Pislink!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Rnate, 5 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Vorige week verjaardag bij mn schoonzus van ons oudste nichtje. Haar "beste" vriendin was er ook waarvan zij weet dat er dikke ruzie is geweest tussen haar en ons (vriend en mij). Ze weet dat als zij er is wij eigenlijk niet komen, maargoed nichtje kan er niks aan doen.

Lang verhaal kort te maken is die beste vriendin haar telefoon daar gestolen!! en WIJ (vooral vriend) krijgt de schuld!!! Zelfs zijn bloedeigen zus "zegt" dat. Schoonmoeder heeft een paar keer gebeld in de trant van, als je die telefoon hebt gooi het in de bus want dat meisje gaat aangifte doen, maar ik zeg niet dat je het hebt gedaan hoor...;). Nadat ze afgelopen donderdag WEER belde en wel s'morgens vroeg om 9 uur is mijn vriend geflipt! Hun band is al nooit goed geweest, hij is altijd de zwarte en haar dochter de geweldigte van de wereld (denkt ze).

Inmiddels zijn we al bijna 7 jaar samen en hebben dus al heeeeel wat verjaardagen achter de rug daar (incl beste vriendin van schoonzus). De "stiefzoon" van mijn schoonzus was daar voor het eerst en de zus van haar "vriend" voor de 2e/3e keer met haar zoon. Op het moment dat zij weggaan is de telefoon weg en beste vriendin zegt ook he die jongens hebben me telefoon en rennen dus naar buiten. Vriend was op dat moment al buiten want hij was iets bij een auto kijken en ik stond ook klaar om weg tegaan maar er was ruzie tussen de kinderen en daar waren we (schoonmoeder, schoonzus en ik) mee bezig. Ze komt binnen en zegt ze hebben de telefoon niet. Wij alles over de kop gehad nergens te vinden.

Wij zijn toch weggegaan, later nog gebeld. Staat inneens dat wijf voor mijn deur, ja als je me telefoon hebt ik laat je weten dat ik aangifte ga doen want die jongens hebben hem niet:$. Ik had D op mijn arm dus ik moest rustig blijven maar vanbinnen kookte ik! Dus ik gade discussie met haar aan, nee ze had de jongens zogenaamt gefouilleert en zij hadden de telefoon niet.

In ieder geval is er nu dus aangifte gedaan (schoonmoeder heeft mij gebeld en EINDELIJK toegegeven dat ze denkt dat wij de telefoon niet hebben en om ons te waarschuwen).

Wat zijn de gevolgen hiervan? Het gaat om een telefoon die nu nog zo'n 120 euro kost, ik wil (mits ik wat hoor) in elk geval aangifte doen van laster en/of smaad, waarschijnlijk ook tegen schoonzus.

Dit houdt mij nu al de hele week bezig (ik ben afgelopen dinsdag zelfs gestalkt door schoonzus op huistelefoon en mobiel!).

2. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Oh oh, dit gaat helemaal niet goed. Ik vind het wel heel ver gaan allemaal. Misschien moet je zelf even langs gaan bij het bureau. dan kun je het in elk geval uitleggen en dan heb je daar een beter gevoel over. Verder weet ik het ook niet, succes.

3. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    wow wat een verhaal.
    lekkere fam... pff sterkte!

4. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Jeetje zg, zou ook pislink zijn. Heb hier gelukkig geen ervaring mee,maar lijkt me dat politie weinig zal doen. Ze kan zoveel zeggen. Misschien idee om sowieso contact op te nemen met d politie en het verhaal uit leggen? Kan me voorstellen dat je zo ook niet rustig zit, met deze onwetendheid.

5. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.252
    1.010
    113
    Zuid-Holland
    wat een gedoe!!! veel succes met alles!

6. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.664
    1.426
    113
    Ach maak je niet te druk, hier doet en kan de politie niks mee, misschien dat ze nog even komen vragen van hebben jullie het gedaan en dan zeg je nee en is het klaar.

Mijn ouders hadden vorig jaar gezien dat iemand de velgen van hun ato jatte dus gelik roepen die kant op gegaan en kenteken opgeschreven van de auto waarin hij weg scheurde, politie gebeld aangifte gedaan en politie daar geweest en die vent zegt nee hoor was ik niet, resultaat politie zegt kunnen we niks mee want ij ontkend terwijl ze hebben gezien wie het deed.moraal van het verhaal maak je om die aangifte niet te druk, tja en de familie kon wat mij betreft ..... ;)

7. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Serieus? Wat een zielig zooitje bij elkaar zeg.

Ik kan me niet voorstellen dat de politie hier echt werk van gaat maken. Die hebben wel wat beters te doen dan een telefoon van 120 euro te gaan zoeken.

Dus ik zou je niet druk maken en zeker geen aangifte gaan doen wegens laster/smaad. Dan verlaag je je alleen maar tot hetzelfde zielige niveau.

Dit soort dingen moet je gewoon boven gaan staan joh.

8. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Pff belachelijk zeg! Voorals dat zijn eigen moeder en zus hem en jou beschuldigen! Hele vervelende situatie... Jullie hebben niks gedaan dus zou me (klinkt makkelijker dan gedaan) er niet al te druk over maken en wat afstand nemen.. Ik hoop dat het lukt.. Knuffel!

9. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Dankjullie.
    Zijn fam is idd nogal euh... zielig.

Schoonzus heeft woorden laten vallen, niet te zuinig.
    Was inderdaad al avn plan geen contact meer te willen, als schoonmoeder belt sta ik haar te woord maar ik ga niet meer langs oid. Er is al HEEEEEL veel gebeurt, er was al geen contact mee maar omdat D. werd geboren een kans gegeven. Dit was de druppel die de emmer heeft laten overlopen. Ik heb ook flink lopen spuien over schoonzus! Heb schoonmoeder even goed de waarheid verteld, ook waar ze wel niet mee bezig is om haar eigen zoon in eerste instantie te verdenken.

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Wow wat een verhaal!
    Ik zou geen aangifte doen, dan verlaag jij je inderdaad tot hun niveau.
    Zou zo min mogelijk contact met ze hebben en al je energie in je mooie gezinnetje steken.

11. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Niet om jou maar uhh.. lekkere aso's zeg.
    Dat pik je toch niet..

12. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

jezus meid wat een verhaal zeg
    kan begrijpen dat je zo iets hebt van bekijk het allemaal lekker even
    ik zou ook aangifte hebben gedaan van smaad/laster
    ik wens je onwijs veel succes
    dikke knuffel

13. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Aangifte gaat inderdaad wel wat ver,maar zij kunnen niet hebben dat we een "goed" leven leiden. Vriend heeft een strafblad van vroeger (is wel al verlopen maar blijft wel staan lijkt me?) Hij werkt en we hebben het redelijk voor mekaar (buiten bewind om dan). Ze kunnen er niet tegen dat als er iets is hij bij mijn ouders aanklopt en als wij bijv. wat nodig hebben het avn mijn ouders krijgen (zonder vragen). Ik ben bang dat dat oude strafblad tegen hem werkten zij dan hun zin hebben om hem kapot te maken.

Ze zijn ongelofelijk jaloers en alleen maar op geld belust! Schoonzus heeft zelfs gedreigt om anders wel even aan de deur te komen! Ze wou mij spreken maar ik was op dat moment even ingesprek, vandaar dat ik er nu ECHT zat van ben. Het gaat mij even om een principe puntje, ze moeten stoppen te denken alles maar te kunnen maken!

14. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

en hoe oud zijn jullie allemaal? Sorry maar wat een kinderachtig onvolwassen boeltje bij elkaar :(

15. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    tsjah kinderachtig,maarik heb het gehad! Dit is maar 1 ding er is zoveeeeel meer gebeurt! Ik flip niet snel maar heb het nu gehad! Ik laat niet nog langer met ons sollen! Door die aangifte (tegen de vader van mijn kind!) zetten ze gewoon te veel op het spel! We leiden eindelijk een rustig leven.

Die ruzie tussen de kinderen die er op dat feest was ook, dat was tussen de dochter van mijn schoonzus en mijn stiefdochter. Wij zijn al jaren bezig met jeugdzorg, advocaten, rechters enz om een fatsoenlijke omgangsregeling te krijgen. Iedere keer dat wij rust hebben kunnen crearen flikt schoonmoeder weer dat ze stiefdochter stiekem ophaalt, wat niet mag!!!

Die kinderen kregen ruzie en wat zegt mijn schoonzus en schoonloeder, je zegt nu sorry want anders kan je je schoenen en jas pakken en rot je maar op!!! Mijn bloed kookte!!

16. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Adem in Adem uit, er zijn geen dode gevallen en niemand gewond!!
    Zou gewoon je schouders ophalen en de eer aan jezelf houden.

17. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Rnate, hebben ze bij die aangifte echt gezegd dat jullie de telefoon hadden, of hebben ze gewoon aangifte gedaan? Ook als er in de aangifte staat, dat ze het vermoeden hebben dat jullie die telefoon hebben, dan kan de politie daar nog niks mee. Tenzij iemand dus heeft gelogen en heeft gezegd dat ze hebben gezien dat jullie hem pakten... Maar aangifte an sich doen, is niet vreemd, want dat is ook nodig voor de verzekering.

Ik ben dan ook wel erg benieuwd wat ze zeggen van WIE van jullie de telefoon dan gepakt heeft....

18. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Schoonmoeder heeft gebeld en gezegt dat ze gister een afspraak had om aangifte te doen met dader. Ze heeft aangifte gedaan tegen mijn vriend, in haar ogen ben ik als vrouw zijnde "zwakker" en verdenkt ze hem dus eerder. Niemand heeft iets gezien, ik weet diep ook wel dat er waarschijnlijk ook niks gaat gebeuren maar het hele gebeuren maakt me gewoon heel boos!

19. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Is het een optie om zelf naar de politie te stappen en vertellen wat er aan de hand is?

20. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Wat een sitiatie...
    Ik zou er helemaal klaar mee zijn!

Deel Deze Pagina