En ineens wil mevrouw niet meer in bad terwijl ze het altijd geweldig vond! Je zet haar erin en gelijk is het uit, uit uit, en huilen en schreeuwen geblazen Douche vind ze maar eng en is dus nog geen optie maar snap er niks van, is het de leeftijd, een fase, herkenbaar wie oh wie??
Toevallig luieruitslag of rode billetjes? Dan kan het ook pijnlijk zijn. Mijn dochter heeft dit ook gehad, op een dag was het ineens over en vond ze het weer leuk, toen het echt niet meer wilde heb ik haar een speeltje laten uitzoeken voor in bad voor 1 euro en die zou ze dan alleen in bad krijgen om mee te spelen, dat heeft haar er weer door geholpen. Onder de douche was voor ons ook nog geen optie toen ze net 2 was want toen liep ze nog niet. Dus als ze dan niet in bad willen kan dat echt een uitdaging worden inderdaad.
Dana, nee luieruitslag heeft ze nooit dus dat kan het niet zijn en haar speeltjes gooit ze allemaal weer net zo hard uit bad dus schiet mij maar lek
ja mijn jongen heeft ook zoiets gehad laatst.maar met douche. na 2 weken was het weer goed. als ze niet in douche wilt; ik heb een emmer vol water en zijn littleP garage in de douche(we hebben een open douche zonder cabine) en speelgoed eendjes in de emmer. hij speelt altijd met de emmer water en speelgoed bij het douchen. omdat we met 15 maande oud onder de douche moesten gaan doen wij het zo.
Belize, wij hebben het bibabadje aangeschaft(de lichtgewicht versie) en die vond ze super, heb de douche nogmaals geprobeerd maar zonder succes, ben bang dat we maar moeten wachten tot het over is en tot die tijd maar heel ff in bad, snel haartjes wassen met strijd, tja tis niet anders volgens mij!
ja ik ben ook wel doogegaan hoor. en we praatten erover. hij zei dat hij bang was en water was te warm. ik weet niet of het echt dat was. maar het hielp wel.
Hier ook 1 keer dat het water iets te warm was maar als ik het dan kouder maak is het hetzelfde drama
hier had ze eenmaal per ongeluk in bad gepoept, ik had daarvan een schrik reactie......kortom kind wilde ook weken niet in bad, veel gehuil ect. toch rustig doorgezet en bad kort gehouden. ook eenmaal bad iets te heet.....gelijk weer hetzelfde: bad volgende keren erg moeizaam. Kortom is er iets voorgevallen?? Misschien iets heel kleins, maar waardoor ze nu even niet in bad wil/durft??
Hoi Hier precies hetzelfde met 2 jaar. Was helemaal gek van douchen en ineens zonder dat er wat was voorgevallen, huilen en 1 groot drama. Toen dus steeds in bad en dit ging goed. Toen werd het bad ineens 1 groot drama. Huilen en ook meteen roepen: uit,uit!! Nu is het allebei weer goed en mag hij steeds zelf kiezen: kiest eigenlijk steeds voor de douche PS: als ik erover nadenk is het baddrama begonnen nadat hij ook een keer in bad had gepoept. Man had beetje een schrikreactie. Denk dat dat hier ook mee te maken had
Hier ook eentje die hysterisch doet in bad nadat ze er 1,5 maand geleden een keer in had gepoept We hebben al tig x uitgelegd dat het helemaal niet vies of eng is en dat papa en mama het gewoon schoonmaken als het gebeurt. Hebben ook nieuwe badspeeltjes gekocht maar ook dat kan het niet leuk meer maken Wij weten ook even niet meer wat te doen.