Zijn er nog creatievelingen onder jullie die leuke Frozentraktaties hebben gemaakt? Ik kan alleen Olafs van marshmallows vinden.
Hier heeft dochter inderdaad ook olaf getrakteerd. Maar dan in een zakje, met 3 marsmellows, met 2 mini's als voeten, m&ms als knoopjes (los er in) een zoutstokje en gepofte rijst als neus. En dan een papiertje erbij, met erop "do you wanna build a snowman?" Oja we hadden met een foodpen, gezichtjes gemaakt op 1 marsmellow.
Die bolletjes watjes heb ik in zakken bij de hema gekocht. Vervolgens een plastic wijnglas zonder de voet omgekeerd en daar het printje en de watten ( of de elsa) op. Glaasje gevult met popcorn en dmv het voetje het glaasje afgedicht
Bedankt voor de uitleg! Ga het onthouden. Is de popcorn naturel? Hier moet het op school een 'gezonde' traktatie zijn. Prima, maar moet soms net wat creatiever zijn.
Wij hadden dit. 5 grote witte marshmallows, 2 zoute stengels, chocolade drops (knoppen) en kleine oranje snoepjes (als neus).
Wij hadden een frozen cupcake gemaakt gewoon cupcakes maken met topping de rok spuiten en dan het boven lijfje erop heb er alleen geen foto van maar op google is er zat te vinden
ai.. een te leuk idee wel veel (knip en plak) werk. Ik vraag me alleen nog wat af: Waar komen de glaasjes vandaan en blijft het goed afgesloten zitten, maar wel zo dat de kinderen het makkelijk open kunnen maken?
De glaasjes heb ik bij action vandaan, die hebben een afneembaar voetje. Ik heb het voetje als afsluiter gebruikt en met 4 kleine plakbandjes vast gezet. Zo konden de kinderen hem makkelijk open maken zonder de hele traktatie aan gort te helpen. Heel veel kinderen hebben hem bewaard en mee naar huis genomen om op hun kamer te zetten. Knipwerk was wel veel, die watten zaten er zo op hoor.