De titel zegt het al, iemand bekend met dit medicijn? Ik slik het nu sinds een maand en voel me zo down, moe, futloos ik heb als ik die dingen geslikt hebt zo'n duizelig gevoel dat ik gewoon niet normaal op kan staan, ik slaap slecht, droom raar. Buiten dat heb ik ook al een paar keer een druk op mijn borst gehad. Allemaal dingen die ik dus hiervoor nog nooit gehad heb. Nou vroeg ik me af, is dit normaal? heeft dit te maken met dat het in moet werken in je lichaam ofzo? Ben wel benieuwd naar ervaringen. Ik krijg dit medicijn vanwege hartkloppingen en overslag in het hart, maar sinds dat ik dit slik heb ik dus geen migraine meer, mensen die mij kennen weten dat ik een hele heftige vorm heb van migraine en dat ik vaak aanvallen had, de laatste keer dat ik een aanval had was dus voordat ik begon met dit medicijn. Zit zo in dubio of ik hier wel mee verder wil gaan, aan de ene kant denk ik yes eindelijk migraine vrij en hartkloppingen zijn ook minder maar aan de andere kant, ik ben zo futloos, kan de hele dag wel slapen... Hoop wat ervaringen te horen.
Ik ken het niet, maar staat er niets in de bijsluiter over bijwerkingen? Anders even je huisarts bellen. De hele dag futloos lijkt me ook niks.
Zit geen bijsluiter bij. Bel morgen inderdaad even de huisarts maar denk hij is er nu toch niet meer dus vraag het hier alvast
Wat rot zeg Hier de bijsluiter meid http://db.cbg-meb.nl/Bijsluiters/h27394.pdf er zitten wel enkele klachten bij die overeenkomen met de jouwe
Wat ontzettend rot Ik kan me indenken dat je blij bent dat je geen migraine meer hebt, maar dit lijkt me ook niet de bedoeling. Inderdaad toch eens even terug naar de huisarts, beterschap ermee, hopelijk weet hij raad.
Klopt wel dat je van dat soort medicatie vermoeider bent hoor, duurt een paar maanden...ik had dat toen met mijn hoge bloeddruk pillen( metoprolol en nu diovan) ook...en ben inmiddels bijna 6jaar zowat migraine vrij! Ik zou t echt nog even proberen, t heeft wel veel voordelen.. Sterkte..
Vaak is het zo dat als je de medicijnen wat langer slikt, de bijwerkingen ook verdwijnen... Als je er zoveel baat bij hebt lijkt mij dat het proberen waard.
Mijn moeder gebruikt dit medicijn voor haar hoge bloeddruk. Ze gebruikt dit al zon 5-6 jaar als het niet langer is en naar mijn weten is ze altijd moe en futloos. Het kan overigens ook liggen aan de hulpstoffen die erin zitten. Sommige reageren daar ook op. Zou t even aankijken een week maar bij twijfel en verergering van klachten altijd een dokter inschakelen.
Dankjewel meis... Het is inderdaad wel fijn dat die migraine nu weg is en dat maakt me zo blij, alleen die vermoeidheid, mijn hemel, het is net alsof een marathon heb gelopen zo moe ben ik Het is zo dubbel, de ene kant ben ik blij dat de klachten waar ik voor kwam + migraine weg is maar heb ik het er voor over om de nieuwe klachten te houden... Morgen maar eens overleggen met de assistente.