Ze laten zo ontzettend veel voorstukjes zien dat ik erg nieuwsgierig geworden ben!!! ziet er wel leuk uit!
Ja, ik wil het ook wel zeker een keer zien. Everybody loves Raymond is ook wel lachen, dus ben wel nieuwsgierig!
Vind het juist jammer dat het een Everybody loves Raymond-wannebe is.. dat ze niet zelf iets origineels konden verzinnen.. Vind Jeroen van Koningsbrugge daarentegen wel helemaal super!
Heb 1 voorstukje gezien. Wanneer begint het? Ga het alleen al een kans geven vanwege Jeroen (en tante Cor uit Gooische vrouwen natuurlijk)
Ik vind het een gigantisch slap aftreksel. Lijkt me echt helemaal niks aan.. Al die scenes van everybody loves raymond zijn gewoon precies nagedaan. Goh, wat origineel...
Ik vind Jeroen van Koningsbrugge echt vreselijk irritant en niet grappig, dus ik denk niet dat dit 'm gaat worden...
ik vind nederlandse comedies meestal niks aan, maar deze lijkt me wel leuk en moet altijd lachen om jeroen
ik ga het ook kijken als pfaffs afgelopen is hahah lijkt me ook wel leuk jeroen v koningsbrugge vind ik zowieso leuk om te zien