Weet er iemand of ze tussen de 9 en 10 maanden een sprongetje hebben ? En even voor de mama's met kindjes van dezelfde leeftijd, hoelaat gaan jullie kindjes na bed? Bedankt alvast
Ik heb zonet gelezen dat er rond 11 maanden weer een sprongetje zou zijn. Mijn dochter is 1 dag jonger, ze valt meestal tussen 19.00 en 19.30 in slaap.
Sprongetjestermijn is bij ieder kind verschillend. Dochter ging met 10 maanden tussen 19:00/19:30 naar bed
De tijd van de sprongetjes is wel hetzelfde. Vanaf 41.5 week is er weer een sprong. Het ligt er aan wanneer je kind geboren is. Moet je maar even opzoeken! F. Is 9.5 maanden oud en gaat rond half acht naar bed. Met een uitschieter tot 8 uur.
Zeker niet! Mijn dochter liep niet volgens het boekje, haha. Ging rond die tijd rond 18.30/18.45 naar bed.
dankjewel! hier gaat hij tussen 7 en half 8 na bed hij heeft in de ochtend een slaapje en in de middag, maar tegen 17:00 is hij weer moe maar als ik hem in bed leg gaat hij echt niet slapen dus houd ik hem maar beneden weet niet of ik iets verkeerds doe? erg he, is mijn derde en nog vraag ik om advies 🙈
Mijn zoontje is zondag 10 mnd en zit sinds een week in een sprongetje. Bij hem klopt het schema met zijn geb. datum en niet met uitgerekende datum. Dus een sprongetje tussen 9 en 10 mnd kan best hoor. Hij krijgt meestal om 18 uur zijn laatste fles en gaat daarna direct naar bed. Hier ook nog een ochtend en middagslaapje en in de namiddag zou hij er ook nog wel één kunnen gebruiken, maar ja, eigenwijze baby Daardoor houdt hij het maar net vol tot 18 uur, een enkele keer wat langer.
Hoi, Hier een kleine dame van 10 maanden en gaat tussen 18.30 en 19.30 naar bed. Ligt er aan hoe ze geslapen heeft overdag (Slaapt vaak nog maar 1x..)
Sprong zeven (sprong van opeenvolgingen) is tussen de 41,5 en 46,5 week. ZL was tien maanden en man man wat vond ik deze heftig. Mijn zoontje heeft van de ene sprong meer last dan de ander. Soms heb ik me afgevraagd of hij 'die ene sprong' wel gemaakt had. De kleine gaat rond 19:15/19:30 naar bed. Slaapt in de ochtend van 9:30-11:30 en in de middag 14:30-16:30.