Voor dames die verzekerd zijn bij achmea en 2 sterren of meer aanvullend verzekerd zijn is de nannycare gratis! Ik heb m net besteld!
Voor degenen die daar niet verzekerd zijn en er wel graag één willen, ik heb nog een nieuwe liggen voor 70 euro....
Zou het ook gelden als iemand anders 'm besteld die wel verzekerd is bij Achmea?? Want ik ben bij VGZ verzekerd maar ik weet dat mijn moeder Achmea heb, iemand ervaring daarin of ze dat accepteren
hoi steppa, ik heb je net een pb gestuurd? hoe heb jij hem aangevraagd? ik moet een verwijzing hebben van een kinderarts, anders krijg ik hem niet vergoed.. (of zijn de voorwaarden veranderd?)
Het lijkt erop dat de voorwaardes verandert zijn,want mijn vriend heeft hem van de week besteld en hij moest alleen een formulier invullen met zijn gegevens verder stond er niks over verwijzingen.
ik heb ze gemaild en idd je kunt hem zo rechtstreeks bestellen, dus dat heb ik gelijk gedaan... hoe lang is de levertijd ongeveer?
geweldig dank je wel voor de tip! heb hem gelijk besteld. er staat verder niks over voorwaarden alleen dat je dus bij achmea verzekerd moet zijn en 2,3 of 4 sterren moet hebben.
kijk ook vooral de verzekerings voorwaarden er goed op na, wij zijn verzekerd bij een minder bekende dochteronderneming van achmea en daarvan staat niets op de site van nanny-care maar na het nagezocht te hebben in de polis blijkt dat wij hem wel vergoed kunnen krijgen.
vraagje; zoals ik op de site van ZK lees is het bij de basisverz alleen met medische indicatie en bij aanvullen met minimaal 2* dan ook volledige vergoeding zonder medische indicatie? klopt dat?
De Nannycare is heel goed om in het bedje (of ergens anders waar jij niet bij bent) te leggen na vaccinaties. De ademhaling van kindjes valt heel vaak weg na vaccineren dus ik zou er zeker gebruik van maken.
Goede tip, alleen vond ik dit op de website van Zilveren Kruis: Verwijzing U heeft een verwijzing met sociale indicatie van een arts nodig. U kunt ook zonder verwijzing op eigen initiatief een Nanny Care sensormatje kopen voor 89,-. Dit bedrag komt voor eigen rekening.
heeft iemand de nannycare al binnen? wij hebben hem vandaag gehad,maar het is nog steeds onduidelijk of er kosten aan verbonden zijn. Wie weet dit?