We beginnen binnenkort met IVF/ICSI. Hoe hebben jullie het ervaren? Graag reacties! Bij voorbaat dank! groetjes Marjo
Jeetje Muuske, normaal heb ik absoluut geen kort lontje, maar moet je nu voor elke vraag die bij je opkomt een apart topic openen terwijl je weet dat daar al vele topics over zijn? Marjo
Moderators; Ik vind het jammer dat jullie de andere poll van Muuske op slot hebben gezet. Ik had liever dat jullie deze op slot hadden gedaan, aangezien er genoeg ervaringen beschreven staan onder het topic IVF/ICSI. Ik zou wel eens in cijfers willen zien, wie er zwanger is geraakt met iui, ivf of icsi. Misschien kan die andere weer open en deze op slot. Als anderen dat tenminste ook een goed idee vinden 8) . groetjes
de enige die ik op slot heb gezet en ik zo kan zien is het topic waarin ze vraagt naar ervaringen van mortel.. de rest staat open.. of het moeten oude topics zijn edit: sorry ik zie er al 1 in de prullenbak.. helaas opent ze veel dubbele vragen..
ok, Natasja. Dan houdt het op. Ik zag ook dat jij het niet had gedaan, maar volgens mij Sonja of Debje (? weet niet zeker of zij ook een moderator is). Eerlijk gezegd vind ik deze topic niet zo zinnig, omdat er ook al een geweldig topic over ivf/icsi is. Hierin staan ook allerlei ervaringsverhalen. Denk dus ook niet dat hier heel veel gereageerd gaat worden.