Knie-lopers late lopers?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door zolief, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zolief

zolief Niet meer actief

Mijn dochter is bijna 15 maanden en loopt al maanden overal langs en sinds 2 maanden loopt ze ook op haar knieën. Ik heb het idee dat ze geen haast met los lopen heeft. Ik weet wel dat ik geduldig moet zijn en haar tempo moet accepteren, maar ik kijk er stiekem zo naar uit dat ze haar eerste losse stapjes gaat zetten! Zijn er hier toevallig meer knie-lopers die pas later los gingen lopen?

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Mijn dochtertje was al vrij snel met staan en om de tafel lopen etc. Maar heeft lang gekropen en idd ook op de knietjes "gelopen" Haar eerste stapjes zette ze toen ze 15 maanden was maar daarna niet meer. Ze liep met 17 maanden maar toen ook gelijk goed!
    Weet precies hoe je je voelt, nu zou ik zeggen geduld het komt echt;) Maar ik wilde het ook zoooo graag toen haha. Helaas kun je er weinig aan doen ze moeten het zelf doorhebben en vertrouwen hebben dat ze het kunnen.

3. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Onze meid heeft ook een hele tijd op d'r knieen gelopen. Ze is gaan kruipen met 7 maanden, ik denk dat ze een maand of 2 later begon met knielopen. Met 13,5 maand liep ze los. Ze heeft dus een maand of 4 op dr knietjes gelopen.

4. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Ja hoor, een tijdje op de knietjes en ineens (hij was bijna 15 maanden) liep hij op z'n voetjes. Ik had ook verwacht dat het nog wel een tijdje zou duren, maar ineens liep hij toch van de woonkamer naar de keuken. Misschien heeft hij gewoon goed geoefend op zijn knietjes, omdat dat meer evenwicht geeft ;)

5. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Heehee,

de oudste liep 3 dagen na haar verjaardag los. Ik ging er van uit dat het bij mn jongste ook wel zo zou gaan. Niet dus. Ze is nu ruim 15 maanden en loopt ook al sinds ze 10 maanden is langs de tafel. En ze rent letterlijk achter haar loopkar. Ze gebruikt alles om ergens heen te lopen. Loopkar, stoffen stoeltje, onze stoelen. maar loslopen durft ze niet. CB dacht dat ze wel kon lopen maar niet durfde. Nu heeft ze vandaag 1 los stapje gezet op de bank.

Nu is onze jongste ook wel hypermobiel dus ze zeiden al dat het iets langer kon gaan duren. Ach, we zien wel. Neem aan dat ze met 2 jaar wel eens loopt ;)

6. zolief

zolief Niet meer actief

Ze is dus niet de enige, fijn :D!

Nou ja, ik stel mezelf er gewoon op in dat het nog wel even gaat duren, kan het altijd meevallen, hoop ik... ;)

7. faith82

faith82 Actief lid

5 jun 2006
    367
    0
    0
    Hier precies hetzelfde..

Ons meisje van bijna 15 maanden loopt alleen maar op haar knieen! Af en toe een stukje achter de loopkar en wel gewoon langs de tafel, maar ze gaat me daar snel joh op die knietjes! Ze heeft wel heel goed evenwicht op deze manier en misschien als ze dan ook echt gaat lopen, gelijk zeker is van haar zaak!

We zien wel, al zie ik haar nog niet binnen een maand gaan stappen..

Liefs Faith

8. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Op het bureau zeiden zij me dat los lopen gemiddeld met 15 maanden is. Lijkt me dat je je nog geen zorgen hoeft te maken.

Deel Deze Pagina