Dochterlief 's nachts ook zindelijk aan het worden!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door oogappel, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oogappel

oogappel Bekend lid

26 jul 2007
    842
    1
    0
    Hoi meiden,

Hoe gaan jullie ermee om, even uit nieuwsgierigheid!

Op dit moment is ons dochtertje bezig met 's nachts zindelijk te worden. Ze is nu 2 ochtenden droog, we proberen het wel te stimuleren. Vanochtend 5.15 uur riep ze " mama, mama, mama ik moet plassen"!

Inderdaad een droge luier en wij naar het toilet gegaan, natuurlijk weer terug naar bed. Toen was het huis te klein ze wilde bij papa en mama in bed. Wij zijn hier op tegen wanneer het niet nodig is.

Nu is het ook zo dat ieder moment haar zusje geboren kan worden, zal er allemaal wel mee te maken hebben. Er gebeurd nu zoveel, zindelijk worden 's nachts, zusje kan ieder moment komen, middag slaapje doet ze nog wel maar gevoelsmatig niet lang meer....

Kortom ben nieuwsgierig hoe jullie omgaan met 's nachts zindelijk worden!?

2. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    bij esmee staat een potje op dr kamer ,als ze moet plassen gaat ze er zelf uit om te plassen .
    in het begin riep ze als ze moest plassen en zette we haar op de pot want als ze naar de wc zou moeten ,moeten we naar beneden toe en dan wil ze ook niet meer in haar eigen bed.

3. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ik vroeg laatst of ze het eens wou proberen om zonder luier te slapen en vanaf die dag ging het meteen goed. Potje staat op haar kamer en daar plast ze dan op als ze smorgens wakker wordt want dan moet ze wel meteen

4. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Hm, dat is wel even minder leuk ja, om vijf uur...
    Maar wie weet duurt dat erg kort.
    Je zou ook kunnen proberen om haar rond tien uur 's avonds nog even te laten plassen, misschien kan ze het dan langer uitzingen.

Onze Jesse was de hele maand januari droog ( op 3 ongelukjes na), maar net toen ik dacht, we gaan het zonder luiertje proberen, plastie weer bijna elke nacht in de luier. Hij maakt ook wel heel lange nachten van 12 tot 13 uur, en ach, hij is net drie dus misschien komt het nog wel weer.

Deel Deze Pagina