hoop dat onze handtekeningen helpen om de wereld van de dieren beter te laten maken.
Ik heb ook getekend met duidelijk commentaar :c: , het filmpje kon ik niet aanzien heb hem gauw weer afgezet ale:
Vreselijk vind ik het! Ik kan er niet tegen dat mensen zo met dieren om kunnen gaan! ze kunnen niet eens wat terug doen! Ik zelf kan deze filmpjes ook niet zien hoor. Ik heb ook getekend hier voor. -x-
erg fijn dat er zoveel mensen tekenen... Ontzettend bedankt! En ik kan het filmpje ook geeneens kijken! vreselijk...
Ik heb ook getekend en geprobeerd het filmpje te kijken maar kon niet verder kijken. Het is echt te schokkend en kon mijn tranen niet bedwingen wat een dierenleed en wat een pijn en paniek moeten die beesten beleven. Is dit de wereld waarin wij leven ? ONGELOOFLIJK