Hoi dames, Volgende week dinsdag mag onze oudste zoon voor het eerst zwemlessen! Vind het zelf spannender als hij denk ik haha Hij heeft voor zijn verjaardag een Cars tas gehad, die je zo dicht kan schuiven van linnen geloof ik. Die wilde ik meegeven met zijn handdoek en zwembroekje. Heb het nog niet direct gevraagd, maar je kind douchen daar mag denk ik wel... Begrijp wel dat je niet mee naar binnen mag tijdens het zwemmen, want dat leid af. Er zijn dan wel als ze verder zijn ''kijkdagen'' . Misschien iemand nog tips? Is toch weer een nieuwe 'fase' ben benieuwd. Alvast bedankt
Leuk onze oudste zwemt sinds halverwege Mei. Ik geef hem een tasje mee met handdoek, zwembroek, shampoo en een koekje voor na het zwemmen. Wij hebben de week voor we een nieuwe zwemkaart moeten kopen (elke 4 weken) een kijkles. De badmeester legt dan ook uit hoever ze nu zijn en wat ze de komende 4 weken gaan doen. Bij ons is douchen voor en na die tijd verplicht. Na het zwemmen wast hij gelijk zijn haren, dan hoeft dat thuis niet meer. Veel plezier volgende week
ja dat is wel zo handig, want dat is al zo vermoeiend ,, en dan nog thuis douchen ..huu gaat niet werken denk ik haha Ow dat is wel leuk, dan kun je gelijk zien wat ze al kunnen. ja ben benieuwd , komt vast goed. Dankjewel!
Mijn zoon heeft afgelopen donderdag zijn eerste les gehad. Hij wilde zo graag op zwemles en..... vond er geen bal aan. Was voor mij best een teleurstelling, het is zo'n waterrat, maar nee, HET WAS NIET LEUK, MAMA. Ergens begrijp ik zijn teleurstelling ook wel. Ze worden nu watervrij gemaakt, maar meneer is al watervrij. Is nooit bang geweest koppie onder te gaan of wat dan ook, duikt dingen op van de bodem, dus kijkt ook wel onder water. Hij wil echt zwemmen. Maar ja, dan moet je ook oefenen!
Hihi. . Ja dat zou ook nog kunnen Topper. Hij is op zich ook niet echt bang, alleen onder water durft tie nog niet
Mijn zoon trok ik ma het douchen zijn pyjama aan. Hij zwom tot 18.00, thuis eten en naar bed. Succes met de zwemles!
Dat doe ik op vrijdag ook inderdaad. Tussen de middag eten we warm en savonds na het zwemmen zijn pyjama aan en thuis een broodje eten. Op vrijdag zwemt hij van 17.15-18.00 uur dus voor we thuis zijn is het 18.20 uur. Op woensdag zwemt hij van 16.45-17.30 en eten we na die tijd patat.
Bedank dames. Ja dat word dan een makkelijke maaltijd inderdaad. Is even wennen. En dan kan eventueel me man de jongste al douchen thuis, dan is dat ook gebeurd.. anders word het zo laat allemaal. ..