hallo meiden, even een vraagje. onze dochter is de laatste tijd altijd moe. komt dit bekend voor en is het een fase? vind het zo raar ze komt moe uit bed slaapt tussen de middag inene weer elke dag en s avonds rolt ze zo haar bed weer in en slaapt 12/13 uur per nacht! snap er niets van. heb morgen een afspraak gemaakt met de huisarts maar dacht eerst hier even polsen., groetjes kim
hier gaat het net zo. Malou heeft ook op eens veel meer slaap nodig. Denk dat het misschien een periode is?
Ik merk ook dat Wesley beter slaapt en ook vaker overdag weer wil slapen. Ik denk dat het misschien komt door het weer? Wesley is iig een stuk drukker, buiten spelen etc. dat zal toch meer energie kosten als alleen een beetje binnen huizen?
Vervelend Mik! Jeslyn is niet zo moe meer, maar ze slaapt af en toe wel smiddags. Maar niet hele dag moe.
Yosyp is ook meer moe dan normaal. Hij slaapt 's morgens nu iets langer en eigenlijk zou die overdag wel een dutje kunnen gebruiken, maar hij wil niet naar bed. 's Avonds slaapt ie vrijwel direct.
Heeft ze ook last van snot, jeukende ogen, niezen, dat soort dingen? Ik moet een beetje denken aan hooikoorts. Sinds een aantal weken zitten er weer allemaal pollen in de lucht, waar je, als je daar gevoelig voor bent, veel energie door kwijt kan raken om die te 'verwerken'. Ook zonder snotklachten etc kan het toch een aanslag op de weerstand zijn. Zit er misschien hooikoorts in de familie?
nee geen hooikoorts in de familie. maar ze heeft natuurlijk wel kma. gehad. dus misschien is ze erg gevoelig voor pollen? ze heeft inderdaad wel snotneuzen. en nu je het zegt ze klaagt vaak over zere ogen? hoe kom ik erachter of dit het is?
Hier ook een moe meisje. Slaapt 's morgens nog gewoon tot 8 uur/half 9, maar gaat ook ineens tussen de middag naar bed. En ze zegt regelmatig dat ze moe is geworden van het spelen. Zou dit de omschakeling van winter naar lenteweer zijn?
dan heeft ze waarschijnlijk een groeispurt of een spurt in de ontwikkeling waardoor ze ineens meer indrukken krijgen en linken gaan leggen wat veel energie kost.... mijn dochter had dat ook rond de 2,5 jr...
Is ze in de groei? mijn zoon slaapt dan ook altijd vreselijk veel en is dan heel erg moe. duurt meestal een week of 2 a 3. Dan schiet hij weer de lucht in nl haha en dit neemt blijkbaar heel veel energie van die kleinen.
ik herken het van mijn dochter. Die was/is steeds moe.. Paar keer achter elkaar ziek.. Dus naar de ha gegaan.. Die heeft algemeen bloedtest gedaan Daar kwam een verhoogd bezinksel uit.. Dus infectie oid. Nu naar de kno (ha dacht bij oren oid) De kno-arts denkt nu aan de amandelen of allergie. Dus weer bloed laten prikken en de 14e terugkomen, kijkt hij nog een keer naar de amandelen (Want dat ging met mijn dramaqueen niet geweldig) en krijgen we de uitslag vanhet bloed..
Hier hetzelfde, dochter is 2 jaar en 5 maanden en ook weken van ontzettend moe zijn en superveel slapen, ze slaapt s nachts tussen de 12 en 14 uur en s middags (afhankelijk van de nachtrust) een dutje van 1 tot 2 uur. Als ik haar vroeg wakker maak als ik moet werken doet ze bij oma meestal een dutje van 3 uur! Maakte me ook een beetje zorgen maar laatste tijd is ze weer vroeg wakker en niet elke dag een dutje, dus zijn fases denk ik.
ik was vanmorgen maar niet naar de huisarts gegaan. dacht naar aanleiding van jullie verhalen ik wacht het nog even af. ik geef het nog een week en dan ga ik naar de huisarts als het niet over is!
hier ook allebeide erg moe (ouders ook trouwens hihi) hoe ik om me heen kijk denk ik dat het de overschakeling is van het weer de meeste mensen/kinderen "klagen"over moe heid en zelf s onze jelle nu 3 jaar slaapt nu even tussen de middag maar vertrouw je het niet dan natuurlijk naar de h.a gaan en misschien even het bloed laten onderzoeken
ach het zal inderdaad wel loslopen. ik wacht het even af. donique is al bang voor een mier dus denk ook dat bloed afnemen erg horror word voor haar. en als dat niet nodig is..................... bedankt hoor meisjes voor het meedenken!